Meinaatko harrastaa seksiä niissä?Ainiin, lisäksi ostin kiroilevasiili-bokserit ja vielä toiset punaiset <3 black horset kaupan päälle.
Lasketaanko forumilla onanointi?Meinaatko harrastaa seksiä niissä?
Vain ornarointi lasketaan.Lasketaanko forumilla onanointi?
Lasketaan, jos se lasketaan muidenkin kohdalla.Lasketaanko forumilla onanointi?
Sori, olen utelias luonteeltani, pakko saada tietää... Mitä niissä siilipöksyissä lukee? :dunno:Ainiin, lisäksi ostin kiroilevasiili-bokserit ja vielä toiset punaiset <3 black horset kaupan päälle.
Et ole ainoa utelias. Kuulemma päivittäin naiset pysäyttää Dompparin Raision keskustassa ja pyytää näyttämään kalsarinsa.Sori, olen utelias luonteeltani, pakko saada tietää... Mitä niissä siilipöksyissä lukee? :dunno:
Ai niinkö päin se meni.. miun tietojen mukaan Domppari pysäyttää naisia Raision keskustassa ja esittelee heille väkipakolla kalsareitaan.Et ole ainoa utelias. Kuulemma päivittäin naiset pysäyttää Dompparin Raision keskustassa ja pyytää näyttämään kalsarinsa.
Ai niinkö päin se meni.. miun tietojen mukaan Domppari pysäyttää naisia Raision keskustassa ja esittelee heille väkipakolla kalsareitaan.
Tärkein kysymys, saitko tuopeista paljousalennusta?Tuli käytyä vähän shoppaamassa töiden jälkeen. 5 tuntia.. joista 4 meni terassilla kaljaa juodessa, paskaa puhuessa.
Joka tapauksessa haaviin tarttui kalikka, Nokia 5230, ja pari uutta paitaa.
Kummaa kaupan käyntiä täällä kyllä. Muutama viikko takaperin kävin ostamassa rannekellon, halvan perusmallin, jonka hinnasta myyjätyttö pudotti pyytämättä ja täytenä yllätyksenä vitosen pois. Tänään sitten kalikan listahinnasta tipahti yhtä lailla tinkimättä, pyytämättä ja täytenä yllätyksenä kaksi kymppiä (20€)!
En toki valita, mutta mistä moinen oikein..
Sitä ei kyllä näy, ei kuulu. Ei, vaikka vakiterdellä ei tarvi sanoa kuin morjens niin jo laskevat olusta tuoppiin.. kysymättä että mitä laitetaan. :thumbfh:Tärkein kysymys, saitko tuopeista paljousalennusta?
Sama.Ostin tänään YvesSaintLaurent Singulier ripsarin, Lancome L`Absolu Creme de Brillance huulikiillon ja Nina Ricci parfumin!
Paitsi sinä toimitit lompakon, et ostajan virkaa?
Mä arvasin.