Albert Oil
Hippi ja juntti
USKOVAISET ON HOMOJA!
ITTE OOT IHAN SAPIENS!USKOVAISET ON HOMOJA!
Vois vähän miettiä mitä kirjoittaa, "sapiens" tarkoittaa viisasta.ITTE OOT IHAN SAPIENS!
*Häpee ihan homona*Vois vähän miettiä mitä kirjoittaa, "sapiens" tarkoittaa viisasta.
Ei mitään agnostikkoateisteja ole olemassakaan. On teistejä, ateisteja ja agnostikkoja. Tosin, minusta agnostikotkin ovat teistejä, he eivät vain tiedä mihin jumalaan uskoa."Ja".. aivan: "ja"
Agnostikkoateisti ei usko, muttei myöskään väitä tietävänsä.
Ei pidä paikkaansa. Gnostinen ateisti on määritellyt jumalasuhteensa, ns. lukinnut vastauksen. Agnostinen ateisti ei.Ei mitään agnostikkoateisteja ole olemassakaan. On teistejä, ateisteja ja agnostikkoja. Tosin, minusta agnostikotkin ovat teistejä, he eivät vain tiedä mihin jumalaan uskoa.
Tsuhna sanoi:Gnostinen teisti tietää jumalan olevan olemassa
Agnostinen teisti uskoo jumalan olevan olemassa
Agnostinen ateisti ei usko jumalan olevan olemassa
Gnostinen ateisti tietää ettei jumala ole olemassa
Uskoo ken tahtoo.Olkaa nyt jo jumalaare hiljaa. Alkaa päätä särkeä.
Ateisti on henkilö, jolla ei ole jumaluskoa. Ei sen selkeämmin voi määritellä suhdettaan. Agnostikko ei ole määritellyt vastaustaan, mutta agnostikko ei ole ateisti. Lähempänä teistiä oikeastaan, niin kuin jo sanoin.Ei pidä paikkaansa. Gnostinen ateisti on määritellyt jumalasuhteensa, ns. lukinnut vastauksen. Agnostinen ateisti ei.
Minulla on tieto siitä, että käsite "jumala" on ihmisten keksimä, eikä mikään universumin ominaisuus.Pitää kuitenkin muistaa, että näissä asioissa tietoa ei ole olemassa, vaan "tieto" on vain väärin otsikoitu varmaksi tulkittu uskomus.
Jaa, Ken vai. Miksei Barbilta kysytä?Uskoo ken tahtoo.
Sulla mitään tietoa ole. Itseasiassa, et taida tietää yhtään mitään mistään :frank:Ateisti on henkilö, jolla ei ole jumaluskoa. Ei sen selkeämmin voi määritellä suhdettaan. Agnostikko ei ole määritellyt vastaustaan, mutta agnostikko ei ole ateisti. Lähempänä teistiä oikeastaan, niin kuin jo sanoin.
Minulla on tieto siitä, että käsite "jumala" on ihmisten keksimä, eikä mikään universumin ominaisuus.
Olet siis gnostinen ateisti. :ahem:Minulla on tieto siitä, että käsite "jumala" on ihmisten keksimä, eikä mikään universumin ominaisuus.
Agnostikko ei ole yhtään sen lähempänä teistiä kuin ateistia, vaan on oikeastaan tuon pelikentän ulkopuolella. Eikä ateistin maailmankuva ole noin yksinkertainen kuin annat ymmärtää. Kuten teistejäkin on eri tasoisella uskolla varustettuna, niin samoin on ateistejakin. Jotkut sentään kuvittelevat asian tietävänsä kuin jotkut toiset vain uskovat, että jumalaa ei ole.Ateisti on henkilö, jolla ei ole jumaluskoa. Ei sen selkeämmin voi määritellä suhdettaan. Agnostikko ei ole määritellyt vastaustaan, mutta agnostikko ei ole ateisti. Lähempänä teistiä oikeastaan, niin kuin jo sanoin.
Ei ole, koska se ei ole mahdollista.Minulla on tieto siitä, että käsite "jumala" on ihmisten keksimä, eikä mikään universumin ominaisuus.
Tämähän me kaikki jo tiedettiinkin.Minulla on tieto siitä, että käsite "jumala" on ihmisten keksimä, eikä mikään universumin ominaisuus.
Mikäs se siellä vinkuu? Osaako pikku rakki myös purra, vai haukutko vain?Sulla mitään tietoa ole. Itseasiassa, et taida tietää yhtään mitään mistään :frank:
Tai vain ateisti.Olet siis gnostinen ateisti. :ahem:
Mikäs se siellä vinkuu? Osaako pikku rakki myös purra, vai haukutko vain?
Kyllä on, koska agnostikko pitää jumalan olemassaoloa mahdollisena.Agnostikko ei ole yhtään sen lähempänä teistiä kuin ateistia, vaan on oikeastaan tuon pelikentän ulkopuolella.
Sanan "ateisti" selitys on juuri tuo minkä olen maininnut. Jokaisella ihmisellä on tietenkin oma maailmankuvansa.Eikä ateistin maailmankuva ole noin yksinkertainen kuin annat ymmärtää.
Edelleenkään, sitä uskomista ei tarvita. Tähän voisi heitellä niitä perinteisiä esimerkkejä, kuten ateismi on uskomista siinä missä postimerkkien keräilemättömyys on harrastus, jos se selventäisi asiaa. Tarvitseeko sinun uskoa, että Nalle Puh ei ole todellinen?Kuten teistejäkin on eri tasoisella uskolla varustettuna, niin samoin on ateistejakin. Jotkut sentään kuvittelevat asian tietävänsä kuin jotkut toiset vain uskovat, että jumalaa ei ole.
Mut me ei tiedetty varmaksi. teutoori on ainut kun tietää faktaksi, koska hän niin sanoo :ahem::ahem:Tämähän me kaikki jo tiedettiinkin.
Kovasti sinä täällä minulle räkytät. Jos minun olemassaoloni sinua noin riepoo, niin pistä takaisin listalle. Mitä sinä turhaan verenpainettasi nostat viestejäni lukemalla. Ihme hiihtäjä, tosikkona vetelet herneitä kourakaupalla nenääsi vapaan keskustelun kirjoituksista. Aikuistu vähän.