NESTEralli ja möötte

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Jr- sanoi:
Jaaha, kaippa sinä tulet möötteämään porukan juniorisi kanssa :confused:

Juniorin kanssa ollaan sillon liikkeellä ja kun Laukaan pätkä on katsottu, niin sitten kai mennään vielä sinne, minne ehtii katsomaan.

Soon nääs tipaton reissu, se rallin katsomisreissu meikäläiselle, mutta mukana voidaan olla.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jr- sanoi:
Itsehän tilasin sen, mutta eipä ole vielä kolahtanut postiluukusta.
Itsellenihän se tuli tänään :ahem:

... ralli Micra startannee vasta pe-iltana!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Itsellänihän olis Ounin incarvideo vuodelta 2003 Mäkisen ajamana, jos on tarvetta saada se ni läimäskää.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Niin, tuossa heitin Ace17:lle toista ajatuksen että kokoonnuttais ensin Porukalla Ace17:n luo ja sieltä sitten lähdettäisiin kohti ensinmäisiä koettelemuksia. Ässä sanoi, jotta mikä ettei. Eli siis ainakin minun auton kyytiin tulevat hahmot (SamiJ, Nick_W ja ässämies,) Kokoonnuttais eissille alkuunsa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Jr- sanoi:
Eli siis ainakin minun auton kyytiin tulevat hahmot (SamiJ, Nick_W ja ässämies,)
+ minä

Mutta siis tuo kuulostaa hyvältä että kokoonnutaan jossain. Sit jos autoja on enämpi niin saa sillonkin jaettua törppölastia.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Juu piti vielä kirjoittaa, et jakues hyppää Toijalasta kyytiin. Mitenköhän tää Kaj anuksen porukka ?? Koska te olette jkl:ssä ?? Mie ja jakues ollaan vissiin siinä 19-20.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
No huh, huh. Tilasin tekstiviestillä VM:n Nesterallinumeron. Piti perjantaina ilmestyä, eipä näkynyt vielä tänäänkään. Soitin Yhtyneiden Kuvalehtien asiakaspalveluun puh: (09)156 665. Siellä sanoivat, että 'tilaus ei ole kirjautunut järjestelmään'. Veloittaa olivat kyllä muistaneet Lupasi laittaa tulemaan lehden kirjekuoressa.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Huhujen mukaan Kajaanin porukka (Suzz ja hänen miehensä, RK-62 ja Domppari saapuvat paikalle jo torstaina :thumbup:

SuzZ

Mommy
Sijainti
Kajaani
SuzZ tulee sit Neste rallyyn näiltä näkymin Torstai-päivänä lähdetään Kajaanista ajelemaan. Tarkempaa paikkaa ei vielä tiedetä. Mutta... I´M IN!!!!! JEIIIII!!!!! :thumbup:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä tein just päätöksen, että tulen paikalle vasta perjantai-iltana. Liian kalliiksi tulee ottaa ylimääräisiä vapaa-päiviä, kun viikon päästä ralleista joudun joka tapauksessa yhden palkattoman vaparin pitämään.

Eli son sitte varmaan Turku 16:05 - Jämsä 19:15 juna ku tuun. Noukkii joku asemalta, jos jaksaa. :alppu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Dominic sanoi:
Eli son sitte varmaan Turku 16:05 - Jämsä 19:15 juna ku tuun. Noukkii joku asemalta, jos jaksaa. :alppu:
Jos ei jaksa, niin istu pe-ilta - su-aamu asemalla!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Dominic sanoi:
Mä tein just päätöksen, että tulen paikalle vasta perjantai-iltana. Liian kalliiksi tulee ottaa ylimääräisiä vapaa-päiviä, kun viikon päästä ralleista joudun joka tapauksessa yhden palkattoman vaparin pitämään.

Jos ihan helvetin hyvin menis, ni mun kyydillä pääsis Huittisista eteenpäin. Ainoo mikä on nyt vielä auki, ni se että tuunko perjantaina illalla vai lauantaina aamulla vai tuunko lainkaan. Jos porukka pystyy etukäteen päättämään että pe-la yö ollaan taipaleella teltassa, niin tulen jo perjantaiksi, mutta jos porukka päättää olla huoltiksen pihassa, niin ajan paikalle mahdollisesti vasta yöllä muuassani koko perhe.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Dominic sanoi:

Ota fillari mukaan ja polje! :p

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mun mielestä voisi tässä vaiheessa jo päättää, että mennään pätkälle yöksi, grillit mukaan ja olutta on!

Hoidetaan homma vain "pikkasen" paremmin kuin viime vuonna ... tuosta mehän jäätiin Yrzin ja Jacqueksen kanssa melko alkupäähän reittiä ...