Oletko tyytyväinen vaalitulokseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko tytyväinen vaalitulokseen

• Äänestäjiä yhteensä
    65
En myöskään aiemmin ole ollut tietoinen, että äänestämättäjättäneiden keskuudessa tehtäisiin systemaattista älykkyysmittausta.

En toki minäkään. Enkä myöskään ole kuullut, että junan alle hypänneille olisi tehty mielialakartoitusta jälkeen päin :rolleyes:

En toki minäkään. Enkä myöskään ole kuullut, että junan alle hypänneille olisi tehty mielialakartoitusta jälkeen päin :rolleyes:

Junan alle hypänneitä on suhteellisen vähän. Itsemurhan tehneiden omaisia ja tuttava kyllä haastatellaan, kun pyritään selvitätmään syitä tekoon.

Olen kyllä lukenut äänestyskäyttäymiseen liittyviä tutkimuksia, joissa otetaan huomioon useitakin taustamuuttujia. Esimerkiksi ammatti, koulutus, sosioekonominen asema, perhetaustat, asuinalue jne. Yhdessäkään en ole nähnyt älykkyyttä muuttujana.

Yhdessäkään en ole nähnyt älykkyyttä muuttujana.

Mutta kyllä tämä äänestystulos oli vaan ihan tyhmä. Perutaan koko vaalit :ahem:

Vihreä, IT-työläinen = viisas
Persu, duunari = tyhmä

...näinhän tämä menee tiettyjen tahojen toimesta arvioituna :thumbup:

Aika tasasesti menee, jollain tavalla olen tyytyväinen ja jollain sitten en.

Junan alle hypänneitä on suhteellisen vähän. Itsemurhan tehneiden omaisia ja tuttava kyllä haastatellaan, kun pyritään selvitätmään syitä tekoon.

Olen kyllä lukenut äänestyskäyttäymiseen liittyviä tutkimuksia, joissa otetaan huomioon useitakin taustamuuttujia. Esimerkiksi ammatti, koulutus, sosioekonominen asema, perhetaustat, asuinalue jne. Yhdessäkään en ole nähnyt älykkyyttä muuttujana.

Älykkyys ja tyhmyys eivät ole vastakohtia tässä asiassa. Älykäskin henkilö voi olla mielestäni tyhmä, jos jättää esimerkiksi äänestämättä.

Mielestäni Perussuomalaisten kannattajat ovat olleet varsin hillittyjä eivätkä ole haukkuneet muita. Ja eihän heillä ole siihen mitään syytä. +15% on hyvä syy iloita. Sen sijaan muilla (Kokoomus, SDP, Keskusta, Vihreät..) on ihan ymmärrettävästi kova harmitus päällä ja siksi he lokaavat PeSuja. Mutta asiattomuuksiin ei kannattaisi mennä.

En ole tyytyväinen, mutta hyväksyn toki. Kansamme tyhmimmät 19% saavat mitä haluavat. Neljän vuoden päästä palataan sitten normaaliin aikaan. :thumbup:
No sentään tuo lukema on pienempi kuin neljä vuotta sitten ;)

Mielestäni Perussuomalaisten kannattajat ovat olleet varsin hillittyjä eivätkä ole haukkuneet muita. Ja eihän heillä ole siihen mitään syytä. +15% on hyvä syy iloita. Sen sijaan muilla (Kokoomus, SDP, Keskusta, Vihreät..) on ihan ymmärrettävästi kova harmitus päällä ja siksi he lokaavat PeSuja. Mutta asiattomuuksiin ei kannattaisi mennä.
No on munkin käsketty menemään kiillottamaan Jyrki-Boyn patsasta, vaikka mulla ei sellaista ole...ja jos olis, se kiiltäisi kun hinkkaisin sitä alvariinsa.

Mutta mitäpä tosta. Kokkareita, kakkareita ja demiksiä on tässä vuosien varrella haukuttu ihan olan takaa. Ihan tuttua puuhaa, joten eiköhän perseidenkin kannattaisi tottua siihen.

Sitä paitsi olen määgin sanonut paljon positiivista Persuksista...tai ainakin positiivisempaa mitä maailmalla on puhuttu/kirjoitettu.

Nomi vois vaihtaa avatariksi Kataisen, ihan vaan häiriön aiheuttamiseksi.

Nomi vois vaihtaa avatariksi Kataisen, ihan vaan häiriön aiheuttamiseksi.

Tuosta:
5476057-big.jpg