HÖYNÄ sanoi:
Ja mistähän sinä tämän faktan olet löytänyt?
Niinkuin totesin niin olen satavarma siitä että samanlaisella röykytksellä olisi Rellukin hajonnut, ja varmasti vielä aikaisemmin!
Tämäkin on aivan yhtä varma "tieto".
Metkaa että heti kun tälläista tapahtuu Macille niin täällä alkaa itku; "Kyllä McLaren on paska" Luultavasti siihen vaikuttaa se että siellä sattuu ajamaan suomalainen.
Kun tunteet ja luulo saavat vallan on tulos tämä!
Olen vieläkin sitä mieltä että McLaren on sarjan tämän hetken paras auto. Ja tämä on minun mielipide, ei mikään absoluuttinen totuus.
:wink:
Hmm, missäs vaiheessa väänsin "faktaa" tuossa tekstin pätkässä ulos? Heitin aika selkeästi omaa mielipidettä asiasta!
Ja oma mielipiteeni on edelleen sama. Esimerkkinä otetaan vaikka DC, jos DC olisi ajanut samallalailla ulos kisan loppuvaiheessa, niin eipä siitä olisi mitään haloota syntynyt, koska hänen autoa ei näytetty. Olis vaan jälkeenpäin näytetty miten DC olisi mennyt pihalle ja kommentaattorit olis todennu tyyliin: jaha siinä meni DC pihalle, taisi ripustukset hajota vai mitä siinä oikein tapahtui.
Ja tuon tapahtuman jälkeen kuva olisi siirtynyt takaisin johonkin kaksin kamppailuun tai kärkikuskiin.
Ja kyllä, olen lähes samaa mieltä että sarjan parhaita autoja on McLaren. Tällä hetkellä siitä on vaan saanut kuvan ettei välttämättä luotettavuutta löydy(sillä tasolla mitä sarjaa johtavan kuskin autosta), vaikkakin tämä viimeinen keskeytys on Kimin jarrutuksen aiheuttaman flatspotin aiheuttaman tärinän lopputulos!
edit: McLarenin luotettavuuden uskottavuuteen varmaan vaikuttaa se, että tässä muutamina viime kausina kalusto ei muutenkaan ole ollut luotettava! Poikkeuksiakin toki löytyy mutta homman nimihän on se, että vastustajalta sitä luotettavuutta on löytynyt jopa niin paljon, että ennätyksiä ym. tilastoja on laitettu täysin uusiksi.
Se nyt on jännä "sattuma", että kyseessä on ollut suomalainen kuljettaja!