Sam
Muumipappa
Toi zetorin kuva on vielä enemmän :yuck: kuin muinoinen oopeen... :eek!:
Sulla ei oo vissiin koskaan napannut tuollainen 'työ'Sam sanoi:Toi zetorin kuva on vielä enemmän :yuck: kuin muinoinen oopeen... :eek!:
On tuollaistakin duunia tullut tehtyäMoe Szyslak sanoi:Sulla ei oo vissiin koskaan napannut tuollainen 'työ'
Siinä sitä laittaa kätensä kirjaimellisesti paskaan.Sam sanoi:On tuollaistakin duunia tullut tehtyä
Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:McMike sanoi:Siinä sitä laittaa kätensä kirjaimellisesti paskaan.
Moe Szyslak sanoi:Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:
Terve vaan ittelles. Postia pukkaa,,,Moe Szyslak sanoi:Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:
Mulla hajos tietsikka ja sen mukana meni postit ja osoitteetMcMike sanoi:Terve vaan ittelles. Postia pukkaa,,,
Ehdottomasti. Syot vaan alle kaks pakettia luumuja ja lyot kammarin naamaan niin, etta LASAHTAA!jps sanoi:Pitäisköhän tota nyrkkipierua kokeilla tänään iltapäivällä, kun pitäis mennä viimeistelemään yks tosi iso kauppa (katetta noin puolen vuoden liksat).
Ei, kyllä OP on vapaan peräsuihkun miehiä :ahem:ml sanoi:OoPeen perheellä voi olla ihmettelemistä, kun isäntä alkaa kulkea koiran perässä nyrkki ojossa vähän väliä kättä nuuhkimassa.
No eikös tolla metodilla saa kaasukromatografisen (Myllis tarkentakoon) analyysin parisuhteen nykykunnosta... Siippa vaan peiton alle, analyysikaasu kehiin ja sätkinnän loputtua on parisuhteen kestävyys tullut koetelluksi. En ota vastuuta epäonnistuneista kokeiluista.ml sanoi:Nyrkkipierun hienostuneempi versio on parisänkyaamuleija. Toimii aina ja tappavasti. :thumbup: :eek!: :thumbfh: :frown:
Teidän mittarista en tiedä, mutta sen tiedän tehtaalla työntekijänä olleena, että mittareilla on todettu peiton alla piereskelyn ylittävän turvallisena työolona olevat rajatMyllis sanoi:Itseasiassa meilla on joka tehtaalla GC ja ollaan kollegoiden kanssa huvikseen mietiskelty pitaisko tehda round robin fart testing...
GC:lla kuulemma saa pieruista aika hyvan kuvan myos monesta sairaudesta ja yleiskunnosta, nain olen jostain lukenut.... :doubtful: