Eikö tämä ole jo kohtuuton pyyntö. Olenko minä muka koskaan vaikuttanut siltä että voisin käyttää älyä?Pikkaisen älyäkin voisit käyttää.![]()
Eikö tämä ole jo kohtuuton pyyntö. Olenko minä muka koskaan vaikuttanut siltä että voisin käyttää älyä?Pikkaisen älyäkin voisit käyttää.![]()
Mun puolesta ihan sama jos kirjoittaa tuommosta plörinää menemään oikeissa toikeissa varsinkin jos se jollekkin jotain iloa tuottaa. Mutta asiapuolen toikkeja nyt on pyritty pitämään edes jossain määrin lukukelpoisina ja siihen LIIALLINEN offtopic ei ole edesauttava tekijä. CCMK:lla on kyllä aikaisempia varoituksia ja päivän banni sekä asiasta on huomautettu. Report posteja ja privaakin pukkaa säännöllisen epäsäännöllisesti näistä.Vuoden 1990 kauden viimeiset Estorilissa lokakuussa osoittivat myös Goodyearin eri kirjainseosten erot varsin selkeästi. Toki jonkin verran eroja oli myös eri polttoaineseosten eroilla.
Muttet kuitenkaan laajalla rintamalla?*Epäilee omaa älykkyyttä, kyvykkyyttä ja yksityiselämänssä tilannetta*
No se pääs unohtumaan. :frown:Muttet kuitenkaan laajalla rintamalla?
Mode :thumbdown:nope:No se pääs unohtumaan. :frown:
Ei vaan *On oman yksityiselämänsä laaja rintama**On oman elämänsä laaja rintama*
Sorry. Ei ollut tarkoitus olla kohtuuton. :thumbfh:Eikö tämä ole jo kohtuuton pyyntö. Olenko minä muka koskaan vaikuttanut siltä että voisin käyttää älyä?
Yksi asia minkä modet nostivat esille oli se, ettei CCCP totellut käskyä editoida. Ja itse kuvittelin em. sepustukseni todistaneen sen.....Ei nyt liity siihen banniin mitenkään tää kirjoitustaito tai sen puute, vaan nimenomaan offtopiciksi meneminen jatkuvasti oli syynä.
Rupesi kuitenkin ihan kiinnostamaan kovin että onko ne niin kirjoitusvirheetöntä settiä mitä tarina kertoo ja eka viestinsä jonka löysin alkoi seuraavasti:
Mun puolesta ihan sama jos kirjoittaa tuommosta plörinää menemään oikeissa toikeissa varsinkin jos se jollekkin jotain iloa tuottaa. Mutta asiapuolen toikkeja nyt on pyritty pitämään edes jossain määrin lukukelpoisina ja siihen LIIALLINEN offtopic ei ole edesauttava tekijä. CCMK:lla on kyllä aikaisempia varoituksia ja päivän banni sekä asiasta on huomautettu. Report posteja ja privaakin pukkaa säännöllisen epäsäännöllisesti näistä.
Bannin pistin minä henkilökohtaisesti ja pyysin moderaattorikollegoita muuttamaan sen pituutta suuntaan tai toiseen jos näkevät sille tarvetta. Eivät näemmä nähneet.
En pysty ihan ymmärtämään miksi joku näkee tämän bannin epäoikeudenmukaisena. Oli F1-puolen nykytilasta mitä mieltä tahansa niin olisi se nykyistäkin lukukelvottomampi jos jokainen kirjottaisi sinne vääriin toikkeihin pitkiä sepustuksia mistä tahansa aiheesta huvittaa ilman mitään kontaktia muihin keskustelijoihin.
Kiitos ja anteeksi kaikille mussukoille.
*Mätkii kaulimella laajalla rintamalla epäilevää tuomasta**epäilee laajalla rintamalla modejen älykkyyttä, kyvykkyyttä ja yksityiselämiensä tilannetta*