Off-topiccia spekulointia sekundäärisillä argumenteilla ravintolatoikissa

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ehkäpä tosiaan olisi syytä käyttää jotain neutraalimpaa ilmausta kun etädiagnosointikin on Forumilla kai kielletty.
Asiaa hieman sivuten totesit itse tänään:
Nyt mennään turhan ylidiag...analysointiin. Alkolukko ei kohteesta alkoholistia tee. Se on tapauskohtainen kertakielto (joka johtaa tai ei johda jatkotoimenpiteisiin).

Moderaattoreita (tai ainakin minua) on syytetty liiasta virkamiesmäisyydestä ja kukkahattutäteilystä. Nyt sinä ehdotat, että pitäisi olla virkamiesmäisempi ja kukkahattutätisempi. Kaikkia ei voi miellyttää yht'aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Nyt mennään turhan ylidiag...analysointiin. Alkolukko ei kohteesta alkoholistia tee.
Noin en ole väittänytkään. Alkuperäisessä merkityksessähän sana alkolukko liittyy siihen että rattijuoppo voi saada eräänlaista kevennystä rangaistukseensa.

Moderaattoreita (tai ainakin minua) on syytetty liiasta virkamiemäisyydestä ja kukkahattutäteilystä. Nyt sinä ehdotat, että pitäisi olla virkamiesmäisempi ja kukkahattutätisempi. Kaikkia ei voi miellyttää yht'aikaa.
Moderaattorin tehtävä ei pitäisikään olla kaikkien miellyttäminen yhtäaikaa vaan toimiminen mahdollisimman oikeudenmukaisesti ja korrektisti.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Noin en ole väittänytkään. Alkuperäisessä merkityksessähän sana alkolukko liittyy siihen että rattijuoppo voi saada eräänlaista kevennystä rangaistukseensa.
En minä alkolukkoa noin miellä, vaan minulle se on laite, joka estää ajon, jos on päihtynyt. Se on minulle "alkuperäinen merkitys", jos niin halutaan. Tuo sinun tulkintasi on korkeintaan sovellus.
Moderaattorin tehtävä ei pitäisikään olla kaikkien miellyttäminen yhtäaikaa vaan toimiminen mahdollisimman oikeudenmukaisesti ja korrektisti.
Tämän suhteen ei tässä tapauksessa liene valittamista?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sinun suhteesi ei ole. Ilmeisesti myös ymmärsit ettei alkolukko nimitys kenties ole paras mahdollinen ilmaus koska pohdiskelit korvaavaa vaihtoehtoa.
Minun suhteeni ei voi ollakaan, koska en Vapaata moderoi enkä ollut eilen edes paikalla, koska olin koko illan reaalimaailman puolella.

Ymmärsin pointtisi kyllä, mutta pidän sitä tarpeettomana ylikorrektiutena. "Korvaava vaihtoehtoni" oli sarkasmia. Vaikka olenkin sitä mieltä, ettei moderoidessa sovi hullutella, "alkolukko" ei mene minun kirjoissani liiallisen hulluttelun puolelle.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Silloin ollaan kyllä asian ytimessä kun todetaan, että moderaattori joka ei ole käsittelyn alla olevan asian tiimoilta toiminut on toiminut asian suhteen moitteettomasti.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
On se kyllä jännä että aina on samat hahmot kun jaksaa kitistä moderoinnista kuin moderoinnista.
Jos minuun viittaat niin pitkä ja laaja moderoinnin kitisemishistoria tosiaan on takana. Osallistumisesta edelliseen kitinään taisi olla osaltaan se hyöty että moderointilinjaa muutettiin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos minuun viittaat niin pitkä ja laaja moderoinnin kitisemishistoria tosiaan on takana. Osallistumisesta edelliseen kitinään taisi olla osaltaan se hyöty että moderointilinjaa muutettiin.
Aivan mahtavaa jos Moderaattorit perääntyvät kitisijöitten tieltä.

Jos ei sielu kestä omissa nimissä moderaattorien aloittamaa ketjua tai alkolukko-termiä, niin en tiedä mitä se kestää.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitäkö linjausta me on Joukahaisen narinoiden perusteella muutettu?

Varmaan tullu oltua varsin naamat, kun en muista.
 
Ylös