Oletko saanut banaania?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Miten nii viela?? :confused: Moon naimisissa!
No niin oli se yks kuuluisa Joosefkin, mutta niin vaan oli silti kuulemma vaimonsa neitsyt. En nyt edes viitti ottaa kantaa herran hyväuskoisuuteen kun kävi selväksi, että tämä kyseinen neitsyt oli raskaana :nope:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Eipä ole banaaneja tipahdellut, pitää kato osata ilmaista negatiivisetkin mielipiteensä sivistyneesti. :ahem:
 

Laatikkokauha

Well-known member
Liittynyt
7.8.2008
Viestit
1187
Hmm, foorumeilta olen tainnut saada banneja vain yhdestä paikasta, TBK:sta. 13-vuotiaana kun ei tullut ymmärrettyä mitään, nostelin vanhoja videotopiceja ja kirjoittelin niihin "thanks" vaikka koko video oli offlinessa :/ Se on häpeällinen tahra arvokkaassa kilvessäni. Jonnewebissä olen sen sijaan jakanut satoja ja taas satoja banaaneja >: ). Irc-kanavat toki ovat asia erikseen, mutta niistäkään en ole saanut banaania syystä, vaan yleensä joku on vittuuntunut ja kohdistanut vihansa minuun
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hmm, foorumeilta olen tainnut saada banneja vain yhdestä paikasta, TBK:sta. 13-vuotiaana kun ei tullut ymmärrettyä mitään, nostelin vanhoja videotopiceja ja kirjoittelin niihin "thanks" vaikka koko video oli offlinessa :/ Se on häpeällinen tahra arvokkaassa kilvessäni. Jonnewebissä olen sen sijaan jakanut satoja ja taas satoja banaaneja >: ). Irc-kanavat toki ovat asia erikseen, mutta niistäkään en ole saanut banaania syystä, vaan yleensä joku on vittuuntunut ja kohdistanut vihansa minuun
Tässä kohden on tällä forumilla tapana esittää perustavaa laatua oleva kysymys:
miten sulla noin niinku muuten menee?
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Kehotin kisaseuranta-toikissa banaanin survomista erään lässyttäjän rektumiin. Kielenkäytöstä kai se banni sitten tuli. :alppu:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Kun oikein tarkkaan ryhtyy muistelemaan, taisin saada joskus yläasteella lyhyen bannin koulun verkkoon. Sätin puolella hassuteltiin kavereiden kanssa sellaisella tavalla, jonka jälkeenpäin kuulimme olevan kiellettyä. Eipä sillä, että se kovin fiksua toimintaa olisi muutenkaan ollut :tongue:
 

Paul

Testikuljettaja
Liittynyt
19.1.2009
Viestit
146
Sijainti
Helsinki
Koulun koneelle tuli parin viikon bännit keväällä ku pistetiin kaverin kaa qqqqq pyörii:D:D Sijaisopettajan ilme oli näkemisen arvoinen.:eek:

Edit: Nii ja täältä sain varoituksen helmikuussa kun kysyin jotain väärää..
 
Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Koulun koneelle tuli parin viikon bännit keväällä ku pistetiin kaverin kaa qqqqq pyörii:D:D Sijaisopettajan ilme oli näkemisen arvoinen.:eek:

Edit: Nii ja täältä sain varoituksen helmikuussa kun kysyin jotain väärää..
Antaakohan joku mulle banaanin kun kysyn, notta mikä halavattu on qqqqq ja millä se laitettiin pyörimään?

Veikkaan, että kyse ei ole naruhyrrästä.
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Antaakohan joku mulle banaanin kun kysyn, notta mikä halavattu on qqqqq ja millä se laitettiin pyörimään?

Veikkaan, että kyse ei ole naruhyrrästä.
QQQQQ on aika shokeeraavaa matskua. Googlesta tuli jollain konstilla mitä en nyt muista. Onneksi. En kehota kokeilemaan silti sitä lain.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Olen saanut eräällä toisella sivulla useammatkin bannit, milloin mistäkin. Tällä sivustolla ei ole banneja tullut, eikä luultavasti tulekaan.
 
Ylös