FW08
Registered User of Talent
Nainen onkin miestä vaikeampi saatava. Isot pojat (mm. burb) kertoivat.Höh. Itse en ole saanut edes naista Raisiosta.
Nainen onkin miestä vaikeampi saatava. Isot pojat (mm. burb) kertoivat.Höh. Itse en ole saanut edes naista Raisiosta.
Nyt mennään turhan ylidiag...analysointiin. Alkolukko ei kohteesta alkoholistia tee. Se on tapauskohtainen kertakielto (joka johtaa tai ei johda jatkotoimenpiteisiin).Ehkäpä tosiaan olisi syytä käyttää jotain neutraalimpaa ilmausta kun etädiagnosointikin on Forumilla kai kielletty.
Asiaa hieman sivuten totesit itse tänään:
Noin en ole väittänytkään. Alkuperäisessä merkityksessähän sana alkolukko liittyy siihen että rattijuoppo voi saada eräänlaista kevennystä rangaistukseensa.Nyt mennään turhan ylidiag...analysointiin. Alkolukko ei kohteesta alkoholistia tee.
Moderaattorin tehtävä ei pitäisikään olla kaikkien miellyttäminen yhtäaikaa vaan toimiminen mahdollisimman oikeudenmukaisesti ja korrektisti.Moderaattoreita (tai ainakin minua) on syytetty liiasta virkamiemäisyydestä ja kukkahattutäteilystä. Nyt sinä ehdotat, että pitäisi olla virkamiesmäisempi ja kukkahattutätisempi. Kaikkia ei voi miellyttää yht'aikaa.
En minä alkolukkoa noin miellä, vaan minulle se on laite, joka estää ajon, jos on päihtynyt. Se on minulle "alkuperäinen merkitys", jos niin halutaan. Tuo sinun tulkintasi on korkeintaan sovellus.Noin en ole väittänytkään. Alkuperäisessä merkityksessähän sana alkolukko liittyy siihen että rattijuoppo voi saada eräänlaista kevennystä rangaistukseensa.
Tämän suhteen ei tässä tapauksessa liene valittamista?Moderaattorin tehtävä ei pitäisikään olla kaikkien miellyttäminen yhtäaikaa vaan toimiminen mahdollisimman oikeudenmukaisesti ja korrektisti.
Sinun suhteesi ei ole. Ilmeisesti myös ymmärsit ettei alkolukko nimitys kenties ole paras mahdollinen ilmaus koska pohdiskelit korvaavaa vaihtoehtoa.Tämän suhteen ei tässä tapauksessa liene valittamista?
Minun suhteeni ei voi ollakaan, koska en Vapaata moderoi enkä ollut eilen edes paikalla, koska olin koko illan reaalimaailman puolella.Sinun suhteesi ei ole. Ilmeisesti myös ymmärsit ettei alkolukko nimitys kenties ole paras mahdollinen ilmaus koska pohdiskelit korvaavaa vaihtoehtoa.
Jos minuun viittaat niin pitkä ja laaja moderoinnin kitisemishistoria tosiaan on takana. Osallistumisesta edelliseen kitinään taisi olla osaltaan se hyöty että moderointilinjaa muutettiin.On se kyllä jännä että aina on samat hahmot kun jaksaa kitistä moderoinnista kuin moderoinnista.
Kuulunko mä siihen joukkoon?On se kyllä jännä että aina on samat hahmot kun jaksaa kitistä moderoinnista kuin moderoinnista.
Et enääKuulunko mä siihen joukkoon?
Kiitos kun et elä menneessä, kun en minäkään elä.:thumbup:Et enää
:doubtful:Kiitos kun et elä menneessä, kun en minäkään elä.:thumbup:
No ok, mutta mikä vika on 80-luvussa?:doubtful::doubtful:
Eihän 80-luvussa mitään vikaa oleaan (vaikkei omaa kokemusta olekaan)No ok, mutta mikä vika on 80-luvussa?:doubtful:
Kuulunkos mä siihen joukkoon?On se kyllä jännä että aina on samat hahmot kun jaksaa kitistä moderoinnista kuin moderoinnista.
Aivan mahtavaa jos Moderaattorit perääntyvät kitisijöitten tieltä.Jos minuun viittaat niin pitkä ja laaja moderoinnin kitisemishistoria tosiaan on takana. Osallistumisesta edelliseen kitinään taisi olla osaltaan se hyöty että moderointilinjaa muutettiin.
Aikalailla.Onkos kaikki moderoinnista keskustelu kitisemistä?