Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Kyseinen tyyppi vois vastata itse. 100% varmuudella kun on forumilainen.Olga sanoi:Asennetaankohan tämänkin 'pesälle' liveseuranta, kuten Pudasjärven muniaan hautoneelle maakotkalle?
Kyseinen tyyppi vois vastata itse. 100% varmuudella kun on forumilainen.Olga sanoi:Asennetaankohan tämänkin 'pesälle' liveseuranta, kuten Pudasjärven muniaan hautoneelle maakotkalle?
Runar ja Kyllikki sanoi:Kyseinen tyyppi vois vastata itse. 100% varmuudella kun on forumilainen.
Älä nosta päätä, ne nappaa sut heti.toleranssisiipi sanoi:En mä ainakaan.
Missäs sitten saa?312T4 sanoi:Joo! Ei koulussa saa lapsia roikottaa :nope: :thumbfh:
kerropa enämpi!Runar ja Kyllikki sanoi:Kyseinen tyyppi vois vastata itse. 100% varmuudella kun on forumilainen.
toleranssisiipi sanoi:Missäs sitten saa?
Saakohan vetää/taluttaa ulos hiuksista pitäen tai pyörittää ilmassa jaloista pitäen?312T4 sanoi:Joo! Ei koulussa saa lapsia roikottaa :nope: :thumbfh:
J.Heldenview sanoi:Saakohan taluttaa ulos hiuksista pitäen tai pyörittää jaloista pitäen?![]()
Pitäis kyllä saada.312T4 sanoi:No ei missään tietenkään :nope:
Entäs jos pojat tykkää kun ope kurittaa312T4 sanoi:No ei tietenkään :nope:
Astuisit jo hihna kaapista ulos.J.Heldenview sanoi:Entäs jos pojat tykkää kun ope kurittaaSe tekee niille hyvää!
Täh? 6 kk koeaika? Monasti pienissä kunnissa ei uskalleta laittaa koeaikaa koska se kuulema jättää paljon hakijoita pois.S.A sanoi:Eero Soinio Nummi-Pusulan kunnanjohtajaksi
27.09.2005 Soinion perheeseen kuuluu vaimo ja seitsemän lasta.
Uusi kunnanjohtaja valittiin toistaiseksi kuuden kuukauden koeajalla.
S.A sanoi:Menee taas vähän pasmat sekaisin täällä, kun kunnanhallituksen puheenjohtaja on kuollut tänä aamuna.![]()
Kylämme vahvimpia vaikuttajia ja meidän rajanaapurikin.
S.A sanoi:Tämä onkin jäänyt uutisoimatta täällä:
Korkein hallinto-oikeus vahvisti Helsingin hallinto-oikeuden päätöksen:
Nummi-Pusulan kunnanhallituksen päätös pidettää Poroila virastaan oli laiton.