Naisten narraaminen

Oletko naistennarraaja?

• Äänestäjiä yhteensä
    23
  • Äänestys suljettu. .

Knoukka

Well-known member
En narraile naisia. Suora ja rehellinen puhe on parasta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olen muutenkin niin komea ja älykäs, että hurmaan kertomalla kosmonautti-päivistäni, ottamalla kahvikupista kiinni elegantilla otteella kuitenkin hauis sopivasti pullistellen ja sitten vastaan kesken keskustelun tiimellyksen puhelimeen, kun aivokirurgi kaipaa neuvoja vaikeaan operaatioon.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
M'oon narrannut lähinnä itseni solmuun naisten kanssa. Viimeks eilen.
Sun rooli tommosena vanhana sahana pitäis olla valaa uskoa meihin nuoriin että tää vitun sekoilu vastakkaisen sukupuolen kanssa päättyy joskus ja päättyy kaikitietävään auvoisuuteen. Tää nyt ei ollu sitä.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Sun rooli tommosena vanhana sahana pitäis olla valaa uskoa meihin nuoriin että tää vitun sekoilu vastakkaisen sukupuolen kanssa päättyy joskus ja päättyy kaikitietävään auvoisuuteen. Tää nyt ei ollu sitä.
Näyttäis siltä, että ei se pääty koskaan. Lainaan tähän vielä Bobakinkin ihailemaa ääntä:
Leonard Cohen sanoi:
Sometimes I'd head for the highway
I'm old and the mirrors don't lie
But crazy has places to hide in
That are deeper than any goodbye

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Näin oikein tuhmia unia eilen illalla.
Mainitsin asiasta vaimolle, kun mainitsi itse nähneensä väkivaltaa ja tappounia.
Vaimo kyselemään, että jahas "kenen kanssa!?".
Narrasin, etten tuntenut.

Örfil

Guest
Näin oikein tuhmia unia eilen illalla.
Mainitsin asiasta vaimolle, kun mainitsi itse nähneensä väkivaltaa ja tappounia.
Vaimo kyselemään, että jahas "kenen kanssa!?".
Narrasin, etten tuntenut.
Olisit reilusti sanonut että Pyryfin, ei vaimo sitä kummiskaan tunne :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Eilen narrasin yhdelle naiselle, että olen just syönyt vaikken ollutkaan. Koska tiesin, että mulla odottaa kotona paljon parempi safka, kuin hänen tarjoamansa :)

Örfil

Guest
Eilen narrasin yhdelle naiselle, että olen just syönyt vaikken ollutkaan. Koska tiesin, että mulla odottaa kotona paljon parempi safka, kuin hänen tarjoamansa :)
No, olen minäkin noille Citymarketin leikkelekonsulteille monasti sanonut että "Nej tack, jag har bättre korv hemma" ;)

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itse jätin tänään narramatta naista, kun vein hälle lahjussuklaata. Hän sanoi mm. että "voi, ei sun olis tarvinnut, oi toleman, sä oot niin pienempi ku kolme ja sulla on niin valtava ja mä haluun nyt heti...", eiku... No kuitenkin, mä vastasin että "ei niin".

-edit- Ai tässä kysyttiinkin vapaa-ajalla narraamista. Tänään en oo vapaa-ajallanikaan narrannut.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mie en osaa narrata. Liian suora semmoseen. Saattaa olla pieni heikkous naisten pyydystämisen suhteen -kun puhutaan irrallisista seikkailuista- ja olen onnistunut monta kertaa hiekottamaan kavereidenkin pelin, kun en ole ollut yhtään mukana siinä mitä legendaa ne on pokilleen suoltaneet..

Timo Toikki

Hepittäjä
Parasta huvia. Vaatii taitoa johtaa keskustelu oikeisiin uomiin. Huumori toimii aina. Paremmin kun rahatukkoelvistely. Joskus keskustelu vaatii hienosaatoa. Psykologina olo toimii kanssa hyvin. Jos vaan jaksaa kuunnella. Se palkitaan usein loppupeleissa. Liian aikaisin ei saa alkaa kopeloimaan. Siita tulee miinusta. Riippuu aika paljon naisesta. Ja kannattaa muistaa heti alussa, etta nainen tietaa sinun koittavan sita sankyyn. Jos ei ala natsaamaan, kannattaa valehdella kannykkapuhelu ja poistua paremmille metsastysmaille. Naisporukassa pitaa olla todella tarkkana. Jos joukossa on helmi niin kannattaa naruttaa sita vahemman helmea jotta saisi helmen kiinnostumaan. Jos mikaan yllaolevista ei toimi, niin sitten kotiin hakkaamaan. Se ei ole valttamatta huonoin vaihtoehto.