Oletko himoshoppaaja?

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Rakastatko shoppailua? Paljon käytät rahaa kuukaudessa?

Mitä ostit?
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
vihaan shoppailua..
Kun menen kauppaan, niin mulla on usein aika tarkka visio siitä, mitä tarvitsen. En juuri ikinä mene kauppoihin vain katselemaan josko sieltä löytyisi jotain kivaa. Päätän jo etukäteen mitä menen ostamaan, ja se ei ole varmaankaan sellaista shoppailua, mitä sillä termillä tarkoitetaan..
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26850
Oon elämäni aikana säästäny paljon rahaa, koska vihaan kaupoissa käyntiä. Ruokakaupassa on pakko käydä (2-3 kertaa viikossa), mutta muissa kaupoissa käyn hyvin harvoin. Muutenkin olen niin laiska, etten saa aikaiseksi ostaa tavaroita ennen kuin on ihan pakko.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Itse rakastan shoppailua! Tulee osteltua paljon kaikkea ja varsinkin vaatteita. Ostelen itselleni ja ystäville lahjaksi. On ihana nähdä heidän ilahtuvan! :p
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Todellinen tyylilyyli

Tämä pinkkikenkäinen tyty on ilmeisesti vähän shoppaillut. Näköhavainto tehty noin 10 min sitten. Jotenkin olettaisin, että tarkeni ihan hyvin. :thumbup:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ma olen Jacsqkuesin kanssa samoilla linjoilla.

Poikkeuksen tekee dvd-hyllyt, joita saatan selailla ja pläräillä pienen ikuisuuden, ja arpoa ja miettiä että olisko tää ja ottaisko tän, vaikka alunperin ei tarkoitus oliskaan mennä leffoja haalaamaan.
Pääasiassa kuitenkin menen kauppaan tietoisena siitä, mitä sieltä haen, ja haen kanssa vaan ne. Liian pitkä aika kaupassa saa kyllä hermot riekaleiksi. Kyseisestä asiasta käydäänkin joskus pientä sananvaihtoa mekapeipen kanssa, kun hänellä on vähän tapana joskus tutkia sitä ja tutkia tätä ja vähän miettiä että sopisko joku (mun mielestä täysin tarpeeton) asia jonkun toisen (mun mielestä täysin tarpeettoman) asian kanssa, jne...
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Menen kauppaan kun tarvitsen jotakin. Etsin tarvittavan artikkelin ja lunastan sen. Jos löytyy useita vaihtoehtoja niin niitä vertaillaan, mutta kaupassa haahuilu nostaa verenpainetta sen verran että sieltä pitää päästä pois heti kun tarvittava artikkeli on löytynyt.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Ma olen Jacsqkuesin kanssa samoilla linjoilla.

Poikkeuksen tekee dvd-hyllyt, joita saatan selailla ja pläräillä pienen ikuisuuden, ja arpoa ja miettiä että olisko tää ja ottaisko tän, vaikka alunperin ei tarkoitus oliskaan mennä leffoja haalaamaan.
Pääasiassa kuitenkin menen kauppaan tietoisena siitä, mitä sieltä haen, ja haen kanssa vaan ne. Liian pitkä aika kaupassa saa kyllä hermot riekaleiksi. Kyseisestä asiasta käydäänkin joskus pientä sananvaihtoa mekapeipen kanssa, kun hänellä on vähän tapana joskus tutkia sitä ja tutkia tätä ja vähän miettiä että sopisko joku (mun mielestä täysin tarpeeton) asia jonkun toisen (mun mielestä täysin tarpeettoman) asian kanssa, jne...
Peesaan, myös DVD-asiassa.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
En mielestäni ole. Levykaupat ja divarit sekä jossain määrin kirpputorit ovat kyllä sellaisia paikkoja joiden ohi on vaikea kulkea ja joissa aikaa kuluu runsastikin ohimenon epäonnistuttua. Mitä ostoksiin noissa paikoissa tulee niin hinta-kiinnostavuussuhteen ollessa kohdallaan hankinta ylensä tapahtuu. Eli oikein kiinnostava kohde tulee ostettua hiukan kovemmallakin hinnalla ja joku toinen kohde jää hyllyyn vaikka pikkasen maksettaisiin sen mukaanottamisesta.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Luin otsikon väärin. Mutta siitäpä sainkin uuden toikinaihion. Kiitos.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
En todellakaan ole. Jotain levyjuttuja tulee joskus haettua, ei mitään muuta. Itse asiassa käämi palaa kun rouva kääntää rättejä.
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
En todellakaan ole. Jotain levyjuttuja tulee joskus haettua, ei mitään muuta. Itse asiassa käämi palaa kun rouva kääntää rättejä.
Mitäs jos mentäis yhdessä shoppaillee... Näytän sinulle salat... :wink:
 
Ylös