Häpeäisin itseäni jos omistaisin henkilöauton.
Onko asialle olemassa jokin tietty syy?Häpeäisin itseäni jos omistaisin henkilöauton.
Pikkusen samoilla linjoilla. Noita "mun" CX-5:ia näkyy täälläkin pirusti kaksvetoisina, mutta jos nyt tommosen "ei välttämättä ihan järkiauton" menee ostamaan, niin samantien sitten neliveto tai jos ei, niin tavallinen combi tai tila-auto.Ei näissä katumaastureissa ole mielestäni mitään erityisempiä ärsyttäviä piirteitä, oli sitten Nissan, Dacia tai Jeeppi jos vain ovat nelivetoisia. Jeeppiäkin saa nykyään muuten kaksivetoisina! Älytöntä, että Nissan Qashqait myydään 90-prosenttisesti kaksivetoisina Suomessa. Täällä sillä luulisi olevan väliä että on neliveto kun talvella on ainakin viime talvea lukuunottamatta liukasta. Jos ei perse kestä ottaa pätkää nelivetoiseen, niin ihan sama mielestäni on tyytyä henkilöauton malliseen autoon.
Nyt iski hinku perustaa "Iktyofiilien tee-se-itse seksiväline -toikki" -toikki ja laittaa toi DW:n viesti sinne aloitukseksi.Haista vittu!!!
Ottaen huomioon kommentin kirjoittajan, veikkaan totaalista urpoutta.Onko asialle olemassa jokin tietty syy?
Kannattaa laajentaa intiimihygieniaan. Sunnittelevat nimittäin meduusatampooneja.Nyt iski hinku perustaa "Iktyofiilien tee-se-itse seksiväline -toikki" -toikki ja laittaa toi DW:n viesti sinne aloitukseksi.
Totta kai, tai kyseessä on tietenkin usean tekijän kombinaatio.Onko asialle olemassa jokin tietty syy?
Vaimolla on tuollainen automaagina.Linkin takana esitellään mersujen valioluokkaan kuuluva, A-sarjan mersu. Ei heikkohermoisille, eikä raskaina oleville.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/a?id_vehicle_type=1
Nissan Juken tyylille löytyy siis kyllä hyvä haastaja. Mersujen selkeää A-luokkaa.
Olen sanaton. Huh.
Olisin valmis maksamaan kyllä kevyesti kymppitonnin tuosta. Luotettava auto.
Ulledille tyyny, Ikea 6.90 e kpl.Etenkin siitä, että rattaissa istutaan tavanomaista korkeammalla, jolloin kaupunkiajo sujuu ihan hyvin.
Jomman kumman etutuikun vaihtanut kerran. Aika pian oston jälkeen oli jo tämä. Toki auto on vasta ihan hieman yli vuoden ollut käytössäni.Montako H7:eiskaa vaihtanut?
Ymmärrän, rivien välistä lukaisten, että sulla on työ ja kaupat yms. tarvittava helposti lihasvoimalla saavutettavissa?Totta kai, tai kyseessä on tietenkin usean tekijän kombinaatio.
Elämäntilanteessani olisi häpeällistä omistaa henkilöauto vaikka huomioisi pelkästään asuin- ja työpaikkaani liittyvät tekijät.
Perheemme kykenee elämään oikein mukavasti ilman autoa.Ymmärrän, rivien välistä lukaisten, että sulla on työ ja kaupat yms. tarvittava helposti lihasvoimalla saavutettavissa?
Kuukletin ja sain vastaukseksi tämän:Kognitiivinen dissonanssi.