Jan1
Well-known member
Kyllä se on ainoa kerta ollut siellä Belgiassa 2008, silloin kyllä heilu ja tavarat lens, vaikka en kyllä yleensä riehukkaan ni sillon kyllä v*tutti niin rankasti ettei voinut mitään.
Ainiin! Silloin itkin itsekin, se vitutti, enkä edes tajunnut mistä oli kyse.- Se kun selvisi, että ferrari ei menettänyt Malesian GP:n 1999 pisteitä
Voisi olla aiheellista listata näiden lisäksi myös muutamia kovia paikkoja, jolloin vitutus ja pettymys on ollut äärimmäisen suuri tai pala kurkussa.Vuosien 1998-2000 aikaan otin tappiot turhan raskaasti ja usein se purkautui itkuna. Huomioitavaa on, että näihin aikoihin olin vasta 7-9 -vuotias (syntynyt 11/1990). Listaan tähän kisoja, jolloin tuli itkettyä. Luulen, että olen useamminkin itkenyt, mutta nämä muistan varmuudella.
- Unkarin GP 1998
- Belgian GP 1998
- Italian GP 1998
- Saksan GP 1999
- Japanin GP 2000
- Se kun selvisi, että ferrari ei menettänyt Malesian GP:n 1999 pisteitä
Tässä myös pari GP:tä, joista on vahva epäilys, että olisin purskahtanut itkuun:
- Kanadan GP 1998
- Italian GP 1999
- Malesian GP 1999
Olen ollut ennen oikea itkupilli
Listaanpa vielä tähän ne hetket, jotka on ketuttaneet suunnattomasti, :mad_old:Onhan tuota tullut pariin otteeseen itkettyä formuloitten takia. Ainakin silloin tuli itkettyä ilosta aika reilusti, kun Kimi varmisti mestaruuden.
Jotenkin muakin kouraisi myös tuo Laatikkokauhan mainitsema Burtin kolari Spassa. Silloin tuli itkua tuherrettua, kun luulin, että Burtille sattui todella pahasti. Muistan tämän tapahtuman todella hyvin, vaikka olin vasta 11-vuotias.
Myös Kubican kolari Kanadassa 2007 nosti palan kurkkuun.