Oletko himoshoppaaja?

Joni

Well-known member
En koska ei ole rahaa sellaseen. En sitten tiedä olisinko jos olisin rikas... 200e käytän kuukaudessa juomiseen koska enempää en saa tällä hetkellä. Jos saisin edes peruspalkkaa niin jäisi rahaa muuhunkin. Tietty kartingia vois ajella... :D

Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Olin tänään shoppailemassa ja löysin aivan ihanan hameen! Jei!!! :D

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yritin käydä tänään shoppaamassa, mutta toimitus ei ollut tullut.. nimittäin yksi kolkka kämpästä ei ole vielä tuulettimien tulialueella, siihen pitäisi löytää vielä yksi hyrrytin.

Maanantaina seuraava yritys.

edit: Myyjätyttö siis kertoili pari päivää sitten että tuulettimet menee heti kun niitä tulee, pitää siis vain sinnikkäästi käydä tivaamassa joka päivä. Lauantaisin tosin ei tule mitään toimituksia mistään suunnasta (kysyin tänään), joten hoimenna on ihan turha käydä kärkkymässä..

Viimeksi muokattu:

Timanfaya

Group Speed Devils
Joo, Touholle kesämekko. Semmonen lyhkänen rätti, kukkaiskuviolla. Menehän törppö sovittelemaan ja skriinshottia sitten kans jotta päästään arvostelemaan.
Hyi helvetti mikä mielikuva tuli päähän :yuck: Mut... :thumbup: Muista kouvo laitella sit kuvia :D

Timanfaya

Group Speed Devils
Sama.
Ja sitten vielä se kaikki hypistely, hiplaaminen ja tusinan tai pari sovittelu ja peilaaminen... :yuck:
Itse en hypistele, hiplaa ja sovittele. Vaatteista tiedän paljonkin ja näen heti mikä sopii ja ostan sen. Ja kavereille kanssa :D

WebSlave

Trackman
Shoppailulla ilmeisesti tarkoitetaan päämäärätöntä kauppaan menoa, vailla tietoa siitä mitä oikeastaan ollaan etsimässä? En harrasta. Kun menen kauppaan, tiedän mitä olen hakemassa. Ruuan suhteen voin tehdä impulsiivisen ostoksen päättäen, että teenkin ensin jotain muuta kuin etukäteen ajattelin, mutta se suunniteltukin menyy yleensä tarttuu mukaan. Tapahtuu melko harvoin.

Vaatteiden suhteen teen täsmäostoksia. Jos tarvitsen tietynlaisen vaatekappaleen, etsin kunnes löydän riittävän lähellä olevan. Harvemmin tarvitsee mennä toiseen kauppaan, koska tiedän mistä haluamani löytyy. Tai muutoin vain tyydyn siihen, että ensimmäisen kaupan tarjonta oli riittävän lähellä.

Viimeisimmän puhtaasti impulsiivisen ostoksen tein divarista, josta löytyi vanhoja sarjakuvalehtiä (Zoom). Ja itse asiassa pari aikaisempaakin impulsiiviostosta liittyy nimenomaan divariin tai kirjaston poistomyyntiin.

Timanfaya

Group Speed Devils
No löytykö nättiä päälle pantavaa? Muista laitella niitä kuvia sitte! :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Shoppailulla ilmeisesti tarkoitetaan päämäärätöntä kauppaan menoa, vailla tietoa siitä mitä oikeastaan ollaan etsimässä? En harrasta. Kun menen kauppaan, tiedän mitä olen hakemassa.
Melkolailla samoin ajattelen. Itseasiassa inhoan sitä kauppojen koluamista mitä joutuu välillä tekemään tietyissä tilanteissa. (esim. kun olen "oppaana" ulkomaalaisille sukulaisille tai hameväen kanssa kauppaan erehtyessäni...)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Shoppailin itselleni kolmeen otteeseen olutta ja kerran lonkeron. Rumat ne vaatteilla koreilee, piti vaan juoda muut kauniimmaksi.