Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Se on vaan meriitti jos näinkin hyvällä ohjelmalla on ruuhkaa uloskäytävillä.Taitaa tulla tungosta :doubtful:
Se on vaan meriitti jos näinkin hyvällä ohjelmalla on ruuhkaa uloskäytävillä.Taitaa tulla tungosta :doubtful:
No saat sää nyt ainakin synttärionnittelut. Muuta en voi antaa. *onnittelee*Feidaannun vähitellen pois. Kun ei oo mitään annettavaa, eikä oikeastaan saa yhtään mitään enää, niin vähiinpä käy syyt ololle.
Kiitoksia kovin.No saat sää nyt ainakin synttärionnittelut. Muuta en voi antaa. *onnittelee*
Ne poistuu koneen peräaukosta.
Sulla oli tossa kirjotusvirhe.Taitaa tulla tungosta :doubtful:
Heh, look who's talking..eivät muuten vaan kykene näkemään asiat kuin yhdeltä kannalta.
Onko tuo lausahdus vittuilua vai miksi osoittelet sormella?Heh, look who's talking..
Joskus voi olla niinkin, että oikeassa oleminen on niin selviö että enemmistö on sitä luonnostaan.Muiden kanssa on niin helppo olla samaa mieltä, että aivot saattaa siinä jäädä narikkaan.
Tästä loistava esimerkki on fundamentalistiset uskonnot.Joskus voi olla niinkin, että oikeassa oleminen on niin selviö että enemmistö on sitä luonnostaan.
Päätä itse.Onko tuo lausahdus vittuilua vai miksi osoittelet sormella?
Tarkoittaa myös kykenemättömyyttä nähdä muita näkökulmia oman pinttyneen harhan takaa. On helppo uida jääräpäisesti joka asiassa vastavirtaan, haasteellisempaa on arvioida objektiivisesti milloin vastavirtaan uiminen on oikeasti fiksumpaa..Tarkoitin eritoten kykenemättömyyttä nähdä muita näkökulmia kollektiivisen yleisesti hyväksytyn totuuden takaa. Muiden kanssa on niin helppo olla samaa mieltä, että aivot saattaa siinä jäädä narikkaan. Formulapuolella tämä homma menee nimellä sinivalkolasit.
Jaa-a, muistuu ekana mieleen Varikon ajat....Mikäs mua täältä pois saisi?
Nojoo.. onhan se tietty mahdollista.. Marttyyrimäinen poistuminen ei ole mun tyylistä, joten se olisi joko hiljainen poistuminen tai irl-viikatemiehen suorittama banni.
No just. Etkö sä nyt voisi jo tehdä tarvittavat johtopäätökset. Ei sua kukaan täällä kaipaa.Minusta ette pääse. KUULITTEKO?
WebSlave olen varmaan hamaan hautaan asti, on se sen verran piintynyt osaksi itseäni. Jos en täällä, niin muualla.No mitäs vaaditaan, että nimimerkkisi delaa? Että teet teatraaliset "runskit" tai katoat hiljaa lailla laran/noppiksen?
Eli mikä saa mittasi täyteen ja otat hatkat? Riittääkö muutaman tapavittuilijaan kyllästyminen vai kenties muutaman lempiforumistin kato?
Vai meinaatko kujeilla forumilla kunnes viikatemies IRL saapuu ja vie?