Oletko saanut banaania?

Örfil

Guest
Voipi olla että on lähellä joskus käynyt :thumbdown

Kerrankons sitä mopo karkaa itse kunkin hanskasta.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4854
Sijainti
Vantaa
Mä olen keväällä saanut täältä parin viikon banskut, kun kirjoitin sellaisen sanan, jolla afrikkalaisia on kutsuttu iät ja ajat. Ei uskalla kirjoittaa sitä sanaa enää. Tosin mä kirjoitin silloin siihen eteen sanan "puoli", mut ei auttanut. Banskut napsahti ratzismista.
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Kun ei sitä täältä saa niin kävinpä marketista ostamassa. Samalla ostin mansikoita, kakunpohjat ja kuohukermaa. Illaksi teen mansikka/banaanikakun.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tässä taannoin sain banaanin eräässä mielenosoituksessa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eräs käyttämäni sivunikki sai ikuisen bannin, mutta ilmeisesti moderaattoriryhmässä tiedettiin bannin perusteiden olevan jokseenkin kyseenalaiset tai olen muuten vain heidän suojeluksessaan, kirjoitusoikeuksien menetys koski poikkeuksellisesti vain nimimerkkiä eikä henkilöä sen takana.
Montako niitä yhteensä on?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olen moderaattoreiden suojeluksessa, joten ei mulle banaanit iske. Hieman epävarma tieto! :frank:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Oonhan mä kaupasta joskus banskuja ostanut. Itse en kyllä liiemmin banaaneja syö.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Onkohan tossa ylemmässä kuvassa pimppa, kun ei meinaa millään tua kuva aueta :nope:
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Mä olen keväällä saanut täältä parin viikon banskut, kun kirjoitin sellaisen sanan, jolla afrikkalaisia on kutsuttu iät ja ajat. Ei uskalla kirjoittaa sitä sanaa enää. Tosin mä kirjoitin silloin siihen eteen sanan "puoli", mut ei auttanut. Banskut napsahti ratzismista.
Minä sain kuukauden kun jätin tuon "puoli" pois. :D
 
Ylös