Sam
Muumipappa
Toi zetorin kuva on vielä enemmän :yuck: kuin muinoinen oopeen... :eek!:
Sulla ei oo vissiin koskaan napannut tuollainen 'työ'Sam sanoi:Toi zetorin kuva on vielä enemmän :yuck: kuin muinoinen oopeen... :eek!:
On tuollaistakin duunia tullut tehtyäMoe Szyslak sanoi:Sulla ei oo vissiin koskaan napannut tuollainen 'työ'![]()
![]()
![]()
Siinä sitä laittaa kätensä kirjaimellisesti paskaan.Sam sanoi:On tuollaistakin duunia tullut tehtyä![]()
Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:McMike sanoi:Siinä sitä laittaa kätensä kirjaimellisesti paskaan.
Moe Szyslak sanoi:Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:
Terve vaan ittelles. Postia pukkaa,,,Moe Szyslak sanoi:Laita kätes paskaan ja lähetä mulle yks e-maili että saan osoitteen. :mad_old:
Mulla hajos tietsikka ja sen mukana meni postit ja osoitteetMcMike sanoi:Terve vaan ittelles. Postia pukkaa,,,
Ehdottomasti. Syot vaan alle kaks pakettia luumuja ja lyot kammarin naamaan niin, etta LASAHTAA!jps sanoi:Pitäisköhän tota nyrkkipierua kokeilla tänään iltapäivällä, kun pitäis mennä viimeistelemään yks tosi iso kauppa (katetta noin puolen vuoden liksat).
Ei, kyllä OP on vapaan peräsuihkun miehiä :ahem:ml sanoi:OoPeen perheellä voi olla ihmettelemistä, kun isäntä alkaa kulkea koiran perässä nyrkki ojossa vähän väliä kättä nuuhkimassa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No eikös tolla metodilla saa kaasukromatografisen (Myllis tarkentakoon) analyysin parisuhteen nykykunnosta... Siippa vaan peiton alle, analyysikaasu kehiin ja sätkinnän loputtua on parisuhteen kestävyys tullut koetelluksi. En ota vastuuta epäonnistuneista kokeiluista.ml sanoi:Nyrkkipierun hienostuneempi versio on parisänkyaamuleija. Toimii aina ja tappavasti. :thumbup: :eek!: :thumbfh: :frown:
Teidän mittarista en tiedä, mutta sen tiedän tehtaalla työntekijänä olleena, että mittareilla on todettu peiton alla piereskelyn ylittävän turvallisena työolona olevat rajatMyllis sanoi:Itseasiassa meilla on joka tehtaalla GC ja ollaan kollegoiden kanssa huvikseen mietiskelty pitaisko tehda round robin fart testing...![]()
GC:lla kuulemma saa pieruista aika hyvan kuvan myos monesta sairaudesta ja yleiskunnosta, nain olen jostain lukenut.... :doubtful: