Olavi Virta-polli

Tieditkö kuka on Olavi Virta?

  • Kyllä tiesin.

    Äänet: 60 88,2%
  • Nimi on tutun kuuloinen, mutten osaa yhdistää.

    Äänet: 4 5,9%
  • En tiennyt.

    Äänet: 4 5,9%

  • Äänestäjiä yhteensä
    68

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Bonuskyssäri:

Mikä oli Olavi Virran bändin rumpalin nimi. Siis tämän, joka soitti Olan takaa!
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Bonuskyssäri 2:

Mitä lauloi Kirka ajellessaan Virran Olalta lainatulla Wartburgilla?
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Tein muuten osan lavasteista Seinäjoen kaupunginteatterin Olavi Virta-musikaaliin 1980-luvun lopulla.

Missähän se Fairlane minkä O.V. osti keskellä yötä New Yorkissa on tällä hetkellä. Oli näytteillä Tampereella jenkkiautonäyttelyssä joskus -80-luvulla.
 

Absolut

Private member
Liittynyt
9.12.2003
Viestit
1589
Muistelen sen jokin vuosi sitten nähneeni - jossain. Kyl sen hengissä pitäis olla. Tiedä sit montako Fairlanea nykyäänkin on "Olan entisiä"....
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
K.Yrjola sanoi:
"Olen Kirka - olen vain HOMOMIES!"?
Miksi muutit vastaustasi, vaikka ensimmäinen oli oikein? Taidat olla ORNARI tahi KLONUS pahimmasta päästä!:doubtful:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Absolut sanoi:
Muistelen sen jokin vuosi sitten nähneeni - jossain. Kyl sen hengissä pitäis olla. Tiedä sit montako Fairlanea nykyäänkin on "Olan entisiä"....
Eikös Ola vaihtanut autoa hyvinkin taajaan? En kyllä muista, oliko noita Fairlaneja sit enemmänkin.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Itse asiassa joskus tulee kuunneltuakin joitakin Olavi Virran parhaita.. mahtava ääni!
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ola kylä veti. Mitä korkeemmaalle kiivettiin, niin sitä massiivisemmaksi kävi ääni. Painetta riitti. Jumalauta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Absolut sanoi:
Muistelen sen jokin vuosi sitten nähneeni - jossain. Kyl sen hengissä pitäis olla. Tiedä sit montako Fairlanea nykyäänkin on "Olan entisiä"....
Veikkaan, että lähes kaikkia 50-lukulaisia Fairlaneja on Suomessa jossain vaiheessa väitetty "varmuudella" Olavi Virran entiseksi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
lfb sanoi:
Tiesin, eikös kaikki nyt Virran Olavin tiedä..?
Ei kaikki tienneet Albert Järvistäkään, vaikka Albert ajallisesti on huomattavasti lähempänä tämän ajan legendaa kuin Ola.

Mutmut...uskomatonta, oikeesti, että edes Virran Olaa ei näemmä kaikki pollin tuloksesta päätellen tunne.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei kaikki tienneet Albert Järvistäkään, vaikka Albert ajallisesti on huomattavasti lähempänä tämän ajan legendaa kuin Ola.

Mutmut...uskomatonta, oikeesti, että edes Virran Olaa ei näemmä kaikki pollin tuloksesta päätellen tunne.
No kyllä mä olen sitä mieltä kuitenkin, että on huomattavasti suurempi "synti" olla tietämättä, kuka oli Olavi Virta kuin Albert Järvinen. Kumpikin olivat merkittäviä persoonia, mutta kyllä Olan paikka suomalaisessa musiikkihistoriassa kuuluu mun mielestä huomattavasti korkeammalle sijalle kuin Albertin.
 
Ylös