sooda
Alan Parsa
Toivottavasti Schumi taas "säätää" ennen -08 kauden alkua Kimin auton. Tulis taas jännitystä kauteen kun Kimi puolet kaudesta epätoivon vimmalla säätäisi autoa itselleen sopivaksi.
Erona vaan se, että nykyään Fertsun inssit osaahiukan miettiä, että mites toi mahtaa Kimblen hanskaan istua... kun keväällä ihmettelivät telemetriasta, että miten se oikeen ajaa.sooda sanoi:Toivottavasti Schumi taas "säätää" ennen -08 kauden alkua Kimin auton. Tulis taas jännitystä kauteen kun Kimi puolet kaudesta epätoivon vimmalla säätäisi autoa itselleen sopivaksi.
Mistä sen niinku erottaa?:doubtful:Device sanoi:Mahtokohan Schumi ajaa eilen Kimin autolla vai Massan autolla?
Jaa'a en tiedä. Ajaako Schumi vielä tänään?Bobakki sanoi:Mistä sen niinku erottaa?:doubtful:
Taisi ajaa numeroimattomalla autolla jossa oli punainen kamera, ja taisi olla vieläpä nimikoitu Schumille. Ehkä se oli Räikkösen runko, ehkä Massan, tai sitten se oli kauden 2007 T-auto tai joku varta vasten testejä (tai Schumia) rakennettu auto.Device sanoi:Mahtokohan Schumi ajaa eilen Kimin autolla vai Massan autolla?
Ferrari ilmoitti ennen testejä että Schumi ajaisi tiistain ja keskiviikon josta Badoer jatkaisi torstaina, mutta koska Badoer oli radalla jo eilen, niin nuo ennakkotiedot eivät pidä paikkaansa. Veikkaan että Schumi ajaa tänään, ja jos haluja riittää (miksei riittäisi) niin ajaa vielä torstainakin.Device sanoi:Jaa'a en tiedä. Ajaako Schumi vielä tänään?
Totta. Massan nopein Q2-aika a-ajoissa oli 1.20.597, joten pari kymmenystä nopeammin kulkee rehtorilla nyt. Tosin aerodynamiikka on mennyt eteenpäin, mutta silti ilman luistonestoa tuo on todella kova aika.aamgee sanoi:Ihan hyvä toi Schumin aika jos vertaa sitä vaikka siihen mitä ajettiin Barcelonan aika-ajoissa tänävuonna luistoneston kanssa.
No nyt vähän jäitä hattuun. Eipä nyt unohdeta, että Massa oli jo 2006 ihan Schumin tasolla loppukaudella.Zaikom sanoi:Nyt kun Kimi on päässyt talliin sisään ja sumi tekisi comebackin, olisi huikeataisto luvassa ensi kauden mestaruudesta :ahem: mutta kun ei
Tehtävien runkojen määrä kautta varten vaihtelee pienimpien tallien ehkä viidestä kappaleesta hieman toiselle kymmenelle niillä talleilla, jotka tekevät rungosta useamman version kauden aikana.CamoN sanoi:Minulla on ollut aina sellainen käsitys että ainakin noilla kärkitalleilla on sen verran runkoja, moottoreita ja muita keskeisiä komponentteja ettei parin ylimääräisen auton rakentaminen ole temppu eikä mikään. Mutta ilmeisesti ainakin autojen rungoilla pyritään ajamaan tietty kilometrimäärä, jonka jälkeen ne korvataan uusilla. Etteivät ne poistu kilpakäytöstä automaattisesti esim. kahden kilpailuviikonlopun jälkeen.
McLaren Electronics Systems = M.E.S.Stalakem sanoi:toivottavasti tämä ei konkretisoidu....
McLarenilla nyt etumatkaa
Ferrari on hieman samassa asemassa kuin päävastustajansa McLaren vuosi sitten joutuessaan opettelemaan uusien sääntöjen määräämään yhteiseen elektroniikkavalvontaan.
Kattojärjestö FIA valitsi kaikkien yhteiseksi sähköboksiksi McLaren Electronics Systemsin kehittämän version. McLaren tuntee sen vähintään yhtä hyvin kuin Ferrari vuosi sitten Bridgestonen renkaat, joille sen pääkilpailijat joutuivat vaihtamaan.
Heikki Kulta
Joo onhan se sikäli että mennään kovempaa kuin luistoneston kera.aamgee sanoi:Ihan hyvä toi Schumin aika jos vertaa sitä vaikka siihen mitä ajettiin Barcelonan aika-ajoissa tänävuonna luistoneston kanssa.