Offtopic eli sättimistojck

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Radan ykköskurvissa tunsi olevansa hengissä.

Jopa uudelleenasvaltoinnin jälkeenkin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kokemäen nopeat mutkat huomioon ottaen ja pienet turva-alueet, on noi vehkeet ihan hulluja sinne!
 

Örfil

Guest
Se on sitten käytävä tuolla ajamassa jos noin huisit pelit on tarjolla. Netin mukaan n. 30 hv olis tarjolla. Nam.

Mahtaisko kukaan muu olla kiinnostunut ajosessiosta?

to 12:00 - 19:00
pe 12:00 - 19:00
la 10:00 - 16:30

40 e puoli tuntia.

Yksin on tylsä ajaa eikä saa vertailukohtaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Kiinnostaa kanssa. Kokki Turkukart eilen jutteli, että mäenpäällä oleva pitkä oikeakin meni mukavasti pienessä sladissa kun tehoa riittää.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Siis Rainier ehdottaa ajeluita, ja kyselee tuleeko muita. Sitten kun Cmoney on kiinnostunut, niin Rainier siirtääkin ns. järjestelyvastuun hänelle, tuosta noin vaan.

Missasinko mä jotain vai mitäs helvettiä?

Kyllähän noita vois lähteä joku kerta koittamaan, mutta just nyt en pysty sanomaan juuta enkä jaata. Jos joku ajankohta löytyy, niin kattelen itte asiaa tarkemmin silloin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Itse en ole vielä lähdössä tavoittelemaan 100% invaliditeettiä tuolla kalustolla.

Toki kiinnostaa joskus tulevaisuudessa ajelut, ei invaliditeetti.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Siis Rainier ehdottaa ajeluita, ja kyselee tuleeko muita. Sitten kun Cmoney on kiinnostunut, niin Rainier siirtääkin ns. järjestelyvastuun hänelle, tuosta noin vaan.

Missasinko mä jotain vai mitäs helvettiä?

Kyllähän noita vois lähteä joku kerta koittamaan, mutta just nyt en pysty sanomaan juuta enkä jaata. Jos joku ajankohta löytyy, niin kattelen itte asiaa tarkemmin silloin.
Jep jep.. :D Ja ikäänkuin Cmoneyn järkkäilymäärät ois jotenkin pienemmät..

Noh, sama se. Itse en pääse.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13721
Saatan vaan jossain vaiheessa kysellä muita paikalle, kun itselle kanssa hyvin sopii käväistä. 30min 40e ei paha. Paria-kolmea eri autoa voisi siinä haluta testata.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Olisi ihan kesäkuun juttuja. Hinnat tahtovat nousta helposti, kun jonkun rungoista saa suoristaa puun ympäriltä.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Se on sitten käytävä tuolla ajamassa jos noin huisit pelit on tarjolla. Netin mukaan n. 30 hv olis tarjolla. Nam.

Mahtaisko kukaan muu olla kiinnostunut ajosessiosta?

to 12:00 - 19:00
pe 12:00 - 19:00
la 10:00 - 16:30

40 e puoli tuntia.

Yksin on tylsä ajaa eikä saa vertailukohtaa.

Kyllähän tuonne on pakko mennä rotaxilla kokeilemaan! Mulla menee ajankohtaiseksi tosin vasta toijalan jälkeen.
 

Örfil

Guest
Moniko olisi tulossa ensi lauantaina, jos väsätään sessio nopealla aikataululla?

Joni huom! "Kylmäkaapissa valikoima pillimehuja".

;)

Jos huomisiltaan mennessä saadaan 5 kuskia kasaan, varaan meille ajan.

Anopilla on läppäriongelmia Huittisissa ja käyn siellä viikonloppuna. Nappaan koirat mukaan ja ajosessio sopisi hyvin pirtaan kun voin jättää ne möksälle.

Ajosessio siis lauantaina, sovitaan tarkka aika tarkemmin myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös