maksimaalinen atakki
Tulos tai ulos
- Liittynyt
- 30.3.2012
- Viestit
- 935
Liian vanha.aikaista. ralliin pitää saada glamouria F-1 hengessä. Kauniita haavekuvia vain paluusta takaisin. ralleihin jossa oli etähuoltoja joissa nuotittaminen oli osana pärjäämistä. Nykyaikana on varmasti vaikea saada näillä turvamääräyksillä järkkäreitä. Olisiko ajatus joka kuvaaa nyymaailmaa, että pitää tuottaa max.voitot max. vähillä menoilla. Sillonhan ne tekijät aina kärsii. Siksi sinä menet sinne 20m päähän tietä sikakarsinaan puremaan kynsiäsi, kun et näe mitään.Niin sopisi, mutta miten sen saisi ujutettua talleille läpi..? Jyskälässäki voisi hyvin esim. torstaina ajaa itälenkin vaikka Päijänteen itäpuolen pätkiä Kuopioon , jossa huoltotauko & yöpyminen ja seuraavana päivänä palatessa Myhistä Ruuhimäkeä etc. Illalla/yön puolella Paviljongissa huolto sitten ja autot yöksi parcfermehen. Aamulla taas länsilenkille Tampereelle, jossa huoltotauko & yöpyminen ja sunnuntaina paluu Jyväskylään, jossa maaliseremonia. Kaupunki-ek:t toki joka kaupungissa esim. Harju, Puijo ja Ratina.
Ainakin yhdellä Ek.lla aijon sniikata itseni kauas yleisömassoista ja vip-teltoista.