Nimimerkkisi kuolema?

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
No mitäs vaaditaan, että nimimerkkisi delaa? Että teet teatraaliset "runskit" tai katoat hiljaa lailla laran/noppiksen?

Eli mikä saa mittasi täyteen ja otat hatkat? Riittääkö muutaman tapavittuilijaan kyllästyminen vai kenties muutaman lempiforumistin kato?

Vai meinaatko kujeilla forumilla kunnes viikatemies IRL saapuu ja vie?
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Moon huomannut jotta aikaa kuluu nykyaan enempi Feispukissa, joten luulen etta hidas katoaminen saattaa joskus tapahtua...

Osittain ehka syyna muutama mustavalkoinen jaarapaa joita ei aina jaksa...
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
No mitäs vaaditaan, että nimimerkkisi delaa? Että teet teatraaliset "runskit" tai katoat hiljaa lailla laran/noppiksen?

Eli mikä saa mittasi täyteen ja otat hatkat? Riittääkö muutaman tapavittuilijaan kyllästyminen vai kenties muutaman lempiforumistin kato?

Vai meinaatko kujeilla forumilla kunnes viikatemies IRL saapuu ja vie?
Pitäisköhän kysäistä KnowHow'lta, se vois tietää.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Ikibanni. Palaan sitten uudella nikillä entistä vahvempana, kuten aina ennenkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vaatii varmaan elämässä vastoin käymisiä ja sen päälle täällä muiden ansiokasta vittuilua. Huumorintajun menetys vois aiheuttaa myös ongelmia - ihan yleiselläkin tasolla.

Voiko muuten huumorintaju hävitä?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Vaatii varmaan elämässä vastoin käymisiä ja sen päälle täällä muiden ansiokasta vittuilua. Huumorintajun menetys vois aiheuttaa myös ongelmia - ihan yleiselläkin tasolla.

Voiko muuten huumorintaju hävitä?
Voi hävitä. Joillakin se häviää luontaiselle vittuiluntarpeelle ihan pystyyn.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Jaa'a.. kai mie täällä pyörin niin kauan kuin foorumi itsessään on pystyssä. Vaikeampi sitten ennustaa miten kävisi jos koko vanha kaarti katoaisi, että jaksaisiko täällä sitten dinosauruksena junnujen kanssa kuinka kauan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mikäs mua täältä pois saisi?

Nojoo.. onhan se tietty mahdollista.. Marttyyrimäinen poistuminen ei ole mun tyylistä, joten se olisi joko hiljainen poistuminen tai irl-viikatemiehen suorittama banni.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jaa'a.. kai mie täällä pyörin niin kauan kuin foorumi itsessään on pystyssä. Vaikeampi sitten ennustaa miten kävisi jos koko vanha kaarti katoaisi, että jaksaisiko täällä sitten dinosauruksena junnujen kanssa kuinka kauan.
Niinpä. Samanlainen jaksamisharkinta tulisi minullakin - ja hieman jo onkin.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Kakkosfooruminahan tämä nykyään toimii ja tulee silloin tällöin jotain hajanaista kommentoitua. Eipä tätä viitsi silti hyljätä, koska saattaisi menettää hyvän jarnan jos toisenkin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun vanha nimimerkki kuoli siihen että samankaltaisia nimiä, halpoina piraattiversioina, ilmestyi forumille.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Lähden, kun kyllästyn. Välillä olen ollut enempi kyllästyneenä, välillä vähempi. Mutta kokonaan en ole vielä tympiintynyt, vaikka foorumin luku välillä vähiin jääkin. Aika paljon tulee "vanhoihin" ja uudempiinkin forumisteihin pidettyä yhteyttä ihan muita kanavia pitkin, joten ei täällä seurankaan takia tarvitsisi hengailla.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
En lähde kuin bannin kautta täältä pois. Ja sitähän en ajatellut tienata. :ahem:
 
Ylös