Antsa Rieppo
Well-known member
Kyllä se näköjään muuttaa mitä uskovaisten ja persujen juttuja on lukenut. Siis se naimisissa olo.Se nyt on pelkkä lakitekninen seikka, onko naimisissa vai ei kun eroaa. Ei se asiaa miksikään muuta.
Kyllä se näköjään muuttaa mitä uskovaisten ja persujen juttuja on lukenut. Siis se naimisissa olo.Se nyt on pelkkä lakitekninen seikka, onko naimisissa vai ei kun eroaa. Ei se asiaa miksikään muuta.
Jaa, se avioituminenkos tuossa sitten ärsyttikin?Ohi aiheen mutta vain kilometrin.
Mun mielestä on hyvä että ihmiset huoltaa pyörän keväisin.
Tää alkaa olla jo järkyttävän naurettavaa. Äsken pisin huiski silmilläin!Albert Oil sanoi:Herrajumala näitä korvakarvoja ja niiden kasvutaajuutta. Nyt oikeesti!
Ottaisin niistä kuvan mutta mulla ei ole niin laajaa kuvakulmaa kamerassa.
Onko korvakarvojen kasvatus lajina Rion olympialaisissa? Tarkistetaanpa asia.
Ollaan hirveen onnellisia ja avioliitto kestää 2 vuotta kun "yhteiset unelmat ei kohtaa". Kannattaisiko selvittää a) unelmoiko toinen jostain ja kee) mistä se unelmoi, ennenkuin höökii naimisiin ja hommaa lapsia?
Ei muuta.![]()
Jos Nanna Karalahti (os. Mikä lie) kysyis teitä kumpaa tahansa naikkariin, siinä ei paljon ruvettaisiin yhteisiä haaveita asettelemaan ehdoiksi. Tai mitään muutakaan.
Ehkä se onkin korvamato. Vaikkapa tämän biisin.Tää alkaa olla jo järkyttävän naurettavaa. Äsken pisin huiski silmilläin!
Puhuit rakastumisesta, kun alunperin keskusteltiin naimisiin ryntäämisestä. Kritisoin pika-avioliittoja, en rakastumista.Jaa, se avioituminenkos tuossa sitten ärsyttikin?
On.Onks pakko? Onks muita tulossa?
Joo nolointa mitä ihminen voi tehdä on mennä kauppaan ilmaisille kakuille tai ämpäriä jonottamaan.Kaakulle ois kyllä voinut mennä, mutta nyt ei ehtinyt.
Mun mielestä olisi ollut ihan lystiä nähdä tuo meininki, kun "lähimarketissa" tapahtuu jotain noin suurellista.Joo nolointa mitä ihminen voi tehdä on mennä kauppaan ilmaisille kakuille tai ämpäriä jonottamaan.
Mutta oliko siellä näytillä voittolapun kopio?Mun mielestä olisi ollut ihan lystiä nähdä tuo meininki, kun "lähimarketissa" tapahtuu jotain noin suurellista.