kouvotsvoni
Banjottu
10 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) odottaisi vanhempien luona hakijaansa...ilmeisesti vaan tahtovat minut käymään kotona.
Yllätä ne ja vie mennessäsi 20 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) mukanasi.kouvotsvoni sanoi:10 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) odottaisi vanhempien luona hakijaansa...ilmeisesti vaan tahtovat minut käymään kotona.
Ei heillä ole sellaisia:nope:AJ sanoi:Yllätä ne ja vie mennessäsi 20 euron IV-lava (kori? 24-pack? mikälie? jaska?) mukanasi.
Sit olis, ku veisit sen sinne.kouvotsvoni sanoi:Ei heillä ole sellaisia:nope:
Vie mennessäsi... ehkä minulla lukihärö, mutta ymmärsin tuon toisin kuin sinä halusit minun ymmärtävän tuosta mitä kirjoitit minulle mistä minun piti ymmärtää jotain toista mitä ymmärsin.AJ sanoi:Sit olis, ku veisit sen sinne.
Ilmaisin itseni jälleen jaskamaisen epäselvästi. :jaska:
Mä tarkoitin, että kun menet sinne, niin vie mennessäsi. Jos olisin sanonut, että tuo tullessasi, niin olisit silloin tuonut sen tänne ja tällöin olisi paikka ollut ehkä väärä.kouvotsvoni sanoi:Vie mennessäsi... ehkä minulla lukihärö, mutta ymmärsin tuon toisin kuin sinä halusit minun ymmärtävän tuosta mitä kirjoitit minulle mistä minun piti ymmärtää jotain toista mitä ymmärsin.
Mutta etkö sitten halunnutkaan, jotta veisin heille 20 euron IV-olutkorinAJ sanoi:Mä tarkoitin, että kun menet sinne, niin vie mennessäsi. Jos olisin sanonut, että tuo tullessasi, niin olisit silloin tuonut sen tänne ja tällöin olisi paikka ollut ehkä väärä.
Sitä nimenomaan ajoin takaa. Että veisit semmoisen heille.kouvotsvoni sanoi:Mutta etkö sitten halunnutkaan, jotta veisin heille 20 euron IV-olutkorin![]()
Onko tässä kyse nyt menopaluusta vai kumpaan suuntaan se 10 euron IV-lava pitäisi roudataAJ sanoi:Sitä nimenomaan ajoin takaa. Että veisit semmoisen heille.
Se 10 euron IV-lava ei liiku mihinkään suuntaan. Mennessäsi viet sen 20 euron IV-lavan. Palatessasi heiluttelet tyhjiä käsiä.kouvotsvoni sanoi:Onko tässä kyse nyt menopaluusta vai kumpaan suuntaan se 10 euron IV-lava pitäisi roudata![]()
Sittenhän jään ilman olutta ja maksan siitä ilosta 20e:nope:AJ sanoi:Se 10 euron IV-lava ei liiku mihinkään suuntaan. Mennessäsi viet sen 20 euron IV-lavan. Palatessasi heiluttelet tyhjiä käsiä.
Mä ymmärsin, että olut olis sivuseikka tos vierailus?kouvotsvoni sanoi:Sittenhän jään ilman olutta ja maksan siitä ilosta 20e:nope:
Niinhän se onkin. Pääseikka on se, jotta vanhemmat tahtovat minut käymään kotona edes joskus.:ahem:AJ sanoi:Mä ymmärsin, että olut olis sivuseikka tos vierailus?![]()
Eeeen mä mittää,,,, eee,,,,,ehei, kunhan kysyin.AJ sanoi:Selvyyteen? Yritätkö vihjailla, että olisimme juoneet kuormasta? :doubtful:
Ota kaljaa ja oo hiljaa.Micael sanoi:Eeeen mä mittää,,,, eee,,,,,ehei, kunhan kysyin.![]()
Otin kaljaa eilen, tänään ei maistu.AJ sanoi:Ota kaljaa ja oo hiljaa.