Ainakin F1-live:n mukaan molemmat Williams kuskit valittelivat auton yliohjanneen niin paljon että ajaminen oli turhan hankalaa.. Webber romutti autonsa kaiteeseen heti alussa ja Rosberg vähän myöhemmin. Sam Michaelin mukaan Rosbergin ulosajo johtui moottorin sammumisesta jarrutuksessa ja takapyörien lukittumisesta, epäili sähkövikaa.. Tiedä sitten oliko vain yritys piristää Nicoa. :dunno:Vilperi sanoi:Mutta eipä ollut ennen tuota mokaa vauhtikaan mitenkään hääppöistä. Ajeli siellä 15 huonommalla puolella samalla kun tallikaveri olisi ilman omaa keskeytystään ollut vamastikin 8 sakissa.
Tuollaisen mällin jälkeen saattaa olla elektroniikkavikaakin.JS22 sanoi:Muutamien lähteiden mukaan Rosbergin ulosajo johtui eletroniikkaviasta.
Niin, Harmi vain ettei kuninkuus luokassa ole tällä hetkellä kuin 3 mestari ainesta olevaa kuskia. Rookiena sinne on vaikea päästä.vormula sanoi:Minua ei ainakaan Nico Rosberg vakuuta yhtään..Virheitä joita Nico laittaa "yliyrittämisen" viaksi..jos hänenstä olisi MESTARIKSI niin miksi esim. Räikkönen ja Alonso ei tehtyt samoja virheitä![]()
Ei sankari ainesta!
Pitäisiköhän jokaisen antaa sijoitus periksi kun näkevät Montyn peilissä, ettei vaan sattus häviämään enempää kuin yhden sijan, herätkää pahvit! Saa siinä sitten valittaa Ykkösiä tylsäksi..Nico ei voittanut tuolla Kanadan hommalla yhtään mitään.
Tai kuinkahan paljon suuremmat odotukset Nicoon kohdistetaan muihin verrattuna juuri hänen nimensä puolesta?Kuinkahan paljon Nicolle annetaan nimen puolesta enemmän anteeksi kuin muille annettaisiin?
Nopeempi ku Midlandin, Toro Rosson tai Red Bullin kuskit, tallikaverista tai Ralfista puhumattakaan. Lähteitä tai tilastoja on meikäläiselle turha esitellä, mun mielipide.Minä en Satoa lisäisi yhtään minnekään. Sarjan toiseksi huonoin kuski.
Tällä hetkellä olen lähes samaa mieltä. Nico voi kuitenkin vielä parantaa, on jo välillä ollut myös Webberiä parempi. En vielä laske pois kuvioista!vormula sanoi:Minua ei ainakaan Nico Rosberg vakuuta yhtään..Virheitä joita Nico laittaa "yliyrittämisen" viaksi..jos hänenstä olisi MESTARIKSI niin miksi esim. Räikkönen ja Alonso ei tehtyt samoja virheitä![]()
Ei sankari ainesta!
Kyllä se Alonsokin teki ekalla Minardi kaudellaan virheitä...vormula sanoi:Minua ei ainakaan Nico Rosberg vakuuta yhtään..Virheitä joita Nico laittaa "yliyrittämisen" viaksi..jos hänenstä olisi MESTARIKSI niin miksi esim. Räikkönen ja Alonso ei tehtyt samoja virheitä![]()
Ei sankari ainesta!
Ei kovin montaa. Ja ajoi helvetin kovaa Minardiksi muutamassa kisassa.poko sanoi:Kyllä se Alonsokin teki ekalla Minardi kaudellaan virheitä...
Benettonin Button ja Fisi jäivät monesti taakseDFiaA sanoi:Ei kovin montaa. Ja ajoi helvetin kovaa Minardiksi muutamassa kisassa.
????????????Markus Sytelä sanoi:Williams kutsui Nicon pois radalta koska Nico olisi rääkännyt moottorin juhannuskokoksi kokemattomuuttaan. Yritti vielä hakea törmäystä muihin siinä varikkosuoralla, huono häviäjä.
Pidä tauko ja jatka kirjoittamista kun olet taas selvin päin.Markus Sytelä sanoi:Aivan selkeät piruetit teki siinä, kun takaa tuli autoja. Joku puusilmä vielä väitti että yritti päästää ohi, mutta kyllä ne liikkeet oli helppo tulkita. Ei kilpa-ajaja tee sellaista ellei yritä Kenny Bräckin tapaan hakea törmäystä muihin.
Porukka ei ymmärrä sarkasmia..Leeds sanoi:Pidä tauko ja jatka kirjoittamista kun olet taas selvin päin.
![]()
Porttilan Laki sanoi:Porukka ei ymmärrä sarkasmia..
QUOTE]
Epäilen että tyyppi edes tietää mitä sarkasmi on...
:wink: