Nyt oikeesti!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"HYI SAATANA!" huusi taannoin työpaikassani käyvä siivooja saapuessaan miesten huoltolaan ja nähdessään minut siellä istuskelemassa luultuaan koko rakennuksen olevan jo tyhjä.
Ja mulla oli jopa vaatteet päällä.

"HERRA JUMALA!" kirkaisi naapurin rouva vuosia sitten avattuaan alakerran käytävän oven ja nähtyään minut seisomassa ihan oven takana pimeässä käytävässä. Mä suoraa käytävää pimeässäkin osaan kävellä ja kuultuani jonkun avaavan lukkoa jäin odottamaan, että ovi minulle avataan.

Identiteettikriisi.
Yhdet muksut kerran kinasteli siitä, kenen isä on kaikist korkea-arvoisin. Maija sanoi, että hänen isänsä on firman toimistusjohtaja ja ihmiset sanovat "herra toimitusjohtaja". Siihen Ville petrasi kertomalla isänsä olevan armeijassa upseerina ja ihmisten kutsuvan häntä "herra kapteeniksi". Sitten Kalle sanoi, että hänen isänsä painaa 200 kiloa ja ihmiset sanovat: "Herra jumala!".

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Enpä osaa sanoa Kurrelta yhtään biisiä. Artistin sentään muistin ennen tuotakin artikkelia. Elossa vain en tiennyt olevan.

Helppo kyllä kuvitella että Syksyn sävelen voittamisesta ja missin hanuriin tuuppaamisesta seuraavien selkääntaputtelijoiden määrä ja parin vuoden lähiöräkälärundi saa aikaan kuplan jossa elämällä luulee olevansa koko kansan suosikki ja että nyt musta tahtoo jokainen osansa. Sitten vielä Apu, Seiska ja Seura tahtoo haastatella ja Joel Hallikaisen kanssa pääsee hassuttelemaan Tuttujutussa niin sitä tajuaa että mun on aika saada burnout.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Hiukan menny ohi multa tuo Kurren supersuosio, mutta uusi biisinsä saattaa valloittaa maailman hissit. Laitoin sen soimaan juttua lukiessani enkä lainkaan huomannut missä vaiheessa se loppui.
Mä asuin tuon "supersuosion" aikana vielä Suomessa enkä siitäkään huolimatta muista koskaan edes kuulleeni tuosta tyypistä :dunno:

jjv

Arschloch
Mä asuin tuon "supersuosion" aikana vielä Suomessa enkä siitäkään huolimatta muista koskaan edes kuulleeni tuosta tyypistä :dunno:
Mä muistan katsoneeni sen Syksyn Sävel-kisan jonka Kurre voitti ja se oli kova yllätys, kun mukana taisi olla aika nimekkäitäkin laulajia. Jonkun hissibiisin se istualtaan silloin rallatteli ja pelkkää kritiikkiä muistan korviini kantautuneen, "kui tommone voitt?!?"

Hartsa76

Well-known member
Minä muistan hyvin Kurre Westerlundin ja Jäit sateen taa -biisin jolla hän voitti Syksyn sävelen joka oli iso hitti ja samalla Kurren ainoa hitti.

Kurren muistamista minun kohdalla tosin helpottaa salibandyseura SSV:n managerina toimiminen, kun sitäkin lajia on tullut seurattua jopa sen verran aktiivisesti, että suosikkijoukkuekkin löytyy.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Minä muistan hyvin Kurre Westerlundin ja Jäit sateen taa -biisin jolla hän voitti Syksyn sävelen joka oli iso hitti ja samalla Kurren ainoa hitti.

Kurren muistamista minun kohdalla tosin helpottaa salibandyseura SSV:n managerina toimiminen, kun sitäkin lajia on tullut seurattua jopa sen verran aktiivisesti, että suosikkijoukkuekkin löytyy.
Jäi vielä hieman avoimeksi se, että kuka on toiminut salibandyseura SSV:n magerina, sä vaiko Kurre? :dunno:

Lunssila

Well-known member
Mä kun kuulin tämän Westerlundin Kurren nimen tässä jossain joskus, niin ihmettelin, että enpä olis uskonut, että tässä MM95 nevöfogert-Kurrella on poplaulajan vikaa.

No eihän sillä ookaan.

Viimeksi muokattu: