Oletko saanut banaania?

Paul

Testikuljettaja
Liittynyt
19.1.2009
Viestit
146
Sijainti
Helsinki
Antaakohan joku mulle banaanin kun kysyn, notta mikä halavattu on qqqqq ja millä se laitettiin pyörimään?

Veikkaan, että kyse ei ole naruhyrrästä.
googleen laitat qqqqq ja "kokeilen onneani" muistaakseni noin, en ole varma...


E: ja nyt muistankin sen varoituksen aiheen, eli kysyin täältä mistä saa piraattiversion Geoff Crammondin GP4:stä. Ei ollut silloin vielä foorumin säännöt hallussa:D (onko vieläkään)
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
googleen laitat qqqqq ja "kokeilen onneani" muistaakseni noin, en ole varma...
Joo noinhan se meni. Mutta ei kannata silti kokeilla.

Siinä tehdään kikkelillä aika erikoisia jutskia! Ihihihii :yuck::yuck:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
You have received a warning at Keskusteluforum
Dear Nipsuhuuli,

You have received a warning at Keskusteluforum.

Reason:
-------
Inappropriate Language

Kokeilenpa ensin hyvällä, tarvittaessa pahalla. Vaikka Alonsosta ei pitäisi, niin ei tarvitse tuohon malliin haukkua.
-------

Original Post:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=1115910

Warnings serve as a reminder to you of the forum's rules, which you are expected to understand and follow.

All the best,
Keskusteluforum
__________________
Kerran olen saanut varoituksen, ja syy selviääkin ylläolevasta viestistä. Jäähyä en ole kuitenkaan tähän mennessä saanut, mutta ehkä sekin päivä koittaa vielä. :eek:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kerran.. se oli se formulaguru-palsta. Kännissä sinne rekkasin ja muistaakseni Staumacheria kutsuin vähemmän mairittelevasti. Banaania pätkähti noileesti.
Tosin se tais olla joku tehotyhjennys noin muutenkin, kun vapaalta kävi muutama muukin apina töhöilemässä :eek:

Forumilta en ole vielä saanut. Pitäiskö sekin puoli hoitaa kuntoon ennen kuin 10v tulee täyteen.. :doubtful:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
No banjo. Eikä edes varoituksia. Osaan näet olla. Ja modet tietää, että jos mulle alkaa tuuppaan varoituksia, niin mä losautan varoituksen takas, että jos ei se varoitusten anto lopu, niin alan antaa varoituksia siitä, että saatan kohta antaa viimesen varotuksen. JUMALAUTA!
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
No banjo. Eikä edes varoituksia. Osaan näet olla. Ja modet tietää, että jos mulle alkaa tuuppaan varoituksia, niin mä losautan varoituksen takas, että jos ei se varoitusten anto lopu, niin alan antaa varoituksia siitä, että saatan kohta antaa viimesen varotuksen. JUMALAUTA!
Kova jätkä. Pelaa jollain kortilla niin kauan kunnes modet katsoo.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Ei ole koskaan tullut bannia mistään.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Tänään melkein ostin banaania, mutta pystyin vastustamaan kiusausta.
 

Makkonen

Guest
Mä sain banaania juoksukilpailussa viiden kilometrin välein.
Välillä toki myös muutakin enerkiaa.
 
Ylös