Ohituksien palkitseminen olisi ihan mielenkiintoista. Jokaisessa kisassa eniten ohituksia tehneelle yksi lisäpiste, tasatilanteen sattuessa paremman sijan napanneelle.
Kahdeksalle pisteitä on mielestäni ihan OK, mutta jo aiemmin mainittu 12-9-7-5-4-3-2-1 olisi siihen sopivin.
Tällä hetkellä kakkonen saa 80 prosenttia voittajan pisteistä.
Pientä vertailua muihin luokkiin:
vanha NASCAR 170/175 ~ 97%*
NASCAR 170/180 ~ 94 %*
CART 27/31 ~ 87%*
F1 8/10 = 80%
vanha CART 16/20
MotoGP 20/25 = 80%
IRL 40/50 = 80%
vanha ralli 15/20 = 75%
vanha F1 6/10 = 60%
Taulukot ilman bonuspisteitä. NASCAR:ssa (5) ja CART:ssa (1) pisteitä tulee, jos johtaa kilpailua, ja ilman johtokierroksia on aika vaikea voittaa kilpailua

Olettaen sen, että jos kilpailun voittajan auto todetaan laittomaksi, niin ajattelisin, että myös johtokierrokset mitätöitäisiin tässä tapauksessa. Viimeksi F1-kilpailun johtamatta on voittanut Damon Hill Spassa 1994, mutta hän oli ajanut kakkosena Schumacherin takana yhteensä 17 kierroksen ajan. (muut Coulthard 21, Barrichello 4 ja Alesi 2) Mika Häkkinen ei johtanut kilpailua Sepangissa 1999, mutta hän oli kilpailun voittaja, kun Ferrarit hylättiin. Myöhemmin Ferrari sai sijoitukset takaisin ja Mika putosi taas kolmanneksi. Kilpailun aikana Häkkinen oli paras ei-Ferrari 35 kierroksen ajan (Coulthard 14 ja Herbert 7)