Neitsyt puolisoksi?

Naimisiin samanikäisen neitsyeen kanssa?

• Äänestäjiä yhteensä
    18

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Toikki on suorastaan rasistinen.

Ikäänkuin nainen olisi "huonompi" jos se on neitsyt. Sama pätee varmaan miehiinkin tällä teorialla?

Jos täällä olisi toikki "Neekeri puolisoksi" se menisi heti banniin, mutta ei tälläinen, kas kummaa?
Öö..miten niin nainen...missä Mossen avauksessa puhuttiin naisesta? Puolison sukupuoli on kai aika avoin, ja kai naisetkin saa avautua. Ja homot ja lepakot.

Mangelo

Well-known member
Mieluummin reilusti mua enemmän kokemuksia, ja mieluusti vielä monipuolisia, mulle ihan uusia ja outoja juttuja.
Ennemmin taon lapaseen ku alan esitelmöimään jollekin että tämä tässä on se kikkeli, ja tuo tuossa on römpötin.
Luin 'miespuolisia'.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Mun entinen eteläafrikkalainen työkaveri, pari vuotta vanhempi ku mä, on neitsyt omasta tahdostaan. Ainakin siis oli pari vuotta sitten vielä. Kyllä sillä ottajia ois vaikka kuinka monta, mutta se on kotoisin semmoselta seudulta, missä HIV on todellinen ongelma.

Mun mielestä ajatus naimisiin menemisestä neitsyenä on herttanen, tunnen monta pariskuntaa ketkä on niin tehny. Mun kohdalla se on liian myöhästä :frank:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Nussimavehkeitä kannattaa ehdottomasti säästää, etteivät ne kulu ja että niillä on sitten hieno myöhemmin nussia.

Tulee mieleen Pirellin kumit. Hoitokodissa tyylitellä nopeimpia kierroksia, kun muiden vehkeet on jo kuorinu kudokselle.

oldez

Well-known member
Mun entinen eteläafrikkalainen työkaveri, pari vuotta vanhempi ku mä, on neitsyt omasta tahdostaan. Ainakin siis oli pari vuotta sitten vielä. Kyllä sillä ottajia ois vaikka kuinka monta, mutta se on kotoisin semmoselta seudulta, missä HIV on todellinen ongelma.

Mun mielestä ajatus naimisiin menemisestä neitsyenä on herttanen, tunnen monta pariskuntaa ketkä on niin tehny. Mun kohdalla se on liian myöhästä :frank:
http://www.hymenshop.com/

pendellstock

Well-known member
Aikamoista rasismia, jopa ihan vihapuhetta, ettei menisi naimisiin kun toinen on neitsyt jos muuten tykkää rakkautta riittää.

Typerä syy suorastaan. Että vaan se, että joku muu olisi pannut tätä naista/miestä tekee hänestä vasta itselle naimisiin-menemiseen kelpaavan? :alppu:

Ps. Sen toki ymmärtää, että harmitushan on varmasti suunnattoman suuri jos avioliitossa sitten käy ilmi, että uusi vaimoke/siippa on täysin luokaton sängyssä (eikä siis löydy oppimiskapasiteettiakaan).

Knoukka

Well-known member
Toikki on suorastaan rasistinen.

Ikäänkuin nainen olisi "huonompi" jos se on neitsyt. Sama pätee varmaan miehiinkin tällä teorialla?

Jos täällä olisi toikki "Neekeri puolisoksi" se menisi heti banniin, mutta ei tälläinen, kas kummaa?
Aikamoista rasismia, jopa ihan vihapuhetta, ettei menisi naimisiin kun toinen on neitsyt jos muuten tykkää rakkautta riittää.

Typerä syy suorastaan. Että vaan se, että joku muu olisi pannut tätä naista/miestä tekee hänestä vasta itselle naimisiin-menemiseen kelpaavan? :alppu:

Ps. Sen toki ymmärtää, että harmitushan on varmasti suunnattoman suuri jos avioliitossa sitten käy ilmi, että uusi vaimoke/siippa on täysin luokaton sängyssä (eikä siis löydy oppimiskapasiteettiakaan).
Älkääpä nyt puhuko läpiä päähänne. Rasismi on jotain aivan muuta.

