No ei todellakaan oleJacques sanoi:Minä olen sitä mieltä että se makuero noissa perusoluissa (karjala, karhu, olvi, lapin kulta yms) on lähinnä kuluttajan mielikuvissa.
No ei todellakaan oleJacques sanoi:Minä olen sitä mieltä että se makuero noissa perusoluissa (karjala, karhu, olvi, lapin kulta yms) on lähinnä kuluttajan mielikuvissa.
Ei se kyllä oikeesti ole, mutta mua se ei haittaa.Jacques sanoi:Sama täällä, että eipä tuolla merkillä ole niin väliä. Minä olen sitä mieltä että se makuero noissa perusoluissa (karjala, karhu, olvi, lapin kulta yms) on lähinnä kuluttajan mielikuvissa.
tolla sanalla "lähinnä" tarkoitan, että käytännössä noi erot on loppujen lopuksi kuitenkin aika minimaaliset. Sama kuin pepsi - coca cola erot. Hyvin minimaaliset mutta joidenkin mielestä suuret. Mielikuva siis kasvattaa sitä eroa.jaska sanoi:Jacques voisi joskus juoda olutta, eikä vain kiskoa sitä, jotta pääsisi halvalla humalaan, niin voisi maistaakin jotain.
Nii ja samalta suussa maistuu seuraavana aamuna.Jacques sanoi:tolla sanalla "lähinnä" tarkoitan, että käytännössä noi erot on loppujen lopuksi kuitenkin aika minimaaliset. Sama kuin pepsi - coca cola erot. Hyvin minimaaliset mutta joidenkin mielestä suuret. Mielikuva siis kasvattaa sitä eroa.
belated sanoi:Olvi 12-pack 5,95€ Tuurissa. :ahem:
Oliko Onni matkassa?Sammypiru sanoi:Aika hyvä tuuri.
no nyt on ääsmarketissa 13,90 sama setti. maku silti yhtä paskaa et en viittiny ostaa :_)Sam sanoi:Pidän parempana tarjouksena koppaa Karhua hintaan 15.90 korin kanssa. Tuo lappari on ilmeisestikin pahvilaatikossa. Toki litrahinta on halvempi, mutta täytyyhän laadustakin jotain maksaa
Keskioluen hurjin alemyynti on jo ohi
Hurjimmat oluttarjousten päivät näyttävät jääneen taakse.
Edullisimmillaan on kahdentoista keskiolutpullon mäyräkoirapakkauksen saanut alle kuudella eurolla.
Siihen hintaan myytiin olutta viime juhannuksen alla, mutta keskiviikkona hinta oli Helsingissä jo 8,50 euroa. Hintaa oli korotettu joulun alla voimassa olleesta 7,90 euron tarjouksesta.
Panimoilla on painetta nostaa hintoja. Järkevä mäyräkoirapakkauksen hinta on noin kymmenen euroa, sanoo Panimo- ja virvoitusjuomateollisuusliiton viestintäpäällikkö Katri Tuulensuu.
Niin korkeaksi pakkauksen hinta tuskin nousee lähiaikoina, koska halvat olutpakkaukset ovat edelleen kauppojen suosittuja sisäänvetotuotteita. Se nähtiin keskiviikkona Kuopiossa, missä 12 pulloa olutta sai 6,50 eurolla.
OHHOH!! Onpas se noussu ihan saatanasti!! Hinnankorotus on jos vertaa halvimpiin paikkoihin vuodesta 2000 10-kertainen, normaalihintaisiin n. nelinkertainen.312T4 sanoi:0,33 San Miguel Puerto Ricossa Gran Canarialla 0,65 tölkki :ahem:
Tosin halpaahan se on silti vieläkin kaupassa jos vertaa esim. vuoden 2000 ravintolahintoihin. Silloin Kanarialla mm. Green Applessa makso kaljalasillinen (1/3 l) euroina 4 euroa. (600 pesetaa/24 markkaa) Tämän päivän raflahinnasta en tiedä. Samaan aikaan Turussa keskarikuppilassa tyypillinen hinta oli 10 mk tai alle. Kalleimmissa paikoissa tosin jopa 12mk, mutta silti se oli edullista Kanarialle verrattuna.Runar ja Kyllikki sanoi:OHHOH!! Onpas se noussu ihan saatanasti!! Hinnankorotus on jos vertaa halvimpiin paikkoihin vuodesta 2000 10-kertainen, normaalihintaisiin n. nelinkertainen.
Sattu muuten jälleen sama homma, tällä kertaa kävin korjaamassa asian.Pekkeli sanoi:Ostin eilen six-packin Sandelsia hintaan 1,19€. Kassaneiti oli perinyt hinnan vain yhdestä pullosta, siitä ei olut enää paljoa halpene.
Aivan. Siksi seuraavana aamuna pitääkin syödä ensiksi jotain hyvää, koska se tulee viimeisenä ulos oksentaessa, niin jää hyvä maku suuhun.K.Yrjola sanoi:Nii ja samalta suussa maistuu seuraavana aamuna.