AJ
Well-known member
Bonuskyssäri:
Mikä oli Olavi Virran bändin rumpalin nimi. Siis tämän, joka soitti Olan takaa!
Mikä oli Olavi Virran bändin rumpalin nimi. Siis tämän, joka soitti Olan takaa!
AJ sanoi:Bonuskyssäri 2:
Mitä lauloi Kirka ajellessaan Virran Olalta lainatulla Wartburgilla?
Miksi muutit vastaustasi, vaikka ensimmäinen oli oikein? Taidat olla ORNARI tahi KLONUS pahimmasta päästä!:doubtful:K.Yrjola sanoi:"Olen Kirka - olen vain HOMOMIES!"?
Eikös Ola vaihtanut autoa hyvinkin taajaan? En kyllä muista, oliko noita Fairlaneja sit enemmänkin.Absolut sanoi:Muistelen sen jokin vuosi sitten nähneeni - jossain. Kyl sen hengissä pitäis olla. Tiedä sit montako Fairlanea nykyäänkin on "Olan entisiä"....
Korkeintaan FUNSILO - toisin kuin eräät.AJ sanoi:Miksi muutit vastaustasi, vaikka ensimmäinen oli oikein? Taidat olla ORNARI tahi KLONUS pahimmasta päästä!:doubtful:
Joiden kyyllä pitäisi ripeästi siirtyä Bouvetille asiaa bohtimaan.K.Yrjola sanoi:Korkeintaan FUNSILO - toisin kuin eräät.
Ja Okko Kamu johtaa, mutta kuka on toisena?KnowHow sanoi:Jeesus sen sovitti ja kuoli.
Veikkaan, että lähes kaikkia 50-lukulaisia Fairlaneja on Suomessa jossain vaiheessa väitetty "varmuudella" Olavi Virran entiseksi.Absolut sanoi:Muistelen sen jokin vuosi sitten nähneeni - jossain. Kyl sen hengissä pitäis olla. Tiedä sit montako Fairlanea nykyäänkin on "Olan entisiä"....
Ei kaikki tienneet Albert Järvistäkään, vaikka Albert ajallisesti on huomattavasti lähempänä tämän ajan legendaa kuin Ola.lfb sanoi:Tiesin, eikös kaikki nyt Virran Olavin tiedä..?
No kyllä mä olen sitä mieltä kuitenkin, että on huomattavasti suurempi "synti" olla tietämättä, kuka oli Olavi Virta kuin Albert Järvinen. Kumpikin olivat merkittäviä persoonia, mutta kyllä Olan paikka suomalaisessa musiikkihistoriassa kuuluu mun mielestä huomattavasti korkeammalle sijalle kuin Albertin.Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kaikki tienneet Albert Järvistäkään, vaikka Albert ajallisesti on huomattavasti lähempänä tämän ajan legendaa kuin Ola.
Mutmut...uskomatonta, oikeesti, että edes Virran Olaa ei näemmä kaikki pollin tuloksesta päätellen tunne.