kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Aina välillä.Kuinka usein narraat naisia vapaa-ajalla?
Aina välillä.Kuinka usein narraat naisia vapaa-ajalla?
Ford Fairlane.Esitän vaikeasti haluttavaa.
Ok. Itse vähän ihmettelen naisia jotka valittavat narraavista miehistä, kun kuitenkin aina valitsevat niitä narraajia.Eiku se tulee jotenki luonnostaan.
Sun rooli tommosena vanhana sahana pitäis olla valaa uskoa meihin nuoriin että tää vitun sekoilu vastakkaisen sukupuolen kanssa päättyy joskus ja päättyy kaikitietävään auvoisuuteen. Tää nyt ei ollu sitä.M'oon narrannut lähinnä itseni solmuun naisten kanssa. Viimeks eilen.
Näyttäis siltä, että ei se pääty koskaan. Lainaan tähän vielä Bobakinkin ihailemaa ääntä:Sun rooli tommosena vanhana sahana pitäis olla valaa uskoa meihin nuoriin että tää vitun sekoilu vastakkaisen sukupuolen kanssa päättyy joskus ja päättyy kaikitietävään auvoisuuteen. Tää nyt ei ollu sitä.
Leonard Cohen sanoi:Sometimes I'd head for the highway
I'm old and the mirrors don't lie
But crazy has places to hide in
That are deeper than any goodbye
Kuulostaa hankalalta ryhmä-asennolta.M'oon narrannut lähinnä itseni solmuun naisten kanssa. Viimeks eilen.
Olisit reilusti sanonut että Pyryfin, ei vaimo sitä kummiskaan tunne :ahem:Näin oikein tuhmia unia eilen illalla.
Mainitsin asiasta vaimolle, kun mainitsi itse nähneensä väkivaltaa ja tappounia.
Vaimo kyselemään, että jahas "kenen kanssa!?".
Narrasin, etten tuntenut.
No, olen minäkin noille Citymarketin leikkelekonsulteille monasti sanonut että "Nej tack, jag har bättre korv hemma"Eilen narrasin yhdelle naiselle, että olen just syönyt vaikken ollutkaan. Koska tiesin, että mulla odottaa kotona paljon parempi safka, kuin hänen tarjoamansa