Sinäputki
Troll
Eihän tuosta juuri kommentti parane. Mahtuu yhdelle riville, pilkkuvirhe ja osuva sisältö. Annan täydet viisi tähteä.
Eihän tuosta juuri kommentti parane. Mahtuu yhdelle riville, pilkkuvirhe ja osuva sisältö. Annan täydet viisi tähteä.
Jos keskimmäisessä rivissä olisi yksi tavu vähemmän niin sehän olisi haiku. Ja hyvä sellainen! Vai tavutetaanko ole (o-le) ja oli (o-li)? Hitto kun oon huono äidinkielessä! No, jos tavutetaan, niin sittenhän tuo olis sellainen 6-8-6 -haiku :idea:.Ei ole kylläkään,
missään mitään voitettavaa.
Oli vain syötävää.
Ei kait tuo nyt, niin naurettava tekstin pätkä ollut että piti ihan repeilijä hymiö laittaa.
Se teksti on niin mahtava niin monella eri tasolla, että itkeminen sen vuoksi olisi aika kummallista. Ehkä monta :thumbup: -hymiötä sopisi kaikkein parhaiten.Ei kait tuo nyt, niin naurettava tekstin pätkä ollut että piti ihan repeilijä hymiö laittaa.
Kannattaa olla puolen tunnin ajan ahkera ja pudotella touhu tippoja.
No niin, mikäs nykyään on salasana Yleiseen lätkäkeskusteluun, kun ei ole enää porttila?
On se edelleenkin, mutta erisnimet alkavat isolla alkukirjaimella.No niin, mikäs nykyään on salasana Yleiseen lätkäkeskusteluun, kun ei ole enää porttila?
Jep thanks.On se edelleenkin, mutta erisnimet alkavat isolla alkukirjaimella.
"Maituajun kauttta kohti parempaa huomista - kurskin mietteitä ajuista ja muista" kuulostais paremmalta.Pitäisikö muutattaa jollain ahkeralla moderaattotilla tämän ketjun nimeksi My Milk-truck Driving Career?
Muuten hyvä, mutta soranajua ei mainita."Maituajun kauttta kohti parempaa huomista - kurskin mietteitä ajuista ja muista" kuulostais paremmalta.
Ne mainitaan sitten aiheessa itsessään, jos mainitaan.Muuten hyvä, mutta soranajua ei mainita.
Täytyy sanoa, että mä kuulen tuon "maitova" -sanan "maitua":na nykyisin jostain kumman syystä.Min oon juonut maitova, se on minun herkkuva
Maitova, mehuva, se on Ameriikan herkkuva
Kun saa syödä lanttuva
Kysy pois.Saako tässä toikissa esittää kysymyksen hahmolle kurski?
Kurski voisi vastata yo. kysymykseen.
Minähän kysyin jo!Kysy pois.
Niin, siis saa esittää kyssäreitä Rekkoihin liittyen.Minähän kysyin jo!
Mikä on paras rekka maituajua ajatellen?Niin, siis saa esittää kyssäreitä Rekkoihin liittyen.
Scanioita (R) ja Volvoja (FH12) useimmat käyttävät maidonajussa, niin jompikumpi. Meillä on vuosien mittaan kaikki maitoautot laskettuna enemmän Volvoja suosittu. Aikoinaan Sisuja oli ehkä eniten liikenteessä maidon ajussa, mut nykyään runsaasti vähentänyt ja kuulemma hieman kömpelö ajettava. Puunajussa Sisu menettelee, ei muualla.Mikä on paras rekka maituajua ajatellen?