Nesteoil Rally 2006 möötte

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tänä vuonna ohjelmassa on uusia ominaisuuksia: se pystyy mm. kertomaan muiden käyttäjien sijainnit sekä sen, ketkä puhelimenkäyttäjät ovat lähellä toisiaan
Tai no juu.. tuo nyt viittaisi siihin notta kapula per autokunta olisi mahd.. vai meinaako notta joka ukolle olis oma kapula..?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Lähden tai en.
Mahdollisuus on fifty sixty. Saatan ehkä jopa jättää väliinkin.. Pitää katsoa sitten lähempänä.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Katsottavaa pitäisi ainakin riittää kun 23 WRC autokuntaa on jo ilmoittautunut.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Lähden tai en.
Mahdollisuus on fifty sixty. Saatan ehkä jopa jättää väliinkin.. Pitää katsoa sitten lähempänä.
Eteläsuomesta vois saada kätevän autokunnan, jos/kun charliekin lupas lähteä mukaan. Bensakuluille sais kätevästi jakajia.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mä olin jo viime lauantaina kattoo OK-rallia Valkealassa ku reitti meni meidän mökin ohi. Mä oon periaatteessa lähössä tonne JKL:äänkin, mutta perjantaina on käsittääkseni joku ihme tilaisuus johon mua kaivataan, et katotaan miten asiat lutviutuu.

Estate

Well-known member
jaska sanoi:
Eteläsuomesta vois saada kätevän autokunnan, jos/kun charliekin lupas lähteä mukaan. Bensakuluille sais kätevästi jakajia.
Luin "Bensakuluilla sais kätevästi kaljaa". :thumbfh:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Kimppakyyti PK-seudun tienoilta kiinnostais muakin, mikäli päätän mukaan lähteä. Tällä hetkellä vaikuttaisi siltä että olisin lähdössä, mutta enpä lupaa vielä mitään.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
taitaa tuo auto olla jo täynnä. Noh.. pitää katsoa sitten elokuussa löytyykö jostain autosta minulle paikkaa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
No nyt tuntuu sen verran kiinnostusta olevan, että ehkä noita autoja saadaan usempikin:
- Jakkues
- Charlie
- S.A
- lfb
- K.Yrjölä
- Jaska
- Muita?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jos jollain sattuis olemaan fillariteline autossaan, niin sit voisin ottaa fillarin mukaan. Se helpottaisi kummasti parkkipaikoilta katselupaikoille siirtymisessä, kun telttoja yms. painavia juttuja ei tarttis kantaa vaan ne vois huitasta tarakalle.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Jos jollain sattuis olemaan fillariteline autossaan, niin sit voisin ottaa fillarin mukaan. Se helpottaisi kummasti parkkipaikoilta katselupaikoille siirtymisessä, kun telttoja yms. painavia juttuja ei tarttis kantaa vaan ne vois huitasta tarakalle.
Moon edelleen sitä mieltä, että mennään katselupaikalle yöks!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
jaska sanoi:
Ihan jees hommaa, mutta varmaankin päivän aikana tulee katseltua enämpi ku yks eekoo samalta paikalta.

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
No esim. viime vuonnahan yhellä pätkällä (laukaa vai lankamaa vai mikä se olikaan) jätimme autot sinne yhelle parkkipaikalle ja menimme valitsemallemme katselupaikalle kävellen noin pari kolme kilsaa. Ja laitoimme sinne teltat. Niin sitä lähinnä tarkoitin. Eli siis katselupaikka, johon asetumme voi näin ollen sijaita muualla kuin paikka johon jätämme auton. :tongue:

mut tietty sit siinäkin fillarista on hyötyä, että jos menee esim. ounille eikä halua kattoa molempia vetoja samasta paikasta, niin voi fillarilla nopeasti tehdä siirtymän toiselle paikalle. Tai jos tauon aikana haluaa makkaraa ja lähimmälle makkara pisteelle on matkaa 2km...

Ainakaan haittaa fillarista tuolla ei ois. :) Mutta kuitenkin, toi nyt oli tollainen heitto vain.. Ei kellään varmaan sellaista telinettä oo? :)

Viimeksi muokattu: