Oletko koskaan itkenyt formuloiden takia?

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Ei se kaukana ollut kun Kimin MM-titteli varmistui, mutta ei menty kyyneliin asti.

Off-topicina kerran olen oikeasti itkenyt urheilun takia. Se oli kun Italia voitti 2006 jalkapallon maailmanmestaruuden. Ilosta ;).
Nuo oli kyllä hieno kisat, kun Zidane sekosi finaalissa. :D
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8255
Sijainti
Helsinki
Enpä ole mut nyt ku kattoo noita menopelejä, niin melkein tekis mieli :yuck:
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
onkos tää toikki korvannu tyttöjen topicin?
 

Rallimies

Well-known member
Liittynyt
3.1.2004
Viestit
253
Sijainti
Konnevesi.
2001 Barcelonan GP:ssä oli kyllä lähellä päästä itku. Onneksi takapihalla oli iso kasa polttopuita niin niihin hyvä purkaa se uskomaton ketutus.

Rallin puolella on kyllä tainnut tulla pari tippaa tullakin. Michael Parkin traaginen kuolema, Burnsin kuolema sekä Colin McRaen traaginen kuolema ovat saaneet vakavaksi. McRaen ja Parkin tapauksissa olin poissa tolaltani. Ei sitä voinut uskoa. Burnsin tapauksen jo tiesi ettei valitettavasti enää selviä. Todella harmi.

Kilpailuihin liittyen ehkäpä vuoden 2004 Neste rallissa kun Rovis ajo ulos Ruuhimäessä. Harrille olisi voiton suonut mutta ei pysynyt Pegeot tiellä.

Sori meni "hieman" off-topicin puolelle.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8226
Imola -94. Ei vaan voinut uskoa todeksi tapahtunutta, toivon etten joudu todistamaan samanlaista tapahtumaa enää koskaan. Toinen tapahtuma joka itse asiassa liittyy tuohon Sennan poismenoon oli saman vuoden jalkapallon MM-finaali, jossa pelaajat muistivat Ayrtonia voiton hetkellä plakaatissaan, aika herkkä hetki sekin. Nykyään olen tosin myynyt sieluni sille joukkueelle joka hävisi sen -94 finaalin.
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
En oo ikuna itkeny formuloiden takia :frank:
Okei, vitsi, vitsi! 1999 Monza, Häkkisen vaihteenvaihto virheen takia ja 2007 Brasilian GP:n päätyttyä. :rolleyes:
Monacon 2006 kisaa kattoessa taas meinas kaukosäädin lentää seinää päin. Samaten Euroopan GP 2003 & 2005 ja muutamassa muussa kisassa.
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
Rallin puolella on kyllä tainnut tulla pari tippaa tullakin. Michael Parkin traaginen kuolema, Burnsin kuolema sekä Colin McRaen traaginen kuolema ovat saaneet vakavaksi. McRaen ja Parkin tapauksissa olin poissa tolaltani. Ei sitä voinut uskoa. Burnsin tapauksen jo tiesi ettei valitettavasti enää selviä. Todella harmi.
Rallipuoli, miten unohdinkaan. Park kolahti aika ikävästi aikoinaan, sen illan vain istuin telkkarin ääressä ja katsoin jokaisen mahdollisen urheilulähetyksen. Todella pysähdyttävä kokemus, taisi olla ensimmäinen urheilukisassa "näkemäni" kuolema. Burnsin kuolemasta luin aamulla, oli kolea ja syksyinen ilma. Mutta kuten sanoit, tiedossa oli että ei mies kauaa enää elä :<

Ja sitten Colin...kuinka voisinkaan unohtaa. Mainitaan tähän alkuun se suurin pettymykseni rallimaailmasta, Walesin ralli 2001. Tulin koulusta kotiin, ja luin teksti-TV:stä Colinin ajaneen ulos. Se kirpaisi, todella.

Ja se kuolema... ennen peltotöihin menoa ajattelin käydä tietokoneella. Meseen kirjautuessani näin muutamalla tyypillä allekirjoituksena "R.I.P Colin McRae". Ajattelin sen olevan jokin sairas pila, mutta nopeasti totuus valkeni minulle. Koko loppupäivä meni pienessä shokkitilassa hortoillessa, ei Kiminkään voitto maistunut juuri miltään. Tilanne, jollaista en haluaisi kokea enää ikinä uudestaan, mutta joskus se varmasti vielä tulee...
 

Alexej

Well-known member
Liittynyt
19.10.2008
Viestit
122
Sijainti
Turku
Ennen vanhaan, kun olin fanaattisempi (noin 2000-2003) olisin ehkä voinutkin itkeä, mutta kun suosikkikuljettajallani meni niin hyvin, niin ei tarvinnut... :)

Mutta hämärästi muistelen, että Unkarin GP:n jälkeen vuonna 2000, kun Häkkinen oli mennyt pisteissä Schumin ohi, saattoi joku tippa tulla linssiin, mutta en nyt ihan tarkalleen muista... Ainakin otti päähän, ja kovasti!
 
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
1480
Aika jännä, että joku on itkeny formuloiden takia. Ajattelin ekan viestin luettuani, ettei ketään löydy, mutta löytyhän teitä monta.

Ei oo itellä ollu lähelläkään, että olis mikään TV:stä/kankaalta/näytöltä katottu saanu tippaa linssiin. Olenko tunteeton? :eek:
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Spa 2008 oli aivan kauhea. Siinä lenteli ties mitkä ja koko loppupäivä meni itkiessä omassa huoneessa. Myös alkuviikko oli aika vaikeaa. :(

Kyllä noille McLadan konerikoille on aika paljon tultu huudettua, mutta muuten ei juuri, paitsi tietenkin Brasilia 2007. Kyllähän siinä sai vollottaa. :ahem:

OT:na sanottakoon, että Torino 2006... :thumbdown
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Formula ykkösten vuoksi en...Formuloiden ja autourheilun takia muuten usein.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Imola 94, Jerez 97 ja Suzuka 98.. Sennan poismeno sai kyllä pienen mielen matalaksi, kaksi jälkimmäistä taas tulivat onnesta.
 

Rallimies

Well-known member
Liittynyt
3.1.2004
Viestit
253
Sijainti
Konnevesi.
Ja se kuolema... ennen peltotöihin menoa ajattelin käydä tietokoneella. Meseen kirjautuessani näin muutamalla tyypillä allekirjoituksena "R.I.P Colin McRae". Ajattelin sen olevan jokin sairas pila, mutta nopeasti totuus valkeni minulle. Koko loppupäivä meni pienessä shokkitilassa hortoillessa, ei Kiminkään voitto maistunut juuri miltään. Tilanne, jollaista en haluaisi kokea enää ikinä uudestaan, mutta joskus se varmasti vielä tulee...
Minä luin tuon uutisen yöllä kun surffailin netissä enkä pystynyt uskomaan aluksi koko juttua. Sitä ei vielä siinä vaiheessa muistaakseni ollut varmistettu. Kyllä siinä taisi mennä tovi jos toinenkin ennen kuin sain unta.
Ja vielä kaiken lisäksi oma poika sekä kaksi muutakin menehtyi. Erittäin surullinen tapahtuma.
 
Ylös