Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Jotenkin tuli paha fiilis Lukyanukin ulosajon johdosta. Mies ois kyllä ansainnut näytönpaikkansa. Niin murhaavaa meno ollut viimevuosina Virossa ja Euroopan mestaruussarjassa...
Mutta tuossa nähdään myös se, että kun siirrytään Mitsubisheistä suoraan WRC-autoon, niin vauhdit kasvaa ja siinä samalla myös riskit kasvavat. Näin kävi tällä kertaa valitettavasti Lukyanukille.Jotenkin tuli paha fiilis Lukyanukin ulosajon johdosta. Mies ois kyllä ansainnut näytönpaikkansa. Niin murhaavaa meno ollut viimevuosina Virossa ja Euroopan mestaruussarjassa...
Kyllä on todella harmi kun mies ei kisaan pääse starttaamaan. olisi ollut mielenkiintoista nähdä venäläisen kovaa yritystä itse kisassa. Mutta jos ensi vuonna paremmalla onnella kisaan. Ainekset rallitähdeksi ainakin on kohdillaan jos jantteri kolmen testikilometrin jälkeen pistää WRC:n katolleen.. Mutta toki hivenen malttia myös sallisi olevan mukana! Tämähän taitaakin olla astetta kovempi vetomies kuin Novikov konsanaan.. Tämä tiesi myös pientä muokkausta Rallitietäjä veikkaukseeni.Harmi. :nope: Linjat olisi ainakin ollut kunnossa ja lentoa luvassa.
Ei muuta, kun kerää rahaa ens vuoden ralliin. Nyt taisi suurimmat rahat säästy.
Ikää alkaa vaan olemaan jo sen verran, että tälläiset näyttöpaikat pitää pystyä käyttämään paremmin hyväksi. Nyt kun ei pääse ajamaan yhtään kilometriä varsinaisessa kisassa, niin voi kait sanoa, että tän vuoden Jyskälä ei menny ihan putkeenKyllä on todella harmi kun mies ei kisaan pääse starttaamaan. olisi ollut mielenkiintoista nähdä venäläisen kovaa yritystä itse kisassa. Mutta jos ensi vuonna paremmalla onnella kisaan. Ainekset rallitähdeksi ainakin on kohdillaan jos jantteri kolmen testikilometrin jälkeen pistää WRC:n katolleen.. Mutta toki hivenen malttia myös sallisi olevan mukana! Tämähän taitaakin olla astetta kovempi vetomies kuin Novikov konsanaan.. Tämä tiesi myös pientä muokkausta Rallitietäjä veikkaukseeni.
https://twitter.com/T_Tuominen/status/625658990622547968@T_Tuominen:
@planetemarcus @HartusvuoriWRC We don't have test before the rally.
Sanottava, että hulluksi menee touhut joka suunn :thumbdownassa. Perjantai ilman huoltoa..157km ilman huoltoa.Vuodet vaihtuu, motorhomet vaan kasvaa ja koko Keski-Suomen teräsaidat on vedetty huoltoparkin ympärille.. Kulisseja rakennellaan yhteensä varmaan viikon ja sitten kisa kestää käytännössä kaksi päivää. Eikä perjantaina käydä edes kertaakaan päivän aikana huollossa... Ei nyt oikein osu meikäläisen kaaliin tämä. No, onhan siellä sentään arvovaltaista puunistutusta torstaina.
Ilman testiä pari ruosteista pätkäaikaa ja Ounissa pihalle -suunnitelmalla liikenteeseen. Fordeista kiinnostaa eniten se, kiipeääkö Tänak podiumille vai puunlatvaan, välimallin vaihtoehtoa ei taida olla.Juho puolestaan jättää rungit suosiolla kisaan:
Näin on. Renkaatki (huom. ei leiikatut..) vaihdetaan Himoksen parkkiksella. Noh onhan tuokin edistystä entisaikojen soramonttu- ja tienvarsihuoltoihin.. Mutta monikohan ihminen tuonne Paviljongille tosiaan perjantaina menee kun ei pahemmin autoja huolloissa näy.Vuodet vaihtuu, motorhomet vaan kasvaa ja koko Keski-Suomen teräsaidat on vedetty huoltoparkin ympärille.. Kulisseja rakennellaan yhteensä varmaan viikon ja sitten kisa kestää käytännössä kaksi päivää. Eikä perjantaina käydä edes kertaakaan päivän aikana huollossa... Ei nyt oikein osu meikäläisen kaaliin tämä. No, onhan siellä sentään arvovaltaista puunistutusta torstaina.
Mielestäni ideaalia olisi, että huoltoparkki olisi joka päivä eri paikassa. Tämä(kään) ei autonvalmistajille ole sopinut.Näin on. Renkaatki (huom. ei leiikatut..) vaihdetaan Himoksen parkkiksella. Noh onhan tuokin edistystä entisaikojen soramonttu- ja tienvarsihuoltoihin.. Mutta monikohan ihminen tuonne Paviljongille tosiaan perjantaina menee kun ei pahemmin autoja huolloissa näy.
10 pätkää, jotka kaikki hinkataan kahteen kertaan.. Tälläisiksi perkeleen sprinttikisoiksi on ralli huipputasolla mennyt nykypäivänä, ei ilmeisesti vieläkään mene FIAN kaaliin, että ei näin! Keski-Suomessa ja laajemminkin olis kyllä teitä joille tehdä kunnon reitti. Järjestäjien haaliminen nykypäivänä on toki haasteellìsta.
Valkovenäjän lisenssillä kisannut (tyyliin Kruuda SM-sarjassa suomalaisella lisenssillä), tai sitten kaksoiskansallisuus / muuttanut kansallisuuttaan (ei ois ihme kun teippauksiakin katsoo)?
Tämä nyt ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta tuollainen kuva Lukyanukin toisesta autosta löytyi ERC:n sivuilta. Tietääkö kukaan, miksi ikkunassa on Valko-Venäjän lippu, vaikka kaikkialla sanotaan hänen olevan "perus"-venäläinen?
Niin sopisi, mutta miten sen saisi ujutettua talleille läpi..? Jyskälässäki voisi hyvin esim. torstaina ajaa itälenkin vaikka Päijänteen itäpuolen pätkiä Kuopioon , jossa huoltotauko & yöpyminen ja seuraavana päivänä palatessa Myhistä Ruuhimäkeä etc. Illalla/yön puolella Paviljongissa huolto sitten ja autot yöksi parcfermehen. Aamulla taas länsilenkille Tampereelle, jossa huoltotauko & yöpyminen ja sunnuntaina paluu Jyväskylään, jossa maaliseremonia. Kaupunki-ek:t toki joka kaupungissa esim. Harju, Puijo ja Ratina.Mielestäni ideaalia olisi, että huoltoparkki olisi joka päivä eri paikassa. Tämä(kään) ei autonvalmistajille ole sopinut.
Kai se on niin, että ns. todellinen ralli ei vain sovi nykyaikaan. Tai/sekä sääntönikkareina on ollut jotain lajin todellista olemusta ymmärtämättömiä tolloja. :frank: