Oletko koskaan itkenyt formuloiden takia?

Jan1

Well-known member
Sijainti
Nurmijärvi
Kyllä se on ainoa kerta ollut siellä Belgiassa 2008, silloin kyllä heilu ja tavarat lens, vaikka en kyllä yleensä riehukkaan ni sillon kyllä v*tutti niin rankasti ettei voinut mitään.

Laatikkokauha

Well-known member
- Se kun selvisi, että ferrari ei menettänyt Malesian GP:n 1999 pisteitä
Ainiin! Silloin itkin itsekin, se vitutti, enkä edes tajunnut mistä oli kyse.

Torino, Torino, Torino... miten se vituttikaan silloin, miten se vituttaa edelleen. Mutta itkua ei tullut

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Eipä ole tullut formuloiden vuoksi itkettyä. Sennan kuollessa en vielä seurannut lajia. En itseasiassa muista milloin olen viimeksi ylipäätään itkenyt.

Chip^

Well-known member
En. Joskus itkin melko paljonkin erinnäisistä asioista, mutta en kyllä silloinkaan median tai jonkun tapahtuman esille tuomalle asialle.

Mangelo

Well-known member
En, enemmän on tullut puitua nyrkkiä formuloita katsoessa :frank:

Täytyy kyllä tunnustaa että melkein pääsi onnen kyynel Kimin viedesä mestaruuden.

Mustiskuusviis

Well-known member
Kyllä, sekä ykkösissä, että myös rallin puolella. Muutaman kerran. Sekä tappion että voiton hetkillä.

Vertti

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vain kerran! :eek:

Kyseessä oli Espanjan GP vuosimallia 2001. Häkkinen oli ottamassa voiton pienen tauon jälkeen. Olin hyvin iloinen ja menin juhlimaan naapurin kanssa ulos. No sitten kun uskoin kisan olleen ohi menin naapureille ja kysyin no voittiko se Häkkinen jo. Ei kuulemma voittanut; oli auto hajonnut viimeisellä kieroksella. Siitä piti sit mennä kotiin yläkertaan itkua tihrustaen.

No puolustukseksi itseäni kohtaan olin silloin kahdeksan vuotias. :eek:

Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vuosien 1998-2000 aikaan otin tappiot turhan raskaasti ja usein se purkautui itkuna. Huomioitavaa on, että näihin aikoihin olin vasta 7-9 -vuotias (syntynyt 11/1990). Listaan tähän kisoja, jolloin tuli itkettyä. Luulen, että olen useamminkin itkenyt, mutta nämä muistan varmuudella.

- Unkarin GP 1998
- Belgian GP 1998
- Italian GP 1998
- Saksan GP 1999
- Japanin GP 2000
- Se kun selvisi, että ferrari ei menettänyt Malesian GP:n 1999 pisteitä

Tässä myös pari GP:tä, joista on vahva epäilys, että olisin purskahtanut itkuun:

- Kanadan GP 1998
- Italian GP 1999
- Malesian GP 1999

Olen ollut ennen oikea itkupilli :eek:
Voisi olla aiheellista listata näiden lisäksi myös muutamia kovia paikkoja, jolloin vitutus ja pettymys on ollut äärimmäisen suuri tai pala kurkussa.

- Espanja 2001
- Magny-Cours 2002
- Nürre 2005
- Kubican kolari Kanadassa 2007
- Nürre 2007
- Spa 2008

Saara

Faster Than You
Nürburgring 2005 oli kyllä kamala... Silloin en todellakaan ollut Alonso fani ja muistan elävästi kuinka kirosin sen hannu hanhen takia... :D En kylläkään itkenyt. Söin pipareita ja heitin ne ilmaan ja marssin pois. Tulin kyllä äkkiä takaisin, ei kisaa kesken jätetä vaikka kuinka v*tuttaisi. Sitten piti vielä siivota ne piparinmurut sohvalta ja lattialta...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä nyt olen mieheksi herkkä itkemään muutenkin, mutta kyllä minäkin vollotin Sennan kuolemalle. Olin silloin 14 vuotias ja reilu vuoden seurannut lajia.. Kirjoja olin kuitenkin lukenut jo ahkerasti. Niiden ja median ansiosta Senna oli jo hyvin tuttu, joten oli helppo ottaa siitä suosikkikuski itselleen.
Ratzenbergerin kuolemaa en muistaakseni itkenyt, mutta vakava paikka se oli. Eniten häiritsi Ratzenbergerin onnettomuuden jälkeen se tunne siitä että tämä ei ollut vielä tässä.. Eihän se ollut..

Mustaa vappua en kyllä varmaan koskaan unohda.

Muutoin en ole varmaankaan formula ykkösiin liittyen itkenyt. Ehkä ilon kyyneliä tuli Jerezin 97 kisassa sekä Häkkisen voiton että Villeneuven mestaruuden takia. Myönnän että silloin Häkkinen oli vielä suurempi suosikki, joten iloitsin enemmän Häkän voittoa kuin JV:n mestaruutta.

Pobeda

Well-known member
Liikutun aika herkästi joistain asioista, mutta formuloiden takia ei ole ikinä tullut tippa linssiin.

Kimika_

Well-known member
Sijainti
Larkwater
Onhan tuota tullut pariin otteeseen itkettyä formuloitten takia. Ainakin silloin tuli itkettyä ilosta aika reilusti, kun Kimi varmisti mestaruuden.

Jotenkin muakin kouraisi myös tuo Laatikkokauhan mainitsema Burtin kolari Spassa. Silloin tuli itkua tuherrettua, kun luulin, että Burtille sattui todella pahasti. Muistan tämän tapahtuman todella hyvin, vaikka olin vasta 11-vuotias.

Myös Kubican kolari Kanadassa 2007 nosti palan kurkkuun. :(
Listaanpa vielä tähän ne hetket, jotka on ketuttaneet suunnattomasti, :mad_old:

- Ekana tulee mielen, Häkkisen keskeytys vikalla kiekalla Espanjassa 2001. Sain kyllä kunnon uhmaikäisen kiukuttelukohtauksen silloin.

- Tokana Nürburgringin vika kierros 2005. Silloin tuli kirottua Alonso "toisenepäonnellaratsastajana" alimpaan helvettiin.

- Ja viime vuoden Belgian kisa potutti myös ihan suunnattomasti ja hetken jo ajattelin Kimin ulosajon jälkeen, että nyt loppu formuloitten katsominen. Loppu iltapäivän olikin sitten aikamoinen hermoja kiehuttava olotila päällä.

- Pienemmän suuttumuksen aiheutti Brasilian kisan vika kierros, syksyllä. Tuli käytyä yhden kiekan aikana koko tunneskaala läpi.

Viimeksi muokattu:
Sijainti
Kerava
Rehellisesti sanoen itkin 2008 Spa:ssa. Hävettää mutta kuitenkin. :frown:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Imolan musta vappu oli kova paikka. Moneen kertaan sitä kelasi.
Siitä seuraava ja toistaiseksi viimeinen kerta kun formuloiden takia on itketty oli Suzuka 98.. Siinä palautui mieleen Häkän kaikki vaikeudet, päällimmäisenä tietysti Adelaiden tälli.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jos puhutaan oikein vollotuksesta, eikä vain liikutuksesta - 2000 Indianapolisin GP. Häkkinen jahtasi Schumacheria kakkostilalla pelottomasti. Mainoskatkon jälkeen liekit iskivät Ilmorin myllystä. Turhauduin ja kiukun kyyneleet puski silmiin. Äiti irrotti piuhat telkkarista ja laittoi formulalakkoon. Olin kuullemma liian riippuvainen - ja olinkin.

Nyrkkiä on tullut puitua, muttei mitään itkunparahduksia sentään mm. juuri tuolla Espanjassa 2001 Häkkisen seurassa, Nyrrellä 2005 Räikkösen seurassa kuten myös Spassa viime vuanna. Traagiset kuljettajatribuutit tuntuvat myös aina sydämessäni. Hra Williamssin ja hra Häkkisen elämänurheus on liikuttanut. Myös Heikki Kovalaisen onnettomuus säikäytti ja kostutti silmät.

|EdU|

Scuderia Ferrari
Sijainti
Järvenpää
Päällimmäisenä tulee mieleen Spa 2008. Oli niin suuri pettymys, kun Kimi oli johtanut lähes koko kilpailun ajan ja sitten viimeisellä kierroksella seinään.

Tuon jälkeen tulee mieleen Nürburgring 2005. Se ei ollut yhtä järkyttävä pettymys, koska siihen osasi varautua. En muista itkinkö, mutta ainakin lähellä oli.

Sitten noissa Mikan dramaattisimmissa konerikoissa on ollut itku lähellä.

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Sijainti
Tampere
Itselle oli kyllä Spa 2008 todella tiukka paikka. Ensin kilpailun alussa olin todella onnessani kun Kimi palasi tasolleen, mutta sitten kuten kaikki tietävät tuli sade ja Kimin mestaruushaavet menivät viemäriin sadeveden mukana, näin Oskaria lainatakseni.

Kilpailun jälkeen harmitti enemmän vielä se että Kimin ei olisi tarvinnut riskeerata jos Hämis ei olisi ohittanut Kimiä laittomasti.

Kisan jälkeen tuli kyllä kyyneleet silmiin. Niin fanaattinen penkkiurheilija kun olen.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Enpä oo itkenyt Formuloitten takia koskaan. Kaikkia rumia sanoja ja huutoa sen sijaan on kuultu. :eek: