Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mä näytän pyöräillessäni aina tarvittaessa vinosyöttö -merkkiä eli nostan jalkaa pystyyn. Huomattavaa tässä on se, että näin toimiessa mulle tulee aina vinosyöttö. Ajankin tosi vähän fillarilla.
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
\o
\
|
/ \
o/
/
|
/ \
Toi näyttää kylläkin paremmin joltain Village People jumpalta :frank:Vähän meni Travolttaamiseksi, mutta kyllä silläkin tilaa tulee.
Tilanteet tuleekin yleensä paikassa, jossa jalankulkija hyökkää pyörätielle.. Mutta tuota, voisi sitä haahuilua yhdistetyllä väylälläkin mun mielestä välttää, oli syy kenen tahansa. :tongue: Lähtökohtanahan on kuitenkin kolarien välttäminen ja liikenteen sujuminen mahdollisimman hyvin jokaiselle osapuolelle.Jos jalankulkijan päälle kevyenliikenteenväylällä ajaa, niin syyllinen on päälleajaja, oli merkkiä näytetty tai ei.
Mullaki oli. 8 vuotiaana. Sit loppu paristot ja isä ei ostanut uusia.Mulla on vilkut fillarissa.
Olen melkolailla samoilla linjoilla.Kääntyessäni tarkistan aina selustan ja muun ympäristön ja jonsei ketään ole missään niin piruako sitä huitomaan. Selustan tarkastaminen sikälikin tärkeä, ettei just huitase vasurilla kun on joku Jacques tulossa 107 lasissa ohi.. sillon meinaan sattuu minnuu räpylään ja Jaccua käkättimeen.
Yksi tassu ylhäällä tosiaan tarkoittaa että kaikki okei, mutta hätämerkkiä täsmennettäköön sen verran että merkkiin kuuluu käpälien heiluttaminen \o/ -asennosta "rankkari"-asentoon ja eessun taassun. Kannattaa pitää mielessä, sillä ne pätevät viittoessa niin ilma-alukselle tahi pinta-alukselle tai ihan kelle hyvänsä. Kannattaa myös olla tarkkana miten kesämökin laiturilta vilkuttaa vastarannan tutulle kalakaverille. Mikäli vahingossa heiluttelee hätämerkkiä niin kohta on piha täynnä poliisia, palokuntaa sekä hautausurakoitsijaa ja yllä pörrää mediheli..Tiesittekö muuten (tai Tsuhna varmaan ainakin tietää), että jos näytät helikopterille \o/ se tarkoittaa "tarvitsen apua", ja ,o/ tarkoittaa "en tarvitse apua"?
Tiesittekö muuten mitä tarkottaa kun heiluttaa helikopterin?Tiesittekö muuten (tai Tsuhna varmaan ainakin tietää), että jos näytät helikopterille \o/ se tarkoittaa "tarvitsen apua", ja ,o/ tarkoittaa "en tarvitse apua"?
Tuskin on. Ainakaan kohta.Mikäli vahingossa heiluttelee hätämerkkiä niin kohta on piha täynnä poliisia, palokuntaa sekä hautausurakoitsijaa ja yllä pörrää mediheli..
Joo joo! Ihan sama! Taas tuunailtu jotain omaa settii! :thumbdownPoisto, ei editointi.