Nesteoil Rally 2006 möötte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jr- sanoi:
Töysäläisten autokunnan jäsenet:
- Nick_W
- Ace17
- SamiJ
- Jacques

Kouvolan taistelija:
YSP

Loimaalta:

Jr- ja puoliso

Lisänä Charlien ralliauto:
Charlie
Estate
lfb
jaska

jaska sanoi:
Lisänä Charlien ralliauto:
Charlie
Estate
lfb
jaska
Varaan tuosta autosta paikan paluumatkalle mikäli ette saa Juskasta suostuteltua ralliin ja mikäli satumme töysän veljesten kanssa jossain vaiheessa eksymään samaan paikkaan.

Jacques sanoi:
sadetakki mukaan :tongue:

Saappaitahan sä et tarvinnutkaan. :rolleyes:

Mä voin olla outo, mutta musta sateisessa metsässä kykkiminen päivän ympäri ei vain ole hauskaa :rolleyes:

jaska sanoi:
Mä voin olla outo, mutta musta sateisessa metsässä kykkiminen päivän ympäri ei vain ole hauskaa :rolleyes:
Kyllä sä varmaan enemmistöä edustat, vaikka minua tuo sade ei pahemmin häiritse.. Tietysti rallin seuraaminen on kuivalla säällä hiukan mukavampaa.

Hjyystön vii häv ö proplem..

Missähän uidussa mun reppu on? Ei kait perkele sekin ole siellä työpaikalla..
Ei se voi olla siellä.. :confused:

Ylen Sankia Priha sanoi:
Hjyystön vii häv ö proplem..

Missähän uidussa mun reppu on? Ei kait perkele sekin ole siellä työpaikalla..
Ei se voi olla siellä.. :confused:
:( :(
Kait voit soittaa jollekin työkaverille ja kysyä?

Itsehän tajusin juuri, että unohdin retkijakkaran kotiin.. ja junamatkakaljat.. pitää muistaa ostaa pasilan pikkolosta pari pulloa..

Eikun hitto sehän onkin autossa.. huh..

Mietin vaan että ei se työpaikalla voi olla koska viimeksi kun sillä töihin jotain kuskasin niin liikuntavermeitä.. ja liikuntavermeet on kyllä täällä.

Näin aamulla unta huomisesta lähdöstä, olin viime tingassa pakkaamassa kamoja, ja pojat olivat vihaisia aiheuttamastani viivytyksestä. Ja jotain ei löytynyt millään.

17.8.06 18:32:50 <@Ace17> tuli haettua rallievästä kaupasta
17.8.06 18:32:58 <@Ace17> kylmälaukku täynnä tavaraa

Ace17 sanoi:
17.8.06 18:32:50 <@Ace17> tuli haettua rallievästä kaupasta
17.8.06 18:32:58 <@Ace17> kylmälaukku täynnä tavaraa
Teidän seurueen tunnistaa kaukaa sitten siitä savupilvestä, mikä tuosta tavarasta seuraa :alppu:

Juttelin foorumin lähetystön kanssa. Ace"tasavero"17 vaikutti normaalilta. Jacques oli taas kännissä ja Jaska höpötti jotain ihmeellistä ja olin aivan pihalla sen jälkeen. Meteli taustalla oli kova ja Jaska väitteli sähköstä jonkun kanssa. Mielenkiintoiset on aiheet.