WebSlave
Trackman
Sitten kun sexsl... anteeksi tarkoitan tietenkin WebSlavesta tulee moderaattori:nope:
Don't worry, be happy.
Ei tule.
Sitten kun sexsl... anteeksi tarkoitan tietenkin WebSlavesta tulee moderaattori:nope:
Eipä mulla muuta.
Don't worry, be happy.
Ei tule.
Eipä mulla muuta.
Niin se maailma muuttuu.
Don't worry, be happy.
Ei tule.
Mun mielestä ainoastaan 80-luvulla rekanneet voidaan laskea vanhaan kaartiin.Koen olevani jo ns. "vanhaa kaartia" joten soditaan täällä hamaan tuskaiseen loppuun saakka.
Taisi sotkea käpykaartiin.Mun mielestä ainoastaan 80-luvulla rekanneet voidaan laskea vanhaan kaartiin.
Ennen vanhaa kaikki oli työlästä ja ihmisillä oli töitä.Foorumin mukaan joidenkin käyttäjien "Last activity" on 01.01.1970. Mahtoi silloin olla työlästä jarnata, kun postin kautta vastailtiin toisten viesteihin...
Niinpä taisivat asiat olla.Ennen vanhaa kaikki oli työlästä ja ihmisillä oli töitä.
Laitoin tuolloin Albertille Tillikan vessan seinälle viestejä malliin "katso oikealle", "katso oikealle" "tässä on ovi, astu ulos".Mun mielestä ainoastaan 80-luvulla rekanneet voidaan laskea vanhaan kaartiin.
Voi jestas mikä kultakimpale löytyikään sivulta 107. Olkaapa hyvät.Ikibanni. Palaan sitten uudella nikillä entistä vahvempana, kuten aina ennenkin.
Oli siellä pari muutakin kultakimpaletta.Voi jestas mikä kultakimpale löytyikään sivulta 107. Olkaapa hyvät.
Joopa joo ja trallalalla.Eiköhän ainoa kuolemaan johtava syy voisi olla jos mielenkiinto F1:n katoaisi. Pelkästään vapaan vuoksi täällä tuskin tulisi roikuttua.
Kieltämättä. Osuu ja uppoaa.Oli siellä pari muutakin kultakimpaletta.
Don't worry, be happy.
Ei tule.