Taidat luistella hieman väärässä paikassa?:doubtful:Kyllä olen saanut kokea sen ''riemun''. Uimahallissa tuos syksyllä olin niin siel alko vetään ja sattu niin peskalattisesti että oksat pois. Ja tuntuu aina kun luistelen niin tulevan se.
Ei.. nyt tajusit joko tahallasi tai vahigossa väärin. Uimahallissa koin sen ja sit erikseen jäällä ulkona.Taidat luistella hieman väärässä paikassa?:doubtful:
:eek!: :doubtful: :thumbfh: :nope:Ja tuntuu aina kun luistelen niin tulevan se.
Mitä?:eek!: :doubtful: :thumbfh: :nope:
Ei mitään.
Ok.Ei mitään.
Pohjesuonenvetoon saa yleensä helpotusta jonkinsortin jumppaliikkeellä, mutten ole vielä keksinyt mikä auttaa jalkapohjan suonenvetoon. Onneksi ei yleensä ole ihan yhtä kivulias.Harvoin tulee itselleni suonenvetoja ja yleensä ne saa loppumaan heti alkuunsa nilkkaa taivuttamalla. Silloin jos nukkuu suonenvedon alkaessa, se ehtii kehittyä sellaiseksi, ettei sitä helpolla saa loppumaan. Suonenvetokohta saattaa olla kipeä vielä seuraavana iltanakin. Pystyn aiheuttamaan itselleni jalkapohjaan suonenvedon laittamalla kaksi vierekkäistä varvasta päällekkäin. Jos joskus hurahdan uskoon, rankaisen itseäni synneistä em. tavalla.
Ei mitään.
Nyt ollaan ytimessä.
Kyllä mulla auttaa jalkapohjan suonenvetoonkin tuo jalkaterän taivuttaminen ylöspäin ja kipukohtaa voi vielä sormella voimakkaasti hieroa, muttei ne tosiaan ole niin pahoja kuin suonenveto pohkeessa.Pohjesuonenvetoon saa yleensä helpotusta jonkinsortin jumppaliikkeellä, mutten ole vielä keksinyt mikä auttaa jalkapohjan suonenvetoon. Onneksi ei yleensä ole ihan yhtä kivulias.
Toinen puolisko kärsii satunnaisesti leuanalusen suonenvedosta. Ei ilmeisesti ole miellyttävää sekään.
Ok?Nyt ollaan ytimessä.