Offseasonmöötte2 @ Tre 140112

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!

Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!

Tavoitteen onnistumiseksi voin tuoda sinulle kauden 2010 f1-kausikoosteen, joka jäi Juskaselta viimeeksi näkemättä.

Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?

Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?

Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:

Kurskille. Kurski ottaa Albertista valokuvan, joka on epätarkka ja näyttää kuvan Albertille. Albert säikähtää tätä ja kuvittelee olevansa itse epäfokuksessa -> menee nurkkaan halaamaan polviaan ja mutisemaan. Loppuillan muut forumistit syöttävät Albertille pähkinöitä.

Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:

Voin vahtia. Jos mies katoaa niin voin esitellä "etsintäkuulutusta" Tampesterin yössä. Varmasti joku tunnistaa. Jos katoaa ja löytyy paloittelusurmattuna, niin EN OLLUT MINÄ!

Pitää paikkansa! Vittuiluahan se toki oli, mutta ei se mitään jos otit kohteliaisuutena :D

En tajua tätä. Aina pitää vittuilla jotenkin toisen pukeutumisesta. Aika heikosti sulla menee jos pitää vaan keksiä jotain vittuilun aihetta.