Mangelo

Well-known member
Älkääpä nyt puhuko läpiä päähänne. Rasismi on jotain aivan muuta.
Kyllähän täällä on aika selkeästi annettu ymmärtää, että neitsyissä on jotain perustavanlaatuista vikaa ja ovat huonoja ihmisiä muutenkin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Hähähähäääää... Rakkautta riittää, muttei korkata ennen hääyötä. Kauanko meinaat seurustella ja opetella tuntemaan ennen häitä? Vuosi vai kaksi? Vai naimisiin äkkiä 2 viikon seurustelun jälkeen että saat sen immen korkattua?

Voi elämän kevät mikä postaus. Ja vielä rasismia? Jos tuo on rasismia, niin sellainen joka huomauttaa nenänkaivamisestakin on sitten rasisti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllähän täällä on aika selkeästi annettu ymmärtää, että neitsyissä on jotain perustavanlaatuista vikaa ja ovat huonoja ihmisiä muutenkin.
Jos pitää jotain ihmisryhmää epämielyttävänä, niin syyllistyykö silloin rasismiin?

Esim. kun itse en perusta alkkiksista, tupakoijista ja sohvalla röhnöttävistä läskeistä jotka laiskuuttaan ei jaksa tehdä mitään, niin onko silloin rasisti?

Tai jos sanoo inhoavansa väkivaltaisia ihmisiä, niin onko silloin rasisti?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En menisi naimisiin ennen kuin olen itse koeajanut, joten en myöskään neitsyen kanssa.

Noin niinkuin parisuhteen valintaan asia (panojen määrä) ei vaikuta juurikaan.

pendellstock

Well-known member
Jos pitää jotain ihmisryhmää epämielyttävänä, niin syyllistyykö silloin rasismiin?

Esim. kun itse en perusta alkkiksista, tupakoijista ja sohvalla röhnöttävistä läskeistä jotka laiskuuttaan ei jaksa tehdä mitään, niin onko silloin rasisti?

Tai jos sanoo inhoavansa väkivaltaisia ihmisiä, niin onko silloin rasisti?
Helsingissä tilastollisesti noin puolet raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä. Manneista erittäin suuri osa on saanut istunut vankilassa.

Syyllistyinkö vihapuheeseen todetessani nämä 2 tosiasiaa ääneen? Nää on diippejä juttuja. Kovan luokan vihapuheita.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Helsingissä tilastollisesti noin puolet raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä. Manneista erittäin suuri osa on saanut istunut vankilassa.

Syyllistyinkö vihapuheeseen todetessani nämä 2 tosiasiaa ääneen? Nää on diippejä juttuja. Kovan luokan vihapuheita.
ok.

oldez

Well-known member
Rasismi on käsitetty aivan väärin. Apartheid oli rasismia. Pilkkanimet ynnä muut on vain sivistymättömyyttä. Se että joku ei palkkaa toista ihonvärin vuoksi on rasismia. Se että joku huutelee kadulla "mene kotiin neekeri" tarkoittaa että huutelija itse on ihan helvetinmoinen idiootti.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jos nettitreffailussa tulee törmättyä ihka elävään hahmoon, niin sille sanoisin: "Koeajetaanko?" Aravatkoo tuleeko bildeä, suklaanappia vai ei?

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Sopiiko tähän väliin ihan nyt hei vakavasti yksi kysymys? Mitä te laskette, kun uni ei tule simmuun? Lampaitako vai mitäkö? Vuosien varreltako?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Sopiiko tähän väliin ihan nyt hei vakavasti yksi kysymys? Mitä te laskette, kun uni ei tule simmuun? Lampaitako vai mitäkö? Vuosien varreltako?
Nopea vastaus olisi, että lasken binäärejä. Lampaat on yleinen aivopesunimi.