Oletko onnellinen?

Oletko onnellinen?

• Olen onnellinen

Äänet: 39 65,0%
  • En ole onnellinen

Äänet: 21 35,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    60

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin rakastamani naisen kanssa ja kaikki sujui kirkossa ja juhlapaikalla hyvin. Olen tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen :)

Juhlat oli aivan mahtavat ja loppuilta vietettiin morsiamen kanssa hotelli Tammerissa hääyön merkeissä.

Olen saanut vaimokseni parhaan mahdollisen kumppanin.
46 vuotta meni että tämä tapahtui, mutta teimme diilin että olemme yhdessä myös tämän elämän jälkeen eli tämä ei lopu ihan tähän ;)
Tulipa ihan liikuttunut olo, kun luin onnellisuudestasi! Onnea jatkoonkin! :thumbup:

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Paljon onnea forumin johtavalle kartmiehelle. :thumbup:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Olen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin rakastamani naisen kanssa ja kaikki sujui kirkossa ja juhlapaikalla hyvin. Olen tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen :)

Juhlat oli aivan mahtavat ja loppuilta vietettiin morsiamen kanssa hotelli Tammerissa hääyön merkeissä.

Olen saanut vaimokseni parhaan mahdollisen kumppanin.
46 vuotta meni että tämä tapahtui, mutta teimme diilin että olemme yhdessä myös tämän elämän jälkeen eli tämä ei lopu ihan tähän ;)
Onnittelut, ja hienosti sanottu. Toivottavasti naimisiinmeno hidastaa kilparadalla :)

Örfil

Guest
Kiitos kaikille! Ollaan oltu onnesta ymmyrkäisenä kummatkin koko vkonloppu. Voi kun tämän onnen voisi jakaa! Nyt täältä morot pariksi viikoksi! Seuraava rapo jostain kartradalta Portugalista...

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Juu, ja itsehän olen sangen tyytyväinen elämääni. Ei valittamista.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Onnittelut Jusbanile ja Racer X:lle. :)

Vesku

Maatalousneuvos
Täältäkin Onnittelut Jusbanile ja Racer X:lle!!!:thumbup:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Hurjaisasti onnea Jusbanille ja Racerille! :thumbup:

Itsekin ruksasin itseni onnellisten sarakkeeseen. Kyllähän elämään kuuluu aina tietty määrä harmeja, mutta niistäkin huolimatta olen juuri tällä hetkellä niin onnellinen että melkein pelottaa.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Onnittelut Racer X:lle ja puolisolle. ...tai no mitäpä teitä onnittelemaan, kun kuuluu onnea olevan omastakin takaa jo äärettömästi!