Oletko koskaan kärsinyt suonenvedosta?

Oletko koskaan kärsinyt suonenvedosta?

• Olen

Äänet: 72 90,0%
  • En ole

Äänet: 8 10,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    80

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Hyvin harvoin, mutta joskus saattaa tällainenkin tilanne yllättäen tulla eteen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kyllä olen saanut kokea sen ''riemun''. Uimahallissa tuos syksyllä olin niin siel alko vetään ja sattu niin peskalattisesti että oksat pois. Ja tuntuu aina kun luistelen niin tulevan se.
Taidat luistella hieman väärässä paikassa?:doubtful:

jjv

Arschloch
Harvoin tulee itselleni suonenvetoja ja yleensä ne saa loppumaan heti alkuunsa nilkkaa taivuttamalla. Silloin jos nukkuu suonenvedon alkaessa, se ehtii kehittyä sellaiseksi, ettei sitä helpolla saa loppumaan. Suonenvetokohta saattaa olla kipeä vielä seuraavana iltanakin. Pystyn aiheuttamaan itselleni jalkapohjaan suonenvedon laittamalla kaksi vierekkäistä varvasta päällekkäin. Jos joskus hurahdan uskoon, rankaisen itseäni synneistä em. tavalla.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Harvoin tulee itselleni suonenvetoja ja yleensä ne saa loppumaan heti alkuunsa nilkkaa taivuttamalla. Silloin jos nukkuu suonenvedon alkaessa, se ehtii kehittyä sellaiseksi, ettei sitä helpolla saa loppumaan. Suonenvetokohta saattaa olla kipeä vielä seuraavana iltanakin. Pystyn aiheuttamaan itselleni jalkapohjaan suonenvedon laittamalla kaksi vierekkäistä varvasta päällekkäin. Jos joskus hurahdan uskoon, rankaisen itseäni synneistä em. tavalla.
Pohjesuonenvetoon saa yleensä helpotusta jonkinsortin jumppaliikkeellä, mutten ole vielä keksinyt mikä auttaa jalkapohjan suonenvetoon. Onneksi ei yleensä ole ihan yhtä kivulias.

Toinen puolisko kärsii satunnaisesti leuanalusen suonenvedosta. Ei ilmeisesti ole miellyttävää sekään.

jjv

Arschloch
Pohjesuonenvetoon saa yleensä helpotusta jonkinsortin jumppaliikkeellä, mutten ole vielä keksinyt mikä auttaa jalkapohjan suonenvetoon. Onneksi ei yleensä ole ihan yhtä kivulias.

Toinen puolisko kärsii satunnaisesti leuanalusen suonenvedosta. Ei ilmeisesti ole miellyttävää sekään.
Kyllä mulla auttaa jalkapohjan suonenvetoonkin tuo jalkaterän taivuttaminen ylöspäin ja kipukohtaa voi vielä sormella voimakkaasti hieroa, muttei ne tosiaan ole niin pahoja kuin suonenveto pohkeessa.

Enpä ole aiemmin kuullut suonenvedoista muuta kuin jaloissa (no tässä toikissa näköjään aiemminkin mainittu tuo leuanalusen suonenveto) ja varmaan vaikea keksiä helpotusta tuollaiseen.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Muutaman kerran. Viimetalvena Pirkan hiihdon maalisuoralla ja kesällä pitemmän fillarilenkin jälkeen kun kävin uimassa. Molemmilla kerroilla jalkapöydästä.