Oletko joutunut soittamaan hätänumeroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Davros
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

...

• Kyllä

Äänet: 25 73,5%
  • En

Äänet: 9 26,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    34

Davros

Well-known member
Niin että oletko? Ja missä tapauksessa? Itse olen joutunut muutaman kerran ja muutama vuosi sitten soitin vahingossa.

Ainakin kahden Forumillekin kertomani automurron johdosta. Ja taannoin käräytin bussipysäkin tuusanpaskaksi potkineet teinikoltiaiset lähes rysän päältä partiolle. Saattaa olla muitakin.

Niin joo ja jonkin aikaa sitten kotikatuani päräytti Opel melkoisen isoa kovaa liikennevaloista piittaamatta. Tiedä sitten saivatko satimeen kun en nähnyt minne päin eteni.

Yks kerta oli kun Oulussa asuessa näin hätärakettien loimotusta merelläpäin. Oli vissiin joku harjoitus tms.
Kaks kerta oli kun naapurissa soi palovaroitin. Aiheeton häly; varoitin loihe piippaamaan kun oli tipahtanut lattialle.
Saattaa olla joku kolm kertakin, muistelisin, mutten saa yksityiskohtia päähäni.

Burbbi on aiheuttanut miljuunien pelastustoimikustannuksia aiheettomilla hälytyksillä!

Kerran (töissä ollessani) soitin palokunnalle. Eivät vastanneet. Asia hoitui kuitenkin.

"Hätäkeskuksessa on juuri nyt ruuhkaa. Vastaamme niin pian kuin mahdollista." -nauhoitusta tulee kerran kuukaudessa kuunneltua (ilmoitinlaitetta testatessani), mutta hätänumeroon en ole koskaan soittanut.

Olen ambulanssia soittanut. Henkilö, jota varten soitin, kuoli soittamisestani huolimatta.

Olipa vaikeeta äänestää. En millään meinannut tajuta painaa oikeaa nappulaa. Olen soittanut joitain kertoja. Vainajia ja vittuilua.

Kahdesti soittanut, syystä. Toisella kertaa sanoivat "Joo, joo. Tuu tekemään rikosilmoitus aamulla.", toisella kerralla sain sentäs sakon.

Soitin poliisille kun hahmo murtautui silloista residenssiäni vastapäätä sijainneen Osuuspankin liiketiloihin viikonloppuyönä kattoterassin ikkunan kautta. Heitti siitä jonkun rappurallin tms. läpi.
Asia hoitui poliisilta hienosti sillä 10 minuutin päästä soitosta potilas oli raudoissa jalkakäytävällä.

Pari muutakin kertaa on ollu, mutta en jaksa näpytellä tällä vitun iPadilla nyt yhtään enempää.

Ainakin kerran. Ilmoitin rattijuoposta, keskus sanoi, että eipä taida olla poliisipartiota siellä päin sitä pysäyttelemään.

Olen soittanut, mutta eivät vastanneet.:confused:

Tai yritin montakin kertaa (3-5 kertaa) without any results or respond.

Tunkki!:mad:

Kerran.

Junnupoika päätti syntyä ykskaks yllättäen eräänä sunnuntai-iltana sen enempää varoittamatta kuin että yhtäkkiä ex-vaimo huomasi istuvansa verilammikossa sohvalla (istukka repesi).

Medihelin lähettivät ja homma hoitui.