Koska toimitat veikkauksen tulokset?Oonea Jussille toimitettu kasapäin osoitteeseen Poste Restante F1-Forum. Toivottavasti siellä on edelleenlähetys oikeaan osoitteeseen.
Saa nähdä. En oo ehtinyt töiltäni kattella tilannetta vielä.. Taulukko on toisella koneella, nyt vaan duunikoneella duunailen duuneja (ja vähän surffaan aina, kun joutuu odottelemaan, että kone tekis jotain valmiiksi).Koska toimitat veikkauksen tulokset?
Hieno juttu, onnea niin maan pärkkeleesti!:thumbup:Olen äärimmäisen onnellinen: menin eilen naimisiin rakastamani naisen kanssa ja kaikki sujui kirkossa ja juhlapaikalla hyvin. Olen tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen
Juhlat oli aivan mahtavat ja loppuilta vietettiin morsiamen kanssa hotelli Tammerissa hääyön merkeissä.
Olen saanut vaimokseni parhaan mahdollisen kumppanin.
46 vuotta meni että tämä tapahtui, mutta teimme diilin että olemme yhdessä myös tämän elämän jälkeen eli tämä ei lopu ihan tähän![]()
Voimia ja vauvantuoksua! Pikkuihmiset ovat parhautta.Onnellinen. Pikku-Jusban syntyi viime yönä. Ihmeellistä kerrassaan! Tyttö kuitenkin.
Aivan hyvää onnea!Onnellinen. Pikku-Jusban syntyi viime yönä. Ihmeellistä kerrassaan! Tyttö kuitenkin.
Sama :thumbup:Ensimmäinen yö kolmistaan kotona.
Edelleen onnellinen...
Ensimmäinen yö kolmistaan kotona.
Edelleen onnellinen...
Tässä kohtaa saattais joku laskee ynnälaskua ja onnitella vähän lisää. Me forumilla emme mene moiseen halpaan hjuumoriin lain.Sama :thumbup:
Tässä kohtaa saattais joku laskee ynnälaskua ja onnitella vähän lisää. Me forumilla emme mene moiseen halpaan hjuumoriin lain.
Niinpä, kun toiseen perheeseen syntyi poika, toiseen tyttö. :wink:Tässä kohtaa saattais joku laskee ynnälaskua ja onnitella vähän lisää. Me forumilla emme mene moiseen halpaan hjuumoriin lain.