17.-20.8.2006NotShee sanoi:Mun miälestä tässä toikissa vois jossain kohtaa lukea mööten päivämäärä. En taida olla tulossa.
Oregano?jaska sanoi:Jaahas!
Lähtekäkö milloin ja miksi!
SuzZ sanoi:Ihan mielenkiintoista taas seurata näitä teidän suuria suunnitelmia jotka kusee joka tapauksessa. Jaksamisia. :thumbup:
Tuolloin olen Meksikossa.Nick_W sanoi:17.-20.8.2006
Viime vuonna taidettiinkin torstai-iltana suunnistaa tuonne latomutkaan, sieltähän löytyi läheltä hyvät telttapaikatkin. Itse ainakin ehdottaisin, että tänä vuonna mentäis samaan paikkaan aluksi.Jr- sanoi:Siis kun rallissa on mukana huima määrä ulkolaisia ensikertalaisia todennäköisesti vanhat paikat pelaa, jotenka ehdotan möötten aloituspaikaksi torstai-illalla Lankamaan erikoiskoetta ja latomutkaa apaut 2km maalista lähtöönpäin. Olisko jollain muita hyviä paikkoja, toinen lienee Laukaan lossi.
Vois olla, ja jos menis vielä autolla sinne perille asti. Siellä pitäs olla se maksullinen parkki ja jos ei oo ni pystyy ainaki sinne ajaan auton aika liki mis viimevuonna yövyttiin. Niin toisaalta ei sieltä maalistaka kauhiamatka olis kävellä pelipaikalle.Nick_W sanoi:Viime vuonna taidettiinkin torstai-iltana suunnistaa tuonne latomutkaan, sieltähän löytyi läheltä hyvät telttapaikatkin. Itse ainakin ehdottaisin, että tänä vuonna mentäis samaan paikkaan aluksi.
Kuulostaa erinomaiselta :thumbup:Jr- sanoi:Siis 27 WRC autoa viivalla :thumbup: :alppu:
<morfn> kuulemma lankamaan latopelto on tänä vuonna kiellettyä katselualuetta
<morfn> pellon omistajat olivat laittaneet lusikat jakoon ja taloon jäänyt emäntä oli sanonut, ettei hänen tiluksillaan enää katsella rallia
<morfn> eikä sitä paikkaa ole enää kyllä vm-katsojaoppaassakaan
<pparkwork> Ennustan ongelmia emännälle väkijoukon poissapitämisessä.. Jos useamman vuoden ovat samat katsojat siellä olleet, siis..
<morfn> ennustan paikalla 3982391283913 järjestysmiestä pitämässä kuria tai se on sitten viimeinen kerta kun sitä tietä ajetaan. emännys kuuluu tiekuntaan...