Tulipa ihan liikuttunut olo, kun luin onnellisuudestasi! Onnea jatkoonkin! :thumbup:Olen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin rakastamani naisen kanssa ja kaikki sujui kirkossa ja juhlapaikalla hyvin. Olen tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen
Juhlat oli aivan mahtavat ja loppuilta vietettiin morsiamen kanssa hotelli Tammerissa hääyön merkeissä.
Olen saanut vaimokseni parhaan mahdollisen kumppanin.
46 vuotta meni että tämä tapahtui, mutta teimme diilin että olemme yhdessä myös tämän elämän jälkeen eli tämä ei lopu ihan tähän![]()
Onnittelut, ja hienosti sanottu. Toivottavasti naimisiinmeno hidastaa kilparadallaOlen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin rakastamani naisen kanssa ja kaikki sujui kirkossa ja juhlapaikalla hyvin. Olen tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen
Juhlat oli aivan mahtavat ja loppuilta vietettiin morsiamen kanssa hotelli Tammerissa hääyön merkeissä.
Olen saanut vaimokseni parhaan mahdollisen kumppanin.
46 vuotta meni että tämä tapahtui, mutta teimme diilin että olemme yhdessä myös tämän elämän jälkeen eli tämä ei lopu ihan tähän![]()
:thumbup:Onnittelut täältäkin.Olen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin....