Never, ever?

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kohta a) on kokeiltu kerran. Käsirattaiden pyörännapaan. Itse irroittauduin. Noin 20 pennin kokoinen kappales kielinahkaa jäi kiinni napaan. Muutaman päivän kirveli kieltä kyllä.

Kohta b) on sattunut useita kertoja itse asiaan vaikuttamatta.

teppoil

Well-known member
Minulla EI ole lapsena jäänyt hetkeksi kieli kiinni jäiseen metalliin.

Minua EI ollut koskaan ampiainen pistänyt, kunnes viime kesänä ensimmäisen kerran.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Ei ole tullut nuoltua kaiteita, amppari sen sijaan on pistänyt kerran, kun istuin kys. otuksen päälle.

jjv

Arschloch
a) Olen välttynyt mainitulta tapaturmalta, enkä ole kenenkään muunkaan nähnyt kyseistä toimenpidettä harjoittaneen.

b) Ehkä viitisen kertaa on joku isompi pörrinkäinen pistänyt. Viimeksi pari vuotta sitten loka-marraskuun vaihteessa bussissa joku väsynyt pörisijä päätti kruunata muutenkin vittumaisen työpäiväni tunkemalla paidankauluksesta sisään kera piston pirullisen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
En ole kieltä kaiteeseen tai muuhun metallijuttuun jäädyttänyt kiinni. Erilaisia pistoksia erilaisilta hyönteisiltä olen saanut montakin, joukossa myös keltamustaraidallisia pistäjiä.

Ria

Jäässä
Olen jäädyttäny kieleni kiinni ainakin kerran, repäsemällä lähti irti siitä huoltoaseman katoksen tolpasta. Melko epähygieeninen paikka kielelle noin muutenkin. :nope:

Ampiainen tai joku muu lentävä pistävä otus on pistäny muutaman kerran. Viimeksi viime kesänä, yllättävän vähillä pistoilla oon kuitenkin selvinny.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Molemmat on kyllä päässyt käymään. Jälkimmäinen vieläpä monesti.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kielen pikkunatiaisena jäädytin pakkasella mummolan portaiden kaiteeseen kiinni. Sen verran pieni olin, että tapahtumasta ei ole muita muistikuvia kuin että sattui pahasti. Opin kerrasta.

Ampiainenkin on päässyt tuikkaamaan vain kerran. Siitä seurasi sairaalareissu, joten yritän vältellä uusia osumia.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
a. en oo tuota tehny
b. joskus lapsena useammankin kerran, 30+v tauon jälkeen toissa kesänä joku osui fillarilla ajaessa kypärän tuuletusaukkoon ja pisti päähän. Kihelmöi hetken ikävästi.

Örfil

Guest
Itsehän opin kerrasta, ettei kannata kieltä jäiseen metalliin työntää.
Hyvään tiedemies- ja insinööritaitoon kuuluu että asia pitää toistaa monta kertaa että tieteellinen fakta tulee varmistettua.

On tullut ;)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Onko tällä forumilla yhtään sellaista henkilöä

a) jolla EI ole lapsena jäänyt hetkeksi kieli kiinni jäiseen metalliin?

b) ketä EI ole koskaan ampiainen pistänyt?

-yritän selvittää, voiko noilta välttyä, vai onko se kaikkien vääjäämätön kohtalo.
Jos selvitystyö vielä vaiheessa:

a) Kyllä tuli muutaman kerran leikittyä, mutta sen verran vähän kielenkärjellä että sain aina itse irti.

b) 90-luvun puolivälissä katselin jalkapallopeliä istuen Littoisten kentän laidalla, kädet polvitaipeiden alla, ja yhtäkkiä alkoi sormessa polttaa. Ampiainen.
Ehkä 90-00 -lukujen vaihteen lähettyvillä näin tuulikaapin/eteisen ikkunassa ampparin. Kuningasidea että ovi auki ja salamana nappaan ja heitän ulos. Ehti kuitenkin 0,2 sekunnissa pistää ja lensi naureskellen vapauteen.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Onko tällä forumilla yhtään sellaista henkilöä

a) jolla EI ole lapsena jäänyt hetkeksi kieli kiinni jäiseen metalliin?

b) ketä EI ole koskaan ampiainen pistänyt?

-yritän selvittää, voiko noilta välttyä, vai onko se kaikkien vääjäämätön kohtalo.
A. Mulla ainakaan ei.
B. Varmaa tietoo mulla ei oo, mut musta tuntuu, että ei oo ikinä pistäny. Syy tähän toteamukseen on se, että kun liikun 9 kerta kymmenestä äitini kanssa ja aina kun me nähdään, että jossain saattaa olla ampiainen niin me häädetään se heti pois. Syy on se, että äitini pelkää, että mitä jos mulla on allergia.