Lisää hämmennystä vaan Eikös uutta autoa sitten pistetä radalle heikommissa olosuhteissa? Sadekelin nakit on kuitenkin molemmilla alla.Joni sanoi:Tais Rossi ja Schumi spinnata. :alppu:
Täs on Rossi ja punasempi kypärä.
Tämän kauden säännöillä olevan takasiiven erottaa helposti sivureunojen takaosassa olevasta lovesta.J.Heldenview sanoi:
Täytyy myöntää etten vättämättä erottaisi vuoden 2003 jälkeisiä Ferrareita toisistaan. Noita siipiä tulee ja menee ei niistä vo päätellä.
Pistän flunssan piikkiin tämänpäiväiset sekoiluni.General FUp sanoi:Onneksi tässä uudessa on ne peilit ponttooneissa, jos ei muusta erota, niin siitä
juu, ja Monty on ajanut tänään uudella autolla, jotenka ei voi V10:n niskoille tuota laittaaMetanolman sanoi:Piti hierasta silmiä ja katsoa uudelleen, miten Montonen on noin ylhäällä? GREAT! :thumbup:
Rossi on kyllä positiivinen yllätys ollut. Heikillä omat testiohjelmansa...
Samaa näyttää MTV3.... http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2006/02/422414jupla sanoi:F1racing.net antaa erilaisia aikoja parille tyypille, mm. Kovalaisen aika parani yli sekunnilla! Kumpi lienee sitten totta.
Kyllä varsinkin kun ottaa huomioon että kaksikko ajoi kierrokset ilman ongelmia, hattua nostan edelleen tallin osaamiselle!Jere1983 sanoi:Rellun pojilla taas vauhti päällä:
Uskomaton määrä kierroksia :eek!:
Aika sattuma kyllä kun Montezemolo tässä vähän aikaa sitten ilmoitti Ferrarin olevan enemmän yksityistalli kuin tehdastalli.Hermanni sanoi:Mitähän vielä, MTV3 uutinen Mosley veisi rahavirrat F1:n tehdastalleilta!
Tuon kun ajavat vielä läpi niin ollaan varmaan todella lähellä että tulevaisuudessa on kaksi eri formulaluokkaa.
Mielestäni olisi täysin kohtuullista, ettei formula ykkösten MM-sarjaan liittyville autotehtaille tarjottaisi lainkaan tuloja, Mosley täräytti perjantaina. Hänen mukaansa tällä tavalla säilytettäisiin yksityistallien kilpailukykyisyys tehdastalleja vastaan.
Mosley ei kontrolloi lajin rahanjakoa, vaan siitä vastaa kaupallisia oikeuksia hallinnoiva Bernie Ecclestone.
F1:ssä mukana olevien autotehtaiden yhteenliittymä Grand Prix Manufacturers Association GPMA ei tietenkään ilahtunut Mosleyn kommenteista.
- Olemme yllättyneitä herra Mosleyn kommenteista, kun ottaa huomioon EU:n päätökset kattojärjestön roolista. GPMA pysyy laatimassaan strategiassa ja jatkaa keskusteluja kaupallisten oikeuksien haltijan kanssa, GPMA tiedotti.
GPMA:n jäsenet Renault, BMW, Mercedes, Toyota ja Honda eivät ole ainakaan vielä sitoutuneet jatkamaan formula ykkösissä kauden 2007 jälkeen.
Mosleyn kommentti saattaa olla myös taktiikkaa, sillä sen valossa Ecclestonen aikaisemmin tekemä lupaus siitä, että vuodesta 2008 lähtien tallit saisivat 60 prosentin osuuden lajin rahavirroista, näyttää autotehtaidenkin kannalta entistä houkuttelevammalta.
Hermanni sanoi:Mitähän vielä, MTV3 uutinen Mosley veisi rahavirrat F1:n tehdastalleilta!
Tuon kun ajavat vielä läpi niin ollaan varmaan todella lähellä että tulevaisuudessa on kaksi eri formulaluokkaa.
Mielestäni olisi täysin kohtuullista, ettei formula ykkösten MM-sarjaan liittyville autotehtaille tarjottaisi lainkaan tuloja, Mosley täräytti perjantaina. Hänen mukaansa tällä tavalla säilytettäisiin yksityistallien kilpailukykyisyys tehdastalleja vastaan.
Mosley ei kontrolloi lajin rahanjakoa, vaan siitä vastaa kaupallisia oikeuksia hallinnoiva Bernie Ecclestone.
F1:ssä mukana olevien autotehtaiden yhteenliittymä Grand Prix Manufacturers Association GPMA ei tietenkään ilahtunut Mosleyn kommenteista.
- Olemme yllättyneitä herra Mosleyn kommenteista, kun ottaa huomioon EU:n päätökset kattojärjestön roolista. GPMA pysyy laatimassaan strategiassa ja jatkaa keskusteluja kaupallisten oikeuksien haltijan kanssa, GPMA tiedotti.
GPMA:n jäsenet Renault, BMW, Mercedes, Toyota ja Honda eivät ole ainakaan vielä sitoutuneet jatkamaan formula ykkösissä kauden 2007 jälkeen.
Mosleyn kommentti saattaa olla myös taktiikkaa, sillä sen valossa Ecclestonen aikaisemmin tekemä lupaus siitä, että vuodesta 2008 lähtien tallit saisivat 60 prosentin osuuden lajin rahavirroista, näyttää autotehtaidenkin kannalta entistä houkuttelevammalta.
Joo, nää jutut kyllä vahvasti "haiskahtaa" että Ferrari on todellisuudessa se taho joka F1 säännöt määrää.....Juzo sanoi:Aika sattuma kyllä kun Montezemolo tässä vähän aikaa sitten ilmoitti Ferrarin olevan enemmän yksityistalli kuin tehdastalli.
Hermanni sanoi:Ja lopuksi tuo (Ferrariko ei ole autonvalmistaja, no muistetaan tästä lähtien että Ferrarit ei ole autoja )........
Sanotaanko näin että taisit juuri alittaa itsesi. Kyllä tuo mustamaalattu sanonta on kärsinnyt sellaisen inflaation viimeisten vuosien aikana että huh huh. Ainoa oikea ja kunnollinen auto joka tulee saksasta taitaa olla BMW:n 5 sarja. Nelivedolla ja farkkuna . Muut on mitä on.Mossi Superstar sanoi:Itsetsestäni yhdelläkään italialaisella kulkuneuvonvalmistajalla ei ole oikeutta käyttää tuotoksestaan nimitystä auto. :ahem: :ahem: :ahem: Autot tehdään saksassa.