Joni
Well-known member
Estis ja Doomii ne yhteen soppii...eiku.
Turvamies on eri mies!
Estis ja Doomii ne yhteen soppii...eiku.
Eiks sun pitäis vinkua intiassa just nyt?
Tampere+pyryf+sauna+känni kuulostaa niin hyvältä että on pakko panna korvan taakse.
Tampere+pyryf+sauna+känni kuulostaa niin hyvältä että on pakko panna korvan taakse.
Vielä jos siihen saa naisia pyryfin haaremista niin :thumbup:
Edit: jos ja jos.. KUN! mulle on ainakin yks jo tilattu :ahem:
Niin, NIIN sitten vasta korvan taakse pannaankin!
Outoja mieltymyksiä joillain...
Mitä sinne olisi pitänyt laittaa?Oottako koskaan pannunna esinahan väliin?
Mitä sinne olisi pitänyt laittaa?
Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!
Albert Oil lupasi vahtia minua, jos alkoholi ei sovi minulle. Voi siis olla, että saatan ehkä sittenkin suunnitella tämän harkitsemista!
Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?
Kysymys kuuluukin, kenelle lankeaa Albert Oilin vahtivastuu. Ja ken on ketjun heikoin lenkki, jollloin koko korttitalo sortuu?
Vaan se kelle lankeaa Albertin vahtiminen niin tuleeko Oton vahtiminen kylkiäisenä? :doubtful:
Pitää paikkansa! Vittuiluahan se toki oli, mutta ei se mitään jos otit kohteliaisuutena![]()
En tajua tätä. Aina pitää vittuilla jotenkin toisen pukeutumisesta. Aika heikosti sulla menee jos pitää vaan keksiä jotain vittuilun aihetta.