Oletko näyttänyt kassisi kaupan kassalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja azly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

azly

Well-known member
Kyselläänpäs tätä ihmeellistä asiaa, jota kyltit kehottavat tekemään.

Repun olen nuorempana kerran avannut, mutta kasseja en ole tohtinut esitellä.

Vilautettu kassi on rehellisyyspassi!

En ole näyttänyt. :o

Niin pitkälle en oo kehannu mennä.Muutaman kerran kun nuori kassaneiti on kysellyt "Onko sulla 40 senttiä?" on tehnyt mieli kyllä vastata etten nyt mikään John Holmes ole.

Muutaman kerran kun nuori kassaneiti on kysellyt "Onko sulla 40 senttiä?" on tehnyt mieli kyllä vastata etten nyt mikään John Holmes ole.

Mua hämää, kun nätit nuoret kassaneidot kysyy, että onko viittä senttiä. Nolottaa, kun ei oo edes sitä. :frown:

Mua hävettää, kun nätit nuoret kassaneidit kysyy, että onko boonuskorttia ja mun selkäydin heittää samantien, että ei oo, että viime aikoina tullut pelattua anuskorttia. Tai, että onko s-etukorttia, niin tulee heti, että ei koska suosin ääs-takaporttia. Tai, että onko sulla plussakorttia, niin suorilta vetää huulet, että ei, mutta nussalorttia olis.

Mua hävettää, kun nätit nuoret kassaneidit kysyy, että onko boonuskorttia ja mun selkäydin heittää samantien, että ei oo, että viime aikoina tullut pelattua anuskorttia. Tai, että onko s-etukorttia, niin tulee heti, että ei koska suosin ääs-takaporttia. Tai, että onko sulla plussakorttia, niin suorilta vetää huulet, että ei, mutta nussalorttia olis.

Aha.

Ei oo tullut näytettyä...

15 senttistä kysyivät kerran ja annoin:ahem:

Viimeksi muokattu:
No tuskinpa kukaan on kasseja kassalla näytellyt edes kauniille neidolle.

En muista onko koskaan pyydetty kasseja näyttämään - kaupan kassalla.