Oliko CCMK:n banni oikeutettu?

Oliko CCMK:n banni oikeutettu?


  • Äänestäjiä yhteensä
    38

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ei nyt liity siihen banniin mitenkään tää kirjoitustaito tai sen puute, vaan nimenomaan offtopiciksi meneminen jatkuvasti oli syynä.

Rupesi kuitenkin ihan kiinnostamaan kovin että onko ne niin kirjoitusvirheetöntä settiä mitä tarina kertoo ja eka viestinsä jonka löysin alkoi seuraavasti:

Vuoden 1990 kauden viimeiset Estorilissa lokakuussa osoittivat myös Goodyearin eri kirjainseosten erot varsin selkeästi. Toki jonkin verran eroja oli myös eri polttoaineseosten eroilla.
Mun puolesta ihan sama jos kirjoittaa tuommosta plörinää menemään oikeissa toikeissa varsinkin jos se jollekkin jotain iloa tuottaa. Mutta asiapuolen toikkeja nyt on pyritty pitämään edes jossain määrin lukukelpoisina ja siihen LIIALLINEN offtopic ei ole edesauttava tekijä. CCMK:lla on kyllä aikaisempia varoituksia ja päivän banni sekä asiasta on huomautettu. Report posteja ja privaakin pukkaa säännöllisen epäsäännöllisesti näistä.

Bannin pistin minä henkilökohtaisesti ja pyysin moderaattorikollegoita muuttamaan sen pituutta suuntaan tai toiseen jos näkevät sille tarvetta. Eivät näemmä nähneet.

En pysty ihan ymmärtämään miksi joku näkee tämän bannin epäoikeudenmukaisena. Oli F1-puolen nykytilasta mitä mieltä tahansa niin olisi se nykyistäkin lukukelvottomampi jos jokainen kirjottaisi sinne vääriin toikkeihin pitkiä sepustuksia mistä tahansa aiheesta huvittaa ilman mitään kontaktia muihin keskustelijoihin.

Kiitos ja anteeksi kaikille mussukoille.
 
Viimeksi muokattu:

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Kyllä Pyrde ihan oikein teki.

Joskus olen lukenut CCCP:n selostuksia vähän alusta. Ei jaksa.

Noin ylipäänsä. Modet tekevät työtänsä vapaaehtoisesti, palkatta (tai no, vittuilupalkalla) ja antaumuksella. Jos joskus sattuisikin hutivihellys, niin ei tämä keskustelu nyt niiin vakavaa ole, että oikeuttaisi sivukaupalla jauhamaan tuosta hirveästä vääryydestä. Ja epäilemään laajalla rintamalla modejen älykkyyttä, kyvykkyyttä ja yksityiselämiensä tilannetta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
*epäilee laajalla rintamalla modejen älykkyyttä, kyvykkyyttä ja yksityiselämiensä tilannetta*
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
*kyseenalaistaa moderaattorien älykkyyden*

Ja kun kerran on vauhtiin päästy, vois samalla vaikka kyseenalaistaa Albertin halun röhnöttää omissa ulosteissaan tai Nomin kokoomuslaisuuden.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Se mikä tässä tavallaan meni väärin (jos sen niin haluaa nähdä) on se, että käytössä olevan kumuloitumisperiaatteen mukaan päivän jäähyä ei pitäisi seurata viikkoa, vaan 3 päivää (paitsi jos virhe on vakava). Olisi CCMK sen 3 päivääkin tuossa välissä kyllä ansainnut saada ja enemmänkin. Jos modet olisivat hoitaneet duuninsa ajoissa ja kunnolla, CCMK olisi kumuloittanut jäähynsä vähintään kuukauteen. Luultavasti pitempään.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Eikö tämä ole jo kohtuuton pyyntö. Olenko minä muka koskaan vaikuttanut siltä että voisin käyttää älyä?
Sorry. Ei ollut tarkoitus olla kohtuuton. :thumbfh:
Ei nyt liity siihen banniin mitenkään tää kirjoitustaito tai sen puute, vaan nimenomaan offtopiciksi meneminen jatkuvasti oli syynä.

Rupesi kuitenkin ihan kiinnostamaan kovin että onko ne niin kirjoitusvirheetöntä settiä mitä tarina kertoo ja eka viestinsä jonka löysin alkoi seuraavasti:



Mun puolesta ihan sama jos kirjoittaa tuommosta plörinää menemään oikeissa toikeissa varsinkin jos se jollekkin jotain iloa tuottaa. Mutta asiapuolen toikkeja nyt on pyritty pitämään edes jossain määrin lukukelpoisina ja siihen LIIALLINEN offtopic ei ole edesauttava tekijä. CCMK:lla on kyllä aikaisempia varoituksia ja päivän banni sekä asiasta on huomautettu. Report posteja ja privaakin pukkaa säännöllisen epäsäännöllisesti näistä.

Bannin pistin minä henkilökohtaisesti ja pyysin moderaattorikollegoita muuttamaan sen pituutta suuntaan tai toiseen jos näkevät sille tarvetta. Eivät näemmä nähneet.

En pysty ihan ymmärtämään miksi joku näkee tämän bannin epäoikeudenmukaisena. Oli F1-puolen nykytilasta mitä mieltä tahansa niin olisi se nykyistäkin lukukelvottomampi jos jokainen kirjottaisi sinne vääriin toikkeihin pitkiä sepustuksia mistä tahansa aiheesta huvittaa ilman mitään kontaktia muihin keskustelijoihin.

Kiitos ja anteeksi kaikille mussukoille.
Yksi asia minkä modet nostivat esille oli se, ettei CCCP totellut käskyä editoida. Ja itse kuvittelin em. sepustukseni todistaneen sen.....
 
Ylös