DFiaA
I told you so
- Liittynyt
- 7.2.2001
- Viestit
- 14430
Olet väärässä. Ainoat oikeat autot tehdään Britannian Sunderlandissa japanilaisten toimeksiannosta.Mossi Superstar sanoi:Autot tehdään saksassa.
:ahem:
Olet väärässä. Ainoat oikeat autot tehdään Britannian Sunderlandissa japanilaisten toimeksiannosta.Mossi Superstar sanoi:Autot tehdään saksassa.
Tässä on kyllä sellainen pelottava kiemura, että nuo japanilaiset saa toimeksiantonsa ranskalaisilta :doubtful:J.Heldenview sanoi:Olet väärässä. Ainoat oikeat autot tehdään Britannian Sunderlandissa japanilaisten toimeksiannosta.
:ahem:
Minulla oli viimeisenä omana autona Alfa 147, kun pakkanen laski alle 10 asteen auto kieltäyty yksinkertaisesti toimimasta.... Samanlaista informaatiota olen saanu muiltakin italo autojen omistajilta...MaranelloRed sanoi:Sanotaanko näin että taisit juuri alittaa itsesi. Kyllä tuo mustamaalattu sanonta on kärsinnyt sellaisen inflaation viimeisten vuosien aikana että huh huh. Ainoa oikea ja kunnollinen auto joka tulee saksasta taitaa olla BMW:n 5 sarja. Nelivedolla ja farkkuna . Muut on mitä on.
Niin kuin tilastojen luotettavin Toyota, Yaris valmistetaan Ranskassa Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF) !Bobakki sanoi:Tässä on kyllä sellainen pelottava kiemura, että nuo japanilaiset saa toimeksiantonsa ranskalaisilta :doubtful:
Eipä ne patongit hassumpia ole, jos makaroniin vertaaBobakki sanoi:Tässä on kyllä sellainen pelottava kiemura, että nuo japanilaiset saa toimeksiantonsa ranskalaisilta :doubtful:
No juu, brittiläiset autothan on (tai siis oli) toki vielä surullisempia luotettavuutensa suhteen kuin patonkimaan tuotteet. Ilmeisesti kyse on kuitenkin sitten loppujen lopuksi siitä, minkä valmistajan tehdas on kyseessä.Hermanni sanoi:Niin kuin tilastojen luotettavin Toyota, Yaris valmistetaan Ranskassa Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF) !
Juuri noin bobakki. Joku joka on joskus ollut tekemassa tehdastyota linjalla, niin tietaa laadunvalvonnan ja tyotapojen merkityksen tuotteen lopulliseen laatuun. Ja tottakai suunnittelu on vastuussa myoskin tuotteen laadussa. Ja nuo kaikki asiat on toyotalla kunnossa niin ei ihme etta laatu on hyvaa.Bobakki sanoi:No juu, brittiläiset autothan on (tai siis oli) toki vielä surullisempia luotettavuutensa suhteen kuin patonkimaan tuotteet. Ilmeisesti kyse on kuitenkin sitten loppujen lopuksi siitä, minkä valmistajan tehdas on kyseessä.
TM:män toimittajaa lainatakseni taviauto testistä, Fiat Stilo, kuljettajasta tuntui, näinköhän tässä perille päästään.Mossi Superstar sanoi:Minulla oli viimeisenä omana autona Alfa 147, kun pakkanen laski alle 10 asteen auto kieltäyty yksinkertaisesti toimimasta.... Samanlaista informaatiota olen saanu muiltakin italo autojen omistajilta...
Ps: tottakai kulkuneuvoja valmistetaan muuallakin kuin italiassa, mutta italiassa ne ovat pahinpia.....
Pizza.... hmm se olikin alkujaan Turkkilainen ruoka ja italiassa oikeat pizzat on vain yhdellä täytteellä, pendolino.... hmm nehän myöhästelee aina teknisten vikojan takia (Sarjassamme maailman lyhyimmät rautatie aiheiset kirjat, aikataulussa pysyneet pendolinot. ), Italia, sehän on välimeren rannalla.... hmm Italian rannathan on järkyttävän saasteiset, Viinit.. Ai niin nehän maustivat pakkasnesteellä niitäkin (Glykooli).. Ferrari, no löytyhän sieltä jotain. :ahem:Mossi Superstar sanoi:Pps: ainut mitä olen tähän päivään todennut hyväksi italiassa, on.... En äkkiseltään keksi mitään kiitos Berlusconin.... Ehkä se italialaisten lehmien paska käy lannoitteesta, mutta hyväähän se ei ole, vain välttävää.... :tongue: :tongue: :tongue:
Tulin katsomaan tätä toikkia pitkästä aikaa, ja jarnaaminenhan täällä on menossa. :nope:Hermanni sanoi:TM:män toimittajaa lainatakseni taviauto testistä, Fiat Stilo, kuljettajasta tuntui, näinköhän tässä perille päästään.
Pizza.... hmm se olikin alkujaan Turkkilainen ruoka ja italiassa oikeat pizzat on vain yhdellä täytteellä, pendolino.... hmm nehän myöhästelee aina teknisten vikojan takia (Sarjassamme maailman lyhyimmät rautatie aiheiset kirjat, aikataulussa pysyneet pendolinot. ), Italia, sehän on välimeren rannalla.... hmm Italian rannathan on järkyttävän saasteiset, Viinit.. Ai niin nehän maustivat pakkasnesteellä niitäkin (Glykooli).. Ferrari, no löytyhän sieltä jotain. :ahem:
No kyllä se Ferrari ensi kautena tulee kärkikahinoihin vaikka auto ei paras olisikaan (Ainakin Schumacherin ansiosta).....
Siitä Alfan arvostuksesta saksassa vielä sen verran, että eivät ne siellä ainakaan mitään maksa verrattuna moniin muihin merkkeihin.Ghost_Glove sanoi:Jarnaamiseks menee, mutta menköön...
Itse ajelen vuoden -89 Fiat Croma Turbolla jossa ei ole ollut mitään sanomista eikä laittamista. Ei EDES talvella. Sen sijaan että olisi huono talvi auto niin se on erittäin hyvä ajettava ja lämpiää tasan nopeemmin kuin (melkein uskallan luvata) ykskään nyky auto. :thumbup:
Ja talvioloista puheen ollen, ruotsin käsittääkseni melko vaativan talvitestin voitti Alfa 156 silloin kun se markkinoille tuli(tai niillä main, ei jaksa muistaa tarkkaan). Vanhemmillani on nyt toinen 156:nen menossa. Ja aivan loistava auto!
Kummassakaan ei ole ollut lohkolämppäriä ja silti vaan jaksaa kireimmilläkin pakkasilla lähtee käyntiin vaikka olisi ulos yksin unohdettu.
Mutta tämä on vähän sama kuin kiistelisi mustanmakkaran tai mämmin mausta.
Ai niin lisätään nyt vielä, että jostain kumman syystä saksan maalla tykätään kovasti arvostaa Alfaa... vaikka niillä sielä niitä omiakin pirssejä riittäis.
Sehän onkin halpa kopio Saab 9000:sta, ja lapsikin tietää, että Saabit ovat maailman parhaita talviautoja (Ladan jälkeen...).Ghost_Glove sanoi:Itse ajelen vuoden -89 Fiat Croma Turbolla jossa ei ole ollut mitään sanomista eikä laittamista. Ei EDES talvella.
Hinnasta en tiedä mitään. Oma mielipiteeni perustui saksan autolehtien antamiin pisteisiin... esim vuoden auto skapassa...Zeiar sanoi:Siitä Alfan arvostuksesta saksassa vielä sen verran, että eivät ne siellä ainakaan mitään maksa verrattuna moniin muihin merkkeihin.
Wurz väläytti Williamsin vauhtia
07.02.2006 18:56
Williamsin F1-tallin uusi testikuljettaja Alexander Wurz vastasi parhaasta kierrosajasta Espanjan Jerezin F1-testeissä tiistaina.
Wurz nousi kierrosaikavertailun kärkeen ajallaan 1.18,144. Williamsin kilpakuljettaja Nico Rosberg teki parhaalla kierroksellaan päivän neljänneksi nopeimman ajan 1.18,735.
Honda-kuskit Jenson Button ja Rubens Barrichello kiilasivat Williams-kaksikon väliin kierrosaikavertailun toiseksi ja kolmanneksi. Honda-kuskit keskittyivät päivän aikana pitkiin vetoihin.
Jerezin F1-testien nopeimmat kierrosajat, tiistaina:
(ajat epävirallisia)
1. Wurz Williams 1.18,144 48 kierrosta
2. Button Honda 1.18,250 141
3. Barrichello Honda 1.18,626 112
4. Rosberg Williams 1.18,735 84
5. Zonta Toyota 1.20,162 85
6. Panis Toyota 1.20,339 79
7. Albers MF1 1.21,551 74
8. Monteiro MF1 1.22,318 71
(MTV3)
Ihan hienoa lukea et Williamskin kulkee...Joni sanoi:Kyllä se Williamskin kulkee eli hyvät taistelut luvassa Williams-Honda akselilla myös! :ahem: Tosin mihin olisivat Hondat yltäneet "nopeilla" kierroksilla?
Peesaan, olisi hyvä suorittaa hieman aiheellista karsintaa :frank:patriot sanoi:Juniorit hei! Perustakaa auto toikki vapaaseen! Modet hoitakaa tehtävänne!