Oluen hintatarkkailua.

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Formulanomi sanoi:
Sä olet joko liian nopea tai/ja janoinen. Hiljaa hyvä tulee, mutta mun kokemukset on Guinnessistä...;)
Noup, näiden oluidenhan on annettava rauhassa laskeutua. Sen jälkeenhän vaahdon määrä on käytännössä vakio. Oletko nomi käynyt Guinnessin tehdasmuseossa? Sieltä yläkerran baarista on kauniit näkymät Dublinin ylle :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Noup, näiden oluidenhan on annettava rauhassa laskeutua. Sen jälkeenhän vaahdon määrä on käytännössä vakio. Oletko nomi käynyt Guinnessin tehdasmuseossa? Sieltä yläkerran baarista on kauniit näkymät Dublinin ylle :thumbup:
Jaa-a. Enhoo käynyt irkuissa.

Olisinkohan sittenkin väärässä: http://www.csd.uwo.ca/faculty/barron/guinness_can.html

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Contains new floating widget to give Kilkenny an even smoother taste and creamier head. Widget may rattle in can.
--------------------------------------------------------------------------------

Tuossa ainakin lukee notta: creamier head:ahem:

Observer

Well-known member
S-Market:

Karjala 12-pack, 8.90€
Lapin Kulta 6-pack, 4.90€

jälkimmäistä tuli hommattua..:doubtful:

Observer

Well-known member
Maxi Makasiini Kuopio:

Olvi mäyris 7.95€

Koff mäyris 7.99€

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jr- sanoi:
Loimaalla k-supermarketissa koppa lapparia 12.90 :ahem: :ahem:
Pidän parempana tarjouksena koppaa Karhua hintaan 15.90 korin kanssa. Tuo lappari on ilmeisestikin pahvilaatikossa. Toki litrahinta on halvempi, mutta täytyyhän laadustakin jotain maksaa ;)

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Sam sanoi:
Pidän parempana tarjouksena koppaa Karhua hintaan 15.90 korin kanssa. Tuo lappari on ilmeisestikin pahvilaatikossa. Toki litrahinta on halvempi, mutta täytyyhän laadustakin jotain maksaa ;)
Juu pahvilootassa ovat, mitä tohon makuun tulee ni samalta ne maistuvat :thumbfh:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Korista saa kuitenkin palautettaessa pantin, että ei noiden hintaeroksi edes niin paljoa tule.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Loimaan ääsmarketissa koppa karhua 13, 90 ->

Oikeen muovikopassa :ahem:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Jr- sanoi:
Loimaan ääsmarketissa koppa karhua 13, 90 ->

Oikeen muovikopassa :ahem:
On vielä kalliimpi ku toi Karjalan mäyris S-marketissa. Niin siis, mä en niin hirveen tarkka oo noista merkeistä, vaikka ystäväpiiriini kuuluu kosolti ihmisiä, joilla on ehdoton mielipide, usein juuri Karhun hyväksi.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
K.Yrjola sanoi:
On vielä kalliimpi ku toi Karjalan mäyris S-marketissa. Niin siis, mä en niin hirveen tarkka oo noista merkeistä, vaikka ystäväpiiriini kuuluu kosolti ihmisiä, joilla on ehdoton mielipide, usein juuri Karhun hyväksi.
Juu ei merkillä ole väliks kuhan on vaan suomalasita laageria. Muovikorin takia lähinnä ton ostin, saa nääs pullot mukavasti takas koriin.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Jr- sanoi:
Juu ei merkillä ole väliks kuhan on vaan suomalasita laageria. Muovikorin takia lähinnä ton ostin, saa nääs pullot mukavasti takas koriin.
Oon pari kertaa tehny sen erheen että juuri edukkaan hinnan vuoksi olen korin ostanut ja autoa omistamattomana lähtenyt sitä kilometrin matkan kotiin kantamaan.
On muuten PEIJAKKAAN inhottava kantaa. Siinä asennossa missä kantaminen olisi miellyttävintä pullot kilisevät ja kolisevat niin, ettei sitä tohdi kovin kauan jatkaa.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
K.Yrjola sanoi:
Oon pari kertaa tehny sen erheen että juuri edukkaan hinnan vuoksi olen korin ostanut ja autoa omistamattomana lähtenyt sitä kilometrin matkan kotiin kantamaan.
On muuten PEIJAKKAAN inhottava kantaa. Siinä asennossa missä kantaminen olisi miellyttävintä pullot kilisevät ja kolisevat niin, ettei sitä tohdi kovin kauan jatkaa.
Kyllä. Tarvii melkein matkalla pysähtyä ja ottaa pullo tai kaks just ostetusta korista. Tälläkertaa kori kulki kivasti auton takalootassa.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
K.Yrjola sanoi:
Sama täällä, että eipä tuolla merkillä ole niin väliä. Minä olen sitä mieltä että se makuero noissa perusoluissa (karjala, karhu, olvi, lapin kulta yms) on lähinnä kuluttajan mielikuvissa.

Ja tosiaan tuo 6.40 karjala-mäyrikselle houkutteli minunkin eilen ostamaan yhden juhannuslemmikin :)