Oluen hintatarkkailua.

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
10 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) odottaisi vanhempien luona hakijaansa...ilmeisesti vaan tahtovat minut käymään kotona.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
10 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) odottaisi vanhempien luona hakijaansa...ilmeisesti vaan tahtovat minut käymään kotona.
Yllätä ne ja vie mennessäsi 20 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) mukanasi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Sit olis, ku veisit sen sinne. :rolleyes:
Ilmaisin itseni jälleen jaskamaisen epäselvästi. :jaska:
Vie mennessäsi... ehkä minulla lukihärö, mutta ymmärsin tuon toisin kuin sinä halusit minun ymmärtävän tuosta mitä kirjoitit minulle mistä minun piti ymmärtää jotain toista mitä ymmärsin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Vie mennessäsi... ehkä minulla lukihärö, mutta ymmärsin tuon toisin kuin sinä halusit minun ymmärtävän tuosta mitä kirjoitit minulle mistä minun piti ymmärtää jotain toista mitä ymmärsin.
Mä tarkoitin, että kun menet sinne, niin vie mennessäsi. Jos olisin sanonut, että tuo tullessasi, niin olisit silloin tuonut sen tänne ja tällöin olisi paikka ollut ehkä väärä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Mä tarkoitin, että kun menet sinne, niin vie mennessäsi. Jos olisin sanonut, että tuo tullessasi, niin olisit silloin tuonut sen tänne ja tällöin olisi paikka ollut ehkä väärä.
Mutta etkö sitten halunnutkaan, jotta veisin heille 20 euron IV-olutkorin:confused:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kouvotsvoni sanoi:
Onko tässä kyse nyt menopaluusta vai kumpaan suuntaan se 10 euron IV-lava pitäisi roudata:confused:
Se 10 euron IV-lava ei liiku mihinkään suuntaan. Mennessäsi viet sen 20 euron IV-lavan. Palatessasi heiluttelet tyhjiä käsiä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Se 10 euron IV-lava ei liiku mihinkään suuntaan. Mennessäsi viet sen 20 euron IV-lavan. Palatessasi heiluttelet tyhjiä käsiä.
Sittenhän jään ilman olutta ja maksan siitä ilosta 20e:nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
6-pack Warsteiner fresh 8,49€ :thumbup: :alppu:
Pullokoko 0,3l :eek:

Viimeksi muokattu: