Puupää
Señor Member
Ilman muuta käppyrä. Esim. suosituimmat vokaalit hahmojen nimissä.Voisko Miguel pistää numeroita tuonne perään, vai pitäisikö minun tehdä joku järjetön käppyrätilasto näistä?
Ilman muuta käppyrä. Esim. suosituimmat vokaalit hahmojen nimissä.Voisko Miguel pistää numeroita tuonne perään, vai pitäisikö minun tehdä joku järjetön käppyrätilasto näistä?
Kävi mielessä, että laitan numeroita listaan. Voin tehdä tätä sangen hyödyllistä duunia.:frank:Voisko Miguel pistää numeroita tuonne perään, vai pitäisikö minun tehdä joku järjetön käppyrätilasto näistä?
Kuulostaa ensikertalaisen hapuilulta.Ykkösen ja kakkosen väliin. Jos mikään pitää vähääkään paikkaansa niin vuodeta tulee kiireinen..
Näin on. Tulee mieleen sanonta "joka ei saa tuulessa tulta ei saa pimeessä pillua". Niin totta.Kuulostaa ensikertalaisen hapuilulta.
Sadasseitsemäs kuului tuohon sakkiin, joita oli jo ennestään 83.:thumbfh: Eli 84. Laskekaa siitä.Satakuus.
Ja joka pieremättä kusee se naimatta kuolee.Näin on. Tulee mieleen sanonta "joka ei saa tuulessa tulta ei saa pimeessä pillua". Niin totta.
Mutta monivalintana toki sormi kakkoselle ennen tosipäätöstä.
Sängyssä?Sais Kaktus olla aktiivisempi.:ahem:
Tuostapa tuli mieleen, että eikös Kaktus viime keväänä kertonut, että kosimistapahtuman seurauksena oli sovittu hääpäivä tänne alkuvuoteen 2009. Mielikuva on jopa, että sen piti/pitäisi olla helmikuussa.Sais Kaktus olla aktiivisempi.:ahem:
Huhtikuu on kuukausista julmin.Tuostapa tuli mieleen, että eikös Kaktus viime keväänä kertonut, että kosimistapahtuman seurauksena oli sovittu hääpäivä tänne alkuvuoteen 2009. Mielikuva on jopa, että sen piti/pitäisi olla helmikuussa.![]()
Se onkin näköjään huhtikuussa.
Alkuperäinen mielikuvasi oli kuitenkin oikea.Tuostapa tuli mieleen, että eikös Kaktus viime keväänä kertonut, että kosimistapahtuman seurauksena oli sovittu hääpäivä tänne alkuvuoteen 2009. Mielikuva on jopa, että sen piti/pitäisi olla helmikuussa.![]()
Se onkin näköjään huhtikuussa